Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » School with One Direction » Facebook gesprek met Laura

School with One Direction

8 dec 2013 - 21:28

516

4

241



Facebook gesprek met Laura

Facebook gesprek met Laura:


Elena: Heey!! Het is hier super leuk, maar ik mis je wel!

Laura: Hey Elena! Haha, hoe is je nieuwe school?

Elena: Mijn nieuwe school is super groot, echt een kak school. Je raad nooit wie er ook op die school zitten!!

Laura: Ja ik heb gehoord dat ze daar grote rijke scholen hebben, omg wie??

Elena: One Direction!!

Laura: Dat lieg je!!

Elena: Nee, het is echt waar!! Op mijn eerste school dag knalde Harry een deur tegen mijn hoofd en Niall leide me rond. Het was echt zo cool.


Laura:
OMG, ik dacht dat je 1D niks vond!! Je bent echt een geluksvogel.

Elena: Ik vond 1D eerst niet leuk, maar toen ik ze leerden kennen bleken ze super aardig te zijn.

Laura: Je moet echt foto’s maken voor me!! Ik wil ook naar die school!! Elke dag Harry zien, met zijn mooie ogen C:

Elena: whahaha, ik maak morgen wel foto’s! Ja, zijn ogen zijn zeker mooi maar ik vind Niall leuker. Hij is echt lief!

Laura: Oe!!! Verliefd???

Elena: Nee!!

Laura: Echt wel!!

Elena: Echt niet!! We zijn gewoon vrienden!!

Laura: Ja nu nog wel

Elena: Ik ken ze nog maar net en dan nog ik ben maar een gewoon meisje.

Laura: Whaha ja een gewoon meisje!! Ik zie je al met je headset en je band shirts daar op die school tussen die kakkers

Elena: Hahaha, ja ze keken me wel raar aan en zo. Toen ik samen met Niall de school binnen liep zeiden ze: ‘Kijk die emo.’ Nou ik ben totaal geen emo!! Hij zei dat ze gewoon jaloers waren.

Laura: OMG ik zie jou en Niall al lopen!! Haha, hij heeft gelijk hoor. Ik denk dat die kinderen gillend weg zouden rennen als je een echte emo was.

Elena:
Ja hahaha, morgen doe ik wel wat anders aan. Meer normaal whaha.

Laura: Haha, dat leuke jurkje!! Die staat je zo leuk en hij is toch ook wel stoer.

Elena: Ja goed idee!!

Laura: Hoe laat ben je morgen uit?

Elena: rond 2uur, maar ik ga met Niall en de jongens mee naar huis.

Laura: OMG!!! Ik ben nu echt jaloers!!!

Elena: Ja dat snap ik, jij bent mega fan

Laura: Maarja, ik kom je wel een keer opzoeken. Dan kan je me voorstellen aan Harry!! C:

Elena: Hahaha oké!!

Laura: Ik wilde morgen middag eigenlijk met je skypen, Jordy zou er ook zijn. Maar anders doen we dat ’s avonds wel.

Elena: Ja, dat doet we dan wel ’s avonds. En hoe gaat het nou tussen jou en Jordy??

Laura: We zijn gewoon vrienden, hij vindt mij toch niet leuk.

Elena: Dat denk jij!! Ik mag het eigenlijk niet verklappen, maar…

Laura: OMG vertel!!!!!

Elena: Jij dacht toch dat hij mij leuk vond?

Laura: Ja…

Elena: Nou hij vindt jou super leuk!! Maar hij denkt dat je alleen op van die jongens valt die er uit zien als Harry!!

Laura: OMG denkt hij dat!!

Elena: Ja!!

Laura: OMG!! Dan ga ik morgen tegen hem zeggen dat ik hem leuk vind!!

Elena: Aww, so cute!! Ik spreek je morgen!! Ik ga nu lekker slapen C:

Laura: Doeg!! Spreek je morgen, droom maar lekker over Niall!!

Elena: Whahah, doei c:


Reacties:


1Dtjetanya zei op 9 dec 2013 - 21:05:
Ahww melding.xx


justmissF24
justmissF24 zei op 9 dec 2013 - 19:31:
Leuk melding!!


laurastyles
laurastyles zei op 9 dec 2013 - 18:44:
Yeaahh mijn naam!! Woehoe!!


Malikaa
Malikaa zei op 9 dec 2013 - 13:22:
Awwww, zo cute ^-^
Melding please
Xxx