Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » One day at a time [end] » Soon

One day at a time [end]

15 dec 2013 - 18:26

862

9

466



Soon

Hiii peeps ^-^ Sooo, new chapterrrr :D BIJNA KERSTVAKANTIE OMG, IM SO EXCITED :D Ik wacht all zooooo lang op deze vakantie ^.^ Enjoy loves <3 Xxx

Verdoofd staar ik voor me uit. Cindy. Daarom zag ik haar nooit meer nadat ze ging shoppen. Ik begraaf mijn gezicht in mijn handen, terwijl Zayn me geruststellend in zijn armen houdt. 'Babe, je weet dat ik de tour nu kan afzeggen... Venetië kan wel wachten.' Ik schud hevig mijn hoofd en wrijf de tranen weg. Twee paar bruine ogen ontmoeten de mijne met een geruststellende blik. Hij zou het nog echt doen ook. 'Z-zayn,' een hik verlaat mijn mond en een trillerige zucht volgt, 'jullie fans rekenen op je. I'll be fine.' Hij zucht en kijkt me doordringend aan, alsof hij het antwoord in mijn ogen kan lezen. 'Oke,' zegt hij zacht, terwijl hij met zijn hand door zijn haren gaat. Een geeuw verlaat mijn mond en langzaam sluit ik mijn ogen. Ik kruip tegen Zayn aan totdat het comfortabel ligt, en stukje bij beetje verandert mijn omgeving van de hotelkamer naar het bloemenveld in mijn droom.

Zayn's POV

Zachtjes glijden mijn vingertoppen door haar haren. Cindy had dat nooit verdient. Een rilling loopt over mijn ruggegraat en ik wrijf over mijn gezicht. Het is zo moeilijk sterk te blijven, als je zelf op het randje voor de afgrond staat. Ik geef Yasmine een teder kusje op haar wang voor ik opsta. Ik dwing mezelf naar de badkamer te lopen en trek de deur achter me dicht. Mijn kleren belanden op de grond, en ik draai de kraan open. Ik houd mijn voet onder de straal en wacht tot het water de goede temperatuur krijgt. Warm water belandt op mijn voeten en ik stap volledig onder de straal. De spieren in mijn lichaam relaxen en een diepe zucht verlaat mijn mond. Ik pak de shampoo van het rekje af en verdeel het over mijn haar. Mijn vingertoppen mijn hoofdhuid masserend terwijl gedachtes mijn hersenen overspoelen.

De man komt op me afgelopen met firme stappen. Gezicht pokerfaced en schouders breed. Hij stopt een meter voor me en ik kijk hem aan. 'Wat heeft het onderzoek opgeleverd?' vraag ik aan de man. 'U zou misschien even willen zitten meneer.' Ik knik licht angstig en plaats mezelf op de bank. De man neemt naast me plaats en vouwt zijn handen in elkaar. Hij neemt een diepe zucht en mijn wenkbrauw schiet omhoog. 'Is het zo erg?' 'Dat licht aan uw definitie van erg.' Ik zucht geïrriteerd en kijk de man afwachtend aan. 'Ons rechercheteam is er zojuist achter gekomen dat dit voorval eerder is voorgekomen. Niet in zo'n ernstige vorm, maar wel degelijk met gevolgen.' Niet begrijpend kijk ik hem aan, aangevend dat hij door moet gaan met zijn verhaal. 'Meneer Santino, zoals ik al had verteld, heeft een aandoening waarbij hij zicht hecht aan dingen. Of personen, in uw vriendin's geval.' Ik knik en wrijf met mijn handen over mijn gezicht. Dit alles begint z'n tol te eisen. De man kijkt me een fractie van een seconde medelevend aan, voordat hij weer teruggaat naar zijn pokerface. 'Ongeveer drie en een half jaar geleden werd een meisje genaam Cindy Moon vermist. De oorzaak was nooit duidelijk, tot vandaag. Tijdens het huisonderzoek zijn niet alleen foto's gevonden van uw vriendin meneer Malik, maar ook van haar oude vriendin. Hij had eenzelfde obsessie met haar, het enige verschil was dat het niet zo diep lag als bij Yasmine. In een notitieboek dat is gevonden, stond geschreven dat Miss Moon aan hem ontsnapt was, nadat ze een dag opgesloten had gezeten in zijn kelder. Waar ze nu is is onebekent, maar we denken dat ze naar een ander deel van het land is verhuist.' Ik kijk hem met grote ogen aan. Zeg me alsjeblieft dat dit allemaal gewoon een hele verkeerde grap is.... 'Dus Yasmine's oude vriendin is een soort van hetzelfde overkomen?' vraag ik vermoeid. 'Ja meneer. Meer kunnen we helaas niet voor u doen meneer Malik. Bij zelfmoord van de dader is het enige wat we kunnen doen therapie aanraden, of iets anders om over het trauma heen te komen.' De man staat op en ik volg. Mijn knieën knikken lichtelijk en ik adem diep in. 'Houdt u taai meneer Malik.' Hij geeft me een klopje om mijn schouder en loopt weg, mijn gedachtes bewolkt met de net gekregen informatie.

Dit is een periode die ik het liefst zo snel mogelijk wil vergeten. Ik zucht en draai de doucheknop dicht. Douchen is niet goed als je veel aan je hoofd hebt. Ik stap uit de douche en wikkel een zachte handdoek om me heen. Zachtjes loop ik de kamer in en graai een boxer uit mijn rugtas. De stof glijdt over mijn benen terwijl ik naar Yasmine kijk. Mijn hart maakt een sprongetje als ik haar zo vredig zie liggen. Snel pak ik het zwarte doosje uit mijn rugtas en loop naar het bed toe. Ik kruip onder de dekens, de warmte verwelkomend. Ik draai me op mijn rug en open het doosje. Het diamant glimt onder het maanlicht. De ring perfect gemaakt. Een klein glimlachje vormt zicht op mijn gezicht. Ik draai me om en kijk naar mijn hopelijk toekomstige vrouw. Een diepe zucht verlaat mijn mond en ik klap het doosje dicht.
Binnekort.


Reacties:

1 2

1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 28 dec 2013 - 17:47:
MELDING!!


MichelleSky zei op 27 dec 2013 - 19:18:
omg snel verder!! Can't waittttt


Karen1D
Karen1D zei op 20 dec 2013 - 13:56:
JAAAAA
snel verder!!!
xxxxx


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 18 dec 2013 - 19:53:
OMG EINDEIJKKKKKKKKKK ! Het werd echt tijd hoor
Sneeel veeerdeeeeerrrrrrr !

XXXX


Lotteimy
Lotteimy zei op 15 dec 2013 - 21:33:
OOW MY GÓD &#9786;
Snel verder babeee xx