Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Fairly Odd Parents: Merry Christmas,Timmy Turner! » Wat is er mis met de kerstman??!!

Fairly Odd Parents: Merry Christmas,Timmy Turner!

19 dec 2013 - 10:26

766

0

292



Wat is er mis met de kerstman??!!

Het lijkt erop dat de kerstman opeens gek is geworden...

timmy is gewoon een knul
waar niemand iets van weet
mam en pap en vicky
geven orders bij de vleet
(weg dwerg!)
het onheil van de hele dag
verdwijnt dan thuis op slag
want z'n vissen zeggen hem
dat vrijwel ongeremd
alles wensen mag
want zij zijn odd parents
fairly odd parents
toverstaf
kroon maakt 't af
odd parents
fairly odd parents
gave band
drie persoons
stoere vent
auto
(timmy)
stomme kind
goeie grap
groen beest
guave sap
grote slang
supershake
reuze friet
chocoshake!
(vocals)
odd parents
fairly odd parents
alles mag
je gaat uit je dak
met fairly odd parents!
ja dag!


Merry Christmas,Timmy Turner!

1)

Omdat de kerstman gek was geworden moest Timmy samen met zijn vrienden de kerstman vervangen.Maar toen ze met de slee door de lucht vlogen ging niet als zoals verwacht...
De feeën waren hun toverkracht verloren en zorgden ervoor dat alles verkeerd ging!De cadeautjes vielen uit de slee op de hoofden van de mensen beneden."Oh nee!"riep Timmy in paniek."Wat gebeurd er nu?Grijp de cadeautjes!"Iedereen probeerde de cadeautjes te grijpen en die achterlijke elfen begonnen de cadeaus op te eten.Timmy keek met grote ogen toe."Hey,wat doen jullie?Jullie moeten de cadeaus bijhouden,niet opeten,idioten!""Aaaaghhh!!"Er klonk een hard geroep van beneden.Een heel groot cadeau was op Justin Bieber zijn gezicht gevallen."Sorry!"riep Timmy nog.Maar ze vlogen verder.En toen begonnen ze opeens helemaal heen en weer te zweven."Wat is dat nu weer?"vroeg Tootie."Dat is Rudolph,het rendier."antwoordde Timmy."Hij heeft bier van de kerstman gedronken en nu is hij zat!""Ah zo!"Ze vlogen nog steeds verder maar ze waren de verkeerde kant uitgegaan.En opeens zagen ze kamelen in het zand lopen.Zomaar in de lucht!Wow zeg!Wat was het cool om kerstman te zijn!Vond Timmy.Alleen was het al tien uur door en moest hij van zijn ouders al lang in bed liggen!Oh nee!Opeens gebeurde er iets vreemd.Ze vlogen voorbij een huis en zagen opeens Sinterklaas en Zwarte Piet met hun paard over de daken lopen.Een elf zat aan de rand van de slee en viel naar beneden,recht op het dak!Timmy keek toe."Oh nee!"riep hij in paniek.Sinterklaas was heel boos geworden en zei dat de Pieten de elf moesten meenemen en in de zak steken."Oh nee!"riep Timmy."Ons elfje is meegenomen door Sinterklaas!"Tootie keek hem aan."Hey kijk daar!De paashaas!"En inderdaad.De paashaas vloog in een grote luchtballon met een mand vol kippen over de daken.Timmy begreep er niks meer van.Waarom waren de Sint en de paashaas nu op Kerstmis cadeaus aan het uitdelen?Timmy keek rond.En toen zag hij de heks van Oz op haar fiets voorbij vliegen!Is het nu ook al halloween?!Ze probeerden gewoon verder te doen zonder zich er iets van aan te trekken maar toen begon Timmy zenuwachtig heen en weer te wiebelen.Tootie keek hem aan."Is er iets,Timmy?"Timmy keek haar weer aan."Ik moet dringend plassen,maar hoe doe je dat in godsnaam wanneer je met een slee door de lucht vliegt?!"Een van de elfjes keek hem aan.Nou,Timmy.Goeie vraag.De kerstman in namelijk heilig.""He?Wat?"Timmy keek hem verbaasd aan."Maar wat moet ik nu doen dan?"De elf keek hem aan."Geduld is een mooie deugd,Timmy!"Oh nee!Toen de elf even niet keek ging Timmy naar Wanda en Cosmo om te vragen of ze iets voor hem konden doen.Ze konden namelijk al zijn wensen vervullen dus als hij nu eens een toilet wenste?Maar hij was vergeten dat hun krachten niet meer werkten.Timmy had een groot probleem...
Ze waren een heel deel huizen gepasseerd.Maar ook hadden ze de Sint zijn boot samen met de Titanic gezien.En Miley Cyrus dat ging trouwen met 2Chainz in de ruimte.Ze waren ook de gelaarsde kat,Sneewwitje,Roodkapje,Robin Thicke en een vliegend cupcake tegen gekomen.Maar toen stopten ze eindelijk bij een grote blauwe wolk met glitters waar een paars huisje stond met een hartje in.Timmy keek met grote ogen toe."Een toilet?"vroeg hij verbaasd.De elf knikte.Oh Timmy was zo blij!Hij ging plassen maar toen hij weer naar buiten wilde komen kreeg hij de deur niet meer open."Oh nee!"Het was zeker die ven Beet!(tik tik tik) die hem dat gelapt had samen met Hofkens! Wat moest hij nu toch doen?Als hij hier niet uit kon dan ging Kerstmis dit jaar niet door!Hij moest een oplossing vinden!...
"Timmy!Timmy!"riep Tootie weer."Tootie!Ik ben hier!"antwoordde Timmy die nog steeds vast zat in het toilet."Help me Tootie!Ik zit vast!"riep Timmy."Oh nee!"riep Tootie terug."Wat moeten we nu doen?"Net op dat moment begon Timmy op de deur te bonken en te springen maar de wolk zakte in en Timmy viel naar beneden."Aaaaggghhhh!!!Help ik val!!!""Timmy!"riep Tootie."Kom op elfjes!We moeten iets doen!Straks valt Timmy naar beneden op het dak van Sinterklaas!We moeten hem helpen!"De slee dook naar beneden en ze konden Timmy vangen!Timmy viel in de slee recht op Tootie haar schoot."Hey,Tootie!"zei hij terwijl hij haar aankeek.Oh ze was zo mooi!Hij had zoveel geluk dat hij op haar schoot gevallen was.Tootie keek hem aan."Hey,Timmy.Gaat het wel?Is alles oké?"Timmy knikte."Ja,hoor.Ik weet alleen niet wat...""Aaahhhggg!!"De elfjes begonnen te roepen."Wat gebeurd er?"


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.