Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Brother's Best Friend • Justin Bieber » 3

Brother's Best Friend • Justin Bieber

9 dec 2013 - 13:29

784

2

338



3

We hadden allebei een leuk jurkje aan en hadden ook al een fles alcohol achterover geslagen. We dronken dan niet veel op een doordeweeksedag want we moesten morgen gewoon weer naar school dus dan konden we niet als een zombie aankomen met een enorme kater. Ik lijk dan misschien wel het onschuldige kleine meisje en het lieve zusje van "Alfredo Flores" maar zo onschuldig ben ik niet hoor. Ik ga vaak genoeg naar feesten en doe genoeg badass dingen."Laten we gaan? Het is al 11 uur..", ik knikte en we liepen mijn huis uit richting Matthew zijn huis, zover was het niet Matthew woont 2 blokken van mij vandaan ongeveer, in een groot huis. Net zoals ons, maarja dat komt omdat mama teveel overuren maakt en ik heb een broer die ook nog wel wat centjes verdient. Ik weet dat mama zei dat het laat kon worden, wat dus in houd dat ze thuis komt. Not. Als mama dat zegt dan bedoelt ze dat ik gewoon de hele nacht alleen ben en dat zij dan wel ergens in de buurt waar ze in een hotel zoekt, ze probeert het alleen vriendelijker te laten klinken, I guess? Aangekomen bij Matthew zijn huis zien we dat het al aardig vol loopt. We lopen naar binnen en zien ook al gelijk een heleboel bekenden."Hey Amy.",Ik glimlach naar het meisje die net hey tegen me zei. Ik ken haar niet? Maar iedereen is altijd veel te beleefd tegen me."Hey.", zeg ik dan maar beleefd terug en loop verder."Amy! Wil je wat drinken?", Brandon komt naar me toe gelopen en ik zucht. Brandon is footballcaptain en heeft me sinds ik hier op school zit geen minuut met rust gelaten."Nee, ik pak straks zelf wel, bedankt voor het aanbod Brandon.", glimlach ik en liefjes flimlacht hij terug. Ugh. Hij is zo'n player geval weetje wel? Neukt een meisje, gooit r weg wanneer die er flauw van is. Ik daar in tegen, ik heb nog niet eens een vast vriendje gehad, laat staan seks! Wel heb ik een aantal keer gezoend, op zulke feestjes maar meer ook niet, waar ik ook helemaal geen behoefte aan heb hoor, ik mis het niet."Amy kijk is dat Max?", zei Linds en kijkt naar een jongen in de hoek. Mijn ogen worden groot."Maar dat is Max! Wat doet hij hier? Oh my god Linds, zie ik er wel goed uit?", ze begint te lachen en ik sla haar zachtjes tegen haar schouder."Loop naar hem toe, maak een praatje weet ik veel! Nu is het je kans!", ik haalde mijn schouders op."Ik weet niet hoor..", zucht ik en neem een slok van mijn drinken die Lindsey me net heeft gegeven. Ze geeft me een duwtje in de rug en gelijk klopt mijn hart in mijn keel."Oke oke, rustig!", ik loop richting Max die een beetje om zich heen staat te kijken en tegen de muur aanstaat. Ik voel hoe ik een duw krijg en met een smack val ik op de grond."Sorry!", roept het meisje dat me duwde en ik zie tranen in haar ogen als ze door heeft wie ze heeft geduwd."Het geeft niet.", ze helpt me opstaan en kijkt weg."Ik was aan het dansen en ik had niet in de gaten dat je daar liep echt sorry.", Ik grinnik."Geeft niet, zeg ik toch.", en geef haar een knuffel. Ik laat haar weer los en zoek mijn beker. Als ik die op de grond zie liggen leeg kijk ik waar het is beland, op Max hij kijkt me met open mond aan. Gelijk loop ik naar hem toe."Sorry! Het spijt me zo. Ik liep een beetje rond en een meisje op de dansvloer die stootte me aan en toen viel ik op de grond en waarschijnlijk gooide ik mijn drinken weg en kwam het op jou en het was echt niet mijn bedoeling het spijt me zo.", begin ik me te verontschuldigen en probeer het weg te deppen met een servetje, waardoor ik zijn blokjes voel."Het geeft niet, ben wel wat gewend, had alleen niet verwacht dat het hier ook zou gebeuren.", lacht hij maar zie toch wel pijn in zijn ogen."Het spijt me echt zo, hoe kan ik het goed maken, ik haat hem om mensen hun avond te verpesten.", Ik kan wel in huilen uitbarsten ik haat het om mensen pijn te doen en dit raakte hem volgens mij wel. Hij word al zo vaak onder gegooid met eten en drinken opschool."Oke.. Mag ik je morgen middag meenemen naar Starbucks?", mijn hart maakte overuren."Ja, ik betaal je drankje het maakt me niet uit.", hij lacht weer."Nee joh gekkie, doe ik allemaal. Just don't be late."Knipoogt hij en loopt weg.
What. The. Fuck. Just. Happened.


Reacties:


Malikaa
Malikaa zei op 9 dec 2013 - 14:11:
Date date date date date date date
Hehe ^-^
Xxxx


justmissF24
justmissF24 zei op 9 dec 2013 - 13:43:
Leuk melding!!