Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » It started with an elevator|| Niall Horan [Afgerond] » Ten~Meeting the boys

It started with an elevator|| Niall Horan [Afgerond]

17 dec 2013 - 16:39

1217

10

541



Ten~Meeting the boys

Ik heb dus bijna geen stem meer -_-'

Ismay O’Brienn

Nadat ik eindelijk naar het toilet ben geweest loop ik weer terug naar de kamer. Niall zit al op zijn bed en hij glimlacht zodra ik binnen kom. ‘Hey Ismay.’ Ik glimlach terug en ga op mijn bed zitten. Al snel komt er een dokter binnen, samen met een zuster. ‘Ismay? We gaan de snee in je schouder even bekijken.’ Ik knik en de dokter komt achter me zitten. ‘Zou je je shirt uit willen trekken?’ Ik knik weer en trek mijn shirt uit, dan hoor ik de zuster tegen Niall zeggen dat hij de kamer moet verlaten. Hij sputtert wat tegen, maar uiteindelijk hoor ik hem de kamer verlaten. De dokter trekt een paar handschoenen aan en dan haalt hij het verband dat de ambulance medewerkers hebben aangebracht eraf. ‘Het ziet er netjes uit. Een rechte snee.’ De zuster rommelt in wat kastjes en legt dan wat spullen op het bed. ‘We gaan de snee even schoonmaken en dan hechten,’ meldt de dokter me. Ik knik en laat mijn gedachten afdwalen.

Een paar uur later staan Niall en ik weer buiten. We zijn helemaal nagekeken en er was gelukkig niks aan de hand. Alleen mijn snee is wat we hebben overgehouden aan het avontuur. ‘Gelukkig hebben we niks ernstig, he Ismay?’ zegt Niall vrolijk. Ik lach en knik. Dan stopt er een zwart busje voor onze neus. Paul stapt uit en opent de deur. ‘Stap in,’ zegt hij. Niall en ik gehoorzamen en stappen in het busje. ‘Holaa Ismay,’ zegt Thomas met een lach. Ik giechel en knik hem toe. ‘Thomas.’ Niall en ik zitten op de middelste bank, achter ons zitten Thomas en Vincent, voor ons Paul en een onbekende. ‘Wie is dat?’ vraag ik fluisterend aan Niall. Hij legt zijn arm om mijn schouders en brengt zijn mond naar mijn oor. ‘Dat is Aron.’ Ik knik als teken dat ik het heb gehoord en laat mijn hoofd op zijn arm rusten. In stilte rijden we naar het hotel.

Zodra we daar zijn draait Paul zich om. ‘Aron, Vincent en Thomas gaan jullie naar binnen begeleiden. Ik zet de bus weg. Niall, jullie gaan wel aan de voorkant naar binnen. De fans willen weten of je oke bent. Is dat goed voor jou, Ismay?’ Hij verplaatst zijn blik naar mij en ik knik timide. ‘Ik overleef het wel.’ Thomas lacht en knijpt in mijn goede schouder. ‘Ik ben erbij, Paul-io. Ze overleeft het wel.’ Paul rolt met zijn ogen en glimlacht. ‘’Succes. Oh en Niall? Neem haar mee naar je kamer. Ik wil jullie, inclusief de andere jongens nog even spreken.’ Niall knikt en dan schuift Paul de deur open. Aron staat al klaar en Niall en ik stappen uit. Vincent en Thomas volgen ons en zo begeven we ons door de fans richting de deur. ‘Niall!’ klinkt er vanaf alle kanten. Het is een hele herrie en Thomas pakt me bij mijn elleboog. Hij begeleidt me naar binnen en zodra we binnen zijn zucht ik opgelucht. ‘Wacht, waar is Niall?’ Thomas wijst naar buiten en ik zie dat Niall zo nu en dan stilstaat om met de fans te praten, handtekeningen te geven en op de foto te gaan. Ik glimlach en wacht geduldig totdat hij binnen is. Zodra hij dan eindelijk binnen is geeft hij me een knuffel. Verbaasd knuffel ik hem terug en dan lopen we naar de liften. Thomas stapt al naar binnen, maar Niall en ik blijven staan. We kijken elkaar even aan en Niall knikt zachtjes. ‘Wij gaan met de trap, doei,’ zeggen we snel in koor, dan rennen we naar de trappen en beginnen aan de klim naar de achtste verdieping.

Hijgend komen we aan op de achtste verdieping. ‘Goddamnit,’ zegt Niall buiten adem. Ik knik en steun met mijn handen op mijn knieën. ‘Volgende keer draag je me, Nialler.’ Hij geeft me een lichte duw. ‘Ja dahaaggg.’ Ik lach en loop dan naar mijn kamer. ‘Hee, jou kamer is tegenover die van mij!‘ zegt Niall. Ik draai me om en Niall staat inderdaad in de deuropening van de kamer tegenover mij. Ