Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » School with One Direction » Fun with Harry

School with One Direction

11 dec 2013 - 18:20

959

4

303



Fun with Harry

Ik had mijn zwarte jurkje aan, met panty en mijn galaxy vans. Mijn haar zat in een hoge paardenstaart. Ik voelde aan de sleutel om mijn nek. Ik had echt zin in vanmiddag. Ik vond het best wel spannend om naar het huis van One Direction te gaan.

Ik stond al vijf minuten voor het lokaal te wachten, ik zag niemand van mijn klas. En waar waren de jongens? Ik pakte mijn rooster weer. Ja ik zat echt hier. Ik had de wifi code niet van deze school, dus kon ik ook niet op de school site. Pff. Ik besloot bij de ingang van de school te gaan zitten. Misschien viel de les wel gewoon uit. Ik zette mijn headset op en ginge muziek luisteren. Ik zat daar ongeveer een kwartier, toen iemand me opeens in mijn zij prikte. Ik deed mijn headset af. Het was Harry. ‘Wat doe je hier?’ vroeg hij. ‘Zitten wachten.’ zei ik. Ik was blij dat ik hem zag. ‘Ow natuurlijk, jouw les valt ook uit. Wow, de jongens en ik zijn echt erg. We waren je gewoon vergeten.’ zei hij. ‘Haha, geeft niet.’ zei ik. Harry kwam naast me zitten. ‘Je ziet er leuk uit vandaag.’
‘Dankje.’ zei ik. Hij lachte naar me. ‘Weet jij de wifi code?’ zei ik. ‘Ja, die weet ik.’ zei hij.
Ik gaf hem mijn ipod. Hij tikte de code in. ‘Zo kijk eens dame.’ zei hij. ‘Dankje!’ riep ik.
Ik stopte mijn headset en ipod in mijn tas. ‘Waar zijn de andere jongens?’ vroeg ik. ‘Die zijn in het muziek lokaal. Mis je Niall ofzo?’ zei hij. Harry stak zijn tong uit. ‘Waarom denken jongens gelijk dat je iemand leuk vind?’ zei ik. ‘Het was maar een grapje.’
Ik keek hem boos aan. Hij begon me te kietelen. ‘Aaah.’ gilde ik. ‘Stop!’ riep ik. ‘Nee! Het is je verdiende loon!’ riep hij. Ik wist me los te trekken en ik rende weg. Ik rende een gang in. Ik keek achterom, Harry kwam achter me aan. Opeens knalde ik tegen iemand aan. Ik viel maar toen pakte die iemand mijn hand en trok me overeind. Ik keek wie het was, het was Niall. Ik lag in zijn armen. ‘Heey.’ zei hij. Ik moest lachen. En hij zette me overeind. Ik keek achterom, Harry kwam aangerend. ‘Nee! Niall help me!’ riep ik. Niall ging voor me staan. Niall pakte Harry vast. ‘Laat me los Niall!’ riep Harry. Iemand begon met te kietelen. ‘Aaaa!’ gilde ik weer, ‘Hahaha.’riep Louis. ‘Niet doen Louis!’ riep ik. ‘Jezus, wat een geschreeuw zeg.’ zei Zayn. Hij en Liam kwamen aanlopen. ‘Het lijkt net of er iemand wordt verkracht.’ zei Liam. Harry, Niall, Louis en ik begonnen te lachen. ‘Het was de schuld van Harry!’ zei ik. ‘Ja, geef mij maar weer de schuld.’ zei hij. Niall liet Harry los. Harry rende gelijk naar mij toe. Hij prikte me in mijn zij. ‘Nee! Niet weer!’ gilde ik. Niall pakte Harry weer vast. ‘Zie je Harry begint weer.’ zei ik tegen Zayn en Liam. ‘Ja, we zien het.’ zeiden ze lachend. Er ging een deur open. ‘Kan het was rustiger! We maken een toets!’ riep iemand boos. We keken allemaal naar het meisje wat er stond. ‘Ow, ik wist niet dat jullie het waren. Het spijt me.’ zei ze. Ze ging weer weg. We begonnen allemaal te lachen. ‘Dan gaan we wel ergens anders heen.’ zei Harry. Hij pakte me vast en tilde me op. ‘Euhm, wat doe je?’ vroeg ik. ‘Dat zie je toch, ik ontvoer je.’ zei hij. Ik keek naar Niall, hij keek een beetje verdrietig. ‘Harry zet me neer!’ zei ik. ‘Nee!’ zei hij. Harry liep naar Louis toe. ‘Hier kijk maar wat je met der doet.’ zei Harry. Hij legde me en de armen van Louis. ‘Oké.’ zei hij. ‘Louis, zet me neer please.’ Ik trok een zielig gezicht. ‘Whaha, dat gaat niet werken hoor.’ zei hij lachend. ‘Nou!’ riep ik. Ik probeerde los te komen. Ik viel daardoor bijna op de grond. ‘Jullie zijn echt niet lief!’ Harry en Louis lachte hard. ‘Zayn, Liam? Iemand?’ zei ik. ‘Op ons hoef je niet te rekenen.’ zei Zayn. ‘Niall dan? Wil je me helpen?’ vroeg ik. ‘Louis zet haar gewoon neer.’ zei Niall. ‘Oké!’ zei Louis. Niall was een beetje geïrriteerd. ‘Heey Niall, ga je mee naar mijn kluis?’ vroeg ik. ‘Ja, is goed.’ zei hij. We liepen naar de kluisjes. De ketting waar mijn sleutel aan hing was lang, dus hoefde ik hem niet af te doen. ‘Heb je ook zo’n zin in vanmiddag?’ vroeg ik. ‘Ja.’ zei hij. ‘Hee, wat is er? Je klinkt zo down.’ zei ik. ‘Er is niets.’zei hij. ‘Je kunt het gewoon vertellen.’ zei ik. ‘Nee er is echt niets.’ zei Niall. Hij lachte naar me. ‘Oké.’ zei ik. Ik maakte mijn kluisje open. Ik pakte mijn boeken en deed ze in mijn tas. Ik zag vanuit mijn ooghoek Niall staan met een big smile. Ik keek hem even aan. En toen ging ik weer verder. Ik deed mijn kluis weer dicht. Ik keek weer naar Nialln hij had nog steeds een big smile. ‘Wat is er?’ vroeg ik. ‘Niets.’ zei hij. ‘Gaan we weer.’ zei ik lachend. ‘Ja, haha.’ zei hij. Ik kreeg een koude rilling. ‘Het is echt koud hier.’ zei ik. Niall deed zijn vest uit. ‘Hier.’ zei hij. ‘Nee joh, dat hoeft niet. Dalijk heb jij het ook koud.’ zei ik. ‘Doe hem nou gewoon aan.’ zei hij. Ik pakte zijn vest en trok hem aan. ‘Dankje.’ Ik gaf hem een knuffel. De bel ging. ‘Kom we gaan.’ zei Niall. ‘Oké.’ zei ik. We liepen naar boven. Niall was weer helemaal blij. Maar drie lesuurtjes en dan lekker lol maken bij One Direction thuis.


Reacties:


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 17 dec 2013 - 16:57:
ooeeh meldingg!


1D4EVER
1D4EVER zei op 12 dec 2013 - 15:04:
Mellldiiiiiing


Malikaa
Malikaa zei op 11 dec 2013 - 20:51:
Awwwww zo lief
Xxx


justmissF24
justmissF24 zei op 11 dec 2013 - 20:21:
Leuk!!! Melding