Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Said Yes || A 1D Story [END] » characters

I Said Yes || A 1D Story [END]

12 dec 2013 - 18:19

368

4

353



characters

sorry niet alles was wat jullie wilde kwa uiterlijk maar, ik heb geprobeerd bijpassende foto's te vinden

1Dzayn als:
naam: Ivana Jasmine Rose
leeftijd: 19
uiterlijk: klik
Ivana is erg stil en graag alleen, daardoor komt ze mysterieus over. Maar diep van binnen is ze erg creatief en aardig. Ze is super betrouwbaar vooral tegenover haar vrienden, waar ze haar ware vrolijke aard toont.
Sinds een maand woont Ivana samen met haar vriendje Zayn Malik, ze moet er nog erg aan wennen. Gaat dit goed?

1Dlovez als:
naam: Quinn Catlynn Valentine
leeftijd: 17
uiterlijk:klik
Quin is een lieve en vrolijke meid. Die vaak nogal gek overkomt, met haar gekke ideeën maar juist dat maakt haar zo leuk. Maar sinds kort heeft ze problemen thuis, en de kans bestaat dat ze over geplaats word naar een pleeggezin. Ze zit er erg mee, want kan ze al haar vrienden en vriendinnen missen. Maar vooral kan ze haar vriendje Niall Horan missen?

tamarastyles als:
naam: Tamara de Boer
leeftijd: 19
Uiterlijk: klik
Tamara is een vrolijke tante. Ze lacht veel, zelfs om haar eigen grappen. Maar dat heeft ze niet van vreemden ze is namelijk het zusje van Niall Horan. Ze trekt veel met haar grote broer op, en is dus ook bevriend met zijn vrienden. In het geheim is ze verliefd op Louis Tomlinson. Mag haar broer dit weten? En hoe zit het met Louis vind hij haar ook leuk?


laurastyles als:
naam: Laura Rose Piepers
leeftijd 18
uiterlijk: klik
Laura is een zorgzame meid die ook hartstikke lief is maar soms wat prettig gestoord. Ze woont in een eigen pand house, want haar lieve ouders verwennen haar graag. Ze is eigenlijk een beetje verwend, maar dat vind Laura zelf niet erg. Ze heeft een goede relatie met haar ouders, en niet alleen met haar ouders. Ze kan het ook erg goed vinden met Harry Styles van One direction.

xHiimacookie als:
naam: Rachel Scarlet Jackson.
leeftijd: 20.
uiterlijk: klik
Deze Lieve, aardige, zorgzame maar ook gekke Rachel. Is erg betrouwbaar, iedereen kan met problemen altijd bij haar terecht. Ze heeft een gelukkige relatie met Liam Payne. Wat zeg ik relatie? Ze is er mee verloofd, maar niet iedereen is hier zo blij mee. Haar ouders denken dat Liam een van die verwende popsterren is en willen dan ook niet dat Rachel met hem trouwt. Gaat Rachel echt trouwen met Liam, keuren haar ouders dit goed of word ze stiekem?


Reacties:


laurastyles
laurastyles zei op 13 dec 2013 - 7:37:
Ben super blij!!


1Dzayn
1Dzayn zei op 12 dec 2013 - 21:08:
Whieeeee. Lovee it dat ik een rolletje heb =)
En dat plaatje dat je voor me hebt gekozen is ook very prettyy <3
Kan niet wachten op het verhaal

-x-


1Dlovez
1Dlovez zei op 12 dec 2013 - 20:51:
WHAAAAAAAAAAAAAA LUFYAH SO MUCH!


tamarastyles
tamarastyles zei op 12 dec 2013 - 20:37:
Whiieiiewee!!!!!!!!!!!

Due fucking foto die he voor me hebt!!!!!!!*
Ik vind het supergaaf dat ik een rol heb!!

Thank you babe! xx