Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Cute Scream Let's Him Fall In Love » Hoofdstuk 22

The Cute Scream Let's Him Fall In Love

5 okt 2008 - 16:23

790

0

222



Hoofdstuk 22

Aan de zee gaan jullie rechtsaf naar een klein haventje en in dat klein haventje..
brengt Bill je naar een klein plezierjachtje. 'Na u mademoiselle' Zegt Bill met een grote buiging. 'Merci' zeg je terug en je gaat de boot op. Bill volgt jou en niet veel later vertrekt de boot. Jij en Bill hebben zich al op het zoete eten gestort dat voorzien was en jullie hadden de grootste pret. 'Mondje open schat' zeg je met een kers in je hand. Bill opent zn mond zo ver als hij kan en jij gooit je kers. Het is.... niet raak.. en je ziet de kers recht tegen zn oog vliegen. 'oops' zeg je zo onschuldig mogelijk. 'ik leef nog, ik leef nog hoor schat' Bill komt naar pakt een lang reepje meloen en steek die voor een stuk in zn mond. Hij komt naar jou gekropen en jij pakt de andere kant in je mond. Zo eten jullie het op en op het einde komen jullie lippen bij mekaar en gaat de onschuldige 'Lady en de Vagebond'-scene over tot een pittige zoenscene. Plots horen jullie iemand roepen en jullie kijken op. Het is een van de mannen die hier met de bootje aan het varen waren. 'Seí±or Seí±orita, el Delfí­ns esperan.' Zegt hij. Gelukkig kon je al een woordje spaans (jaja da lukt me al e beetje ze ^^ volgend jaar krijg ik er ook les in ) snapte je dus ook wat hij zei. Je keek Bill met grote ogen aan. 'Dolfijnen gaan we.. met dolfijnen zwemmen?' Bill knikt lief en je vliegt hem om de nek. Over zn heel gezicht geef je hem een kusje zodat hij helemaal plakt (van de meloen). Nadat Bill is bedolven onder de kusjes staan jullie recht en volgen de man. Je moet over bikini een wetsuit aan. Je kijkt even rond over het water en ziet hier en daar al een Dolfijn hoog uit het water springen. Als Bill klaar is mogen jullie het water in. Bill gaat voorzichtig langs trapje het water in. Jij daarintegen zit al barstens vol energie, Je neemt een aanloop en springt met een mooie boog het water in. Meteen zwem je naar Bill en trek je hem mee het water in. Als hij ook gewent is aan het water zwemmen jullie meteen naar de dolfijnen. De begeleider (ja dieje is er liefst ook bij) legt nog een paar kleinigheidjes uit en hij haalt een dolfijn er bij. Jij mag als eerste. Je pakt de rugvin stevig vast en weg zijn we. Het is geweldig. Het lijkt alsof je kan vliegen. Al wou je dat hij niet zo water in en uit het water moest want je verzoop zo een beetje. Bill vind het ook geweldig. Blijkbaar zijn het ook zeer slimme dolfijnen want ze kunnen.. KUNSTJES (jeeej) Na zo een paar uurtjes met ze te hebben gespeelt is het tijd om terug te gaan. Eenmaal terug in het huisje ga je lekker douche en daarna zet je je gezellig bij Bill, die een boekje aan het lezen is. Tom is niet meer thuis. 'Die zal wel op meidenjacht zijn' zegt Bill alsof hij je gedachten kon lezen. 'Ja waarschijnlijk, als hij deze nacht maar niet te veel lawaai maakt of hij mag naar buiten me zn 'liefde'.' zeg je en je staat weer recht om wat pipa's te halen (zon gedroogde en gezoute zonnebloempitten) Niet veel later hoor je iemand luidkeels zingen op straat. Je loopt tot aan het poortje en je ziet dat Hannah met Georg afkomt. Hann ziet er scheef uit en Georg heeft moeite met haar in bedwang te houden. Je roept op Georg en ze komen jou kant op. Eenmaal 'binnen' (aan de juiste kant van het poortje) Ploft Georg neer en laat jij Hann in het water vallen kwestie van een beetje nuchter te worden. Gillend en krijsend komt ze het water uit. Je geeft haar een handdoek en zegt dat ze haar kan gaan omkleden in je slaapkamer. 'Leen maar wat kleren van mij' zeg je nog snel voor Hann naar binnen gaat. Als Hann terug komt wil ze gaan zitten i.p.v op de lege stoel te gaan zitten ploft ze op Georg's schoot en slaat ze haar armen om hem heen. 'wete.. ik hou zoooooooo *maakt grote armbeweging en valt bijna van stoel* veel van u' zegt Hann nog steeds met een dubbel tong. En niet veel later hangt Hann aan Georg's lippen. En Georg.. die kust natuurlijk gewillig mee. Jij en Bill zitten met grote ogen toe te kijken. 'hebben we soms iets gemist?' vraag je aan lachend aan Bill. Hann en Georg stoppen met zoenen en jij vraagt natuurlijk meteen wat dat te betekenen had. Georg begint te vertellen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.