Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Don't Do it! » -1-

Don't Do it!

7 dec 2013 - 22:04

266

0

173



-1-

Daar is het eerste hoofdstukje dan ((:

Snel rende ik naar mijn kamer en deed de deur achter me dicht. ‘’waarom gebeurt mij dit altijd’’. Ik deed een la open, waar allemaal papier in zat. En onder het papier mijn zakmes. Ik pakte mijn mes en sneed me zelf. Het deed geen pijn meer. Want ik had het nu al een paar keer gedaan. het voelde erna ook stukke beter. Er zaten nu al 5 snees in mijn linker arm. Ik voelde me er eigenlijk heel gelukkig bij. Niemand hoeft het ook te weten te komen.

De deur bel ging. Ik liet alles liggen. Snel liep ik de trap af naar beneden. ik deed de deur langzaam open, en zag dat daar Nathan stond. mijn beste vriend, die ik heb. Al ben ik stiekem verliefd op hem. Ook niemand weet dat ik gay ben. Dat is ook een groot geheim die ik heb voor iedereen. ‘’Heey James!’’ Riep hij. ‘’Yo Nathan, kom binnen’’ Zei ik. we liepen naar boven. Opeens bedacht ik me dat ik mijn mes niet had weg gestopt. Ik rende zo snel mogelijk naar men kamer. voor dat hij er was en mijn zakmes zag liggen met wat bloed er aan. ik pakte me mes, en deed hem in de la. ‘’Zullen we game?’’ Vroeg ik. ‘’Ja, is prima.’’ Zei hij. Ik deed men PS aan een deed Gta5 er maar in. Call of duty ghost had ik nog niet uit het plastic gehaald. Omdat ik daar geen tijd voor had gekregen. En net zoals Fifa14. Zelf die nog niet eens.


----------------------------------------------------------------------------
Wil je een melding?
Zet het in de reactie!! xx


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.