Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Danger » Het kan me niks schelen

Danger

3 dec 2013 - 22:15

1223

0

400



Het kan me niks schelen

Ik kneep mijn ogen dicht. Perfecte timing mam. ‘’shit, shit, shit, shit!’’ mopperde ik in paniek.

Als mam mijn kamer binnen loopt, en mij hier ziet staan met Justin, ben ik dood.

Ik drukte tegen Justin ’s borst, en drukte hem terug. ‘’blijf hier, beweeg niet, en zeg geen woord, want anders schop ik je ergens heen waar de zon niet schijnt.’’ Waarschuwde ik terwijl ik met een vinger in zijn richting zwaaide.

Hij giechelde. ‘’ik zeg niks.’’ Hij deed net alsof hij zijn mond op slot deed, en de sleutel weg gooide. Ik rolde met mijn ogen.

Ik opende de badkamerdeur, stapte naar buiten, keek nog een keer naar Justin, deed de lichten uit, en sloot de deur.

‘’Kelsey Anne! Open de deur onmiddellijk, jonge dame!’’ mijn moeders irritante stem galmde door mijn oor trommels.

Ik rolde met mijn ogen, en opende mijn slaapkamerdeur. ‘’Ja?’’ sneerde ik.

‘’denk om je toon.’’ Siste ze, met een zwarte tint in haar ogen. Ik vocht tegen de drang om haar in haar gezicht uit te lachen.

‘’sorry.’’ Ik gaf haar een gemaakte lach. ‘’Waar zijn mijn manieren?’’ ik klapte mijn handen tegen elkaar, en hield mijn hoofd scheef.

‘’Gedraag je niet steeds als een kind, Kelsey.’’ Mopperde ze in haar heilige toon.

Ik wierp een blik op de badkamerdeur, hopend dat Justin niks deed dat de aandacht van mijn moeder zou trekken.

Ik knipperde, en keek weer naar mijn moeder. ‘’Wat wil je mam?’’ zuchtte ik. Het kon me niet zoveel schelen wat ze te zeggen had.

Ze keek me weer waarschuwend aan. ‘’Wat zou u willen, moeder?’’ veranderde ik mijn woorden naar haar wil.

Ze glimlachte in dankbaarheid. ‘’Ik kwam hier om te zeggen dat je vader en ik dingen af moeten handelen in de kerk, en het kan een tijdje duren.’’ Ze stak een pluk haar achter haar oor.

Ik beet op de binnenkant van mijn wang. Mijn ouders gingen weg, dus dat betekende dat Justin en ik alleen waren.

‘’Het avondeten staat klaar. Als er iets gebeurt, je hebt ons nummer, dus dan kun je ons altijd bellen.’’ Ze dacht na over wat ze me anders nog moest vertellen. ‘’Ik wil geen gasten hebben als we weg zijn, en ik wil dat je op het huis past. Zorg ervoor dat je broer zijn huiswerk doet, en op tijd op bed gaat.’’

Ik knikte, ik besteedde niet veel aandacht aan wat ze te vertellen had. Ik wou gewoon dat ze weg ging. Ik begon mijn geduld een beetje te verliezen.

‘’Ik meen het, Kelsey. Ik wil niemand hier hebben. Je hebt nog steeds huisarrest.’’ Waarschuwde ze.

Ik keek haar aan. ‘’Oké mam.’’

‘’Oké. Ik vertrouw je dat je je aan je woord houd.’’ Ze leunde naar voren om me een knuffel te geven.

Ik knuffelde haar gênant terug, en trok me daarna terug. Ik wiebelde wat op mijn voeten, en ontweek haar blik.

Ze zuchtte. ‘’Je weet dat ik van je hou, hè?’’

‘’Ja,’’ fluisterde ik. ‘’Dat weet ik.’’

Ze knikte, en liep mijn kamer uit.

Ik sloot de deur, draaide me om, en zou naar de badkamer lopen, toen Justin er opeens uit kwam.

Voordat ik realiseerde wat er gebeurde, sloeg Justin een arm om mijn middel, trok me naar zich toe en drukte me tegen de muur. Ik voelde zijn hete adem tegen mijn lippen. ‘’Dus…’’ hij likte zijn lippen. ‘’Je bent alleen thuis?’’ hij grijnsde.

Ik schudde mijn hoofd, en er ontstond een klein blosje op mijn wangen. ‘’stil.’’ Mompelde ik, en keek weg van hem.

Na onze intense seks-sessie van hiervoor, waren mijn zenuwen nog steeds een beetje trillerig. Ik zou liegen als ik zei dat ik het niet lekker vond. Hij gaf me een gevoel, dat ik nog nooit had gehad. Zijn lippen op de mijne, het voelde… perfect.

