Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » hotel of darkness » hoofdstuk 4 Saborah

hotel of darkness

7 dec 2013 - 18:15

320

2

233



hoofdstuk 4 Saborah

whahaha dit hoofdstuk is heel erg kort! en een cliffhanger! jullie worden weer verwend. *ahum* nah nog even over mijn aanhalingstekens. sinds kort gebruik ik andere (die enkele niet die dubbele) maar dit hoofdstuk is eerder geschreven en ik heb absoluut geen zin om alles te veranderen! lui hihi maar lees maar gewoon (: xx

Met zijn allen liepen we naar de vierde verdieping, die verrassing is waarschijnlijk iets te eten. Dat hebben we nog niet gehad sinds we weg gingen. Ik had nog koekjes uitgedeeld in de trein maar die zijn al op en sowieso verboden. Die trappen waren best wel lang! Ik hijgde een beetje, toen ik links van me keek zag ik dat we ook al behoorlijk hoog zaten. We kunnen over de reling heen kijken om te zien wie er binnenkomt. “Je zou daar maar vanaf vallen,” fluisterde Elyn vlak naast me. Ik knikte, “je bent dan waarschijnlijk direct dood!” fluisterde ik terug. Toen we in de buurt van verdieping vier kwamen hoorde ik een bonk. Ik verstijfde. “W-wat was dat?!” vroeg Kathy stotterend. “Ik heb mijn mes bij me.” Zei Dafne. Wat slim van haar, het was geen moment in me opgekomen dat verdieping vier wel eens vijandig zou kunnen zijn. “Geef mij dat mes maar! Ik ben dapper genoeg om voor te gaan.” De stem kwam van rechts, hij was van Elyn. “Maar dat mes heb ik misschien nog wel nodig! Straks ben ik hem kwijt!” “Geef gewoon dat mes, jij bent toch te slap daarvoor!” “Elyn rustig,” zei ik terwijl ik een hand op haar schouder legde. Ze gromde nog wat maar liet Dafne toch met rust. “Ik ga wel voor want het is mijn mes,” zei Dafne, Elyns blik ontwijkend. “Afgesproken,” sprak Julya. Zo liepen we richting de deur waar de bonk vandaan kwam. Voorop Dafne en Leyla, daarachter Julya en Kathy, daarachter liep Agnes. Een eigenaardig meisje, maar dat maakt niks uit. Vorig jaar had ik ook een periode waarbij ik graag alleen was. Achter Agnes liepen ik en Elyn. Er klonk nog een bonk en Kathy maakte een bang piepje. Voorzichtig maakte Leyla de deur open terwijl Dafne het mes voor hun uithield. Toen de deur openging zagen we iets wat niemand echt verwacht had.


Reacties:


XxAmyxX zei op 8 dec 2013 - 12:37:
Gauw verder is zo spannend kan amy niet tegen ...


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 8 dec 2013 - 10:16:
Omg what is it?