Geil, ik weet het, maar het is de waarheid.

Ik zou ook liegen als ik zei dat hij geen goede kusser was. Want de waarheid moet gezegd worden, hij was geweldig.

Hij bewoog tot zijn lichaam tegen het mijne stond gedrukt. Hij hield nog steeds zijn arm om mijn middel, om mij op mijn plaats te houden, terwijl hij zijn lippen tegen mijn oor drukte. ’’ Ik zou zeggen, we maken af waar we mee begonnen zijn.’’ Fluisterde hij in mijn oor. ‘’in de badkamer.’’ Hij trok aan de riem van mijn broek, ‘’hier.’’ Hij bewoog zijn gezicht, zodat zijn lippen nog maar een paar millimeter verwijdert waren. ‘’Wat zeg je ervan, babe?’’

Ik opende mijn mond om iets te zeggen, toen mijn slaapkamerdeur open vloog, en Dennis binnen kwam. Perfecte timing. ‘’Hey Kelsey, wist je dat mam en pap—‘’ hij stopte toen hij mij en Justin zag staan. Zijn ogen werden groot.

Ik drukte Justin snel van me af. ‘’Het is niet wat het lijkt.’’ Mompelde ik snel. Ik liep naar mijn broertje toe.

Dennis ’s ogen dwaalden een paar keer van Justin naar mij, maar liet ze nu op Justin rusten, en scande hem van kop tot teen.

Toen pas realiseerde ik me dat hij geen shirt aan had, en bloedde. Geen goede combinatie.

‘’Wow. Mam en pap zijn nog geen minuut geleden vertrokken, en je hebt nu al een jongen in je kamer?’’ riep Dennis, vol ongeloof. Een blik van plezier kwam in zijn ogen. ‘’Ik kan niet wachten om hun gezichten te zien als ik ze vertel wat ik heb gezien.’’

‘’Je hebt niks gezien! We hebben niet eens wat gedaan!’’ sneerde ik. Ik gromde van ongeduld.

‘’hij heeft geen shirt aan, en stond tegen je aan gedrukt. En bovendien bloed hij ook nog. Ja, hier is echt niks gebeurt.’’ Hij rolde met zijn ogen, en sarcasme droop van zijn woorden.

‘’Zeg alsjeblieft niks tegen mam en pap.’’ Smeekte ik. Ik had al genoeg problemen. Als ze hier achter zouden komen, zou ik op de voorpagina van de krant staan, als slachtoffer van moord.

Hij vouwde zijn armen voor zijn borst. ‘’Wat krijg ik ervoor?’’ hij hield zijn hoofd schuin, en trok een wenkbrauw ophoog.

‘’Ik geef je alles wat je wil!’’ zei ik snel. ‘’Maar zeg alsjeblieft niks.’’

Hij knikte, na wat ik had gezegd. ‘’oké.’’

Ik sloot mijn ogen terwijl ik op mijn lip beet. Ik nam een diepe zucht, en keek hem aan. ‘’Dankje.’’

‘’Ja, ja.’’ Mompelde Dennis, hij zou net vertrekken toe Justin begon te spreken.

‘’Wacht even.’’

Ik keek hem verschrikt aan. ‘’Wat doe je?’’

Hij negeerde me, drukte me aan de kant, en liep naar mijn broertje toe.

‘’Jij gaat hier niet tegen je zus zeggen wat ze moet doen. ‘’ Justin kneep zijn ogen tot spleetjes. ‘’Vooral als het niks met jou te maken heeft.’’ Hij drukte zichzelf dichter tegen Dennis aan. Hij keek naar Dennis, zoals hij eerder vandaag naar Luke gekeken had. ‘’begrepen?’’

Dennis knikte snel, en slikte luid. ‘’J-ja.’’

‘’Goedzo. Nou, ga weg, en doe alsof je niks hebt gezien.’’ Hij likte zijn lippen, en hij bracht zijn stem weer naar een normale toon. ‘’Want dat heb je ook niet, begrepen?’’

‘’Begrepen.’’ Knikte Dennis voordat hij omdraaide en de deur uitliep. Hij mompelde nog een snelle sorry, en sloot de deur.

Ik draaide me om naar Justin, en gaf hem een klap op zijn bicep. Hij bewoog geen millimeter. In plaats daarvan keek hij me aan.

‘’Waar de fuck was dat voor?’’ sneerde hij.

‘’Je hoefde hem niet zo bang te maken!’’ ik schudde mijn hoofd.



‘’Als hij maar luistert, de rest kan me niks schelen.’’ Hij liep naar mijn bed, liet zichzelf er op vallen, en greep de afstandsbediening van de tv. Hij zette het aan, en keek naar de show dat op dat moment aan de gang was.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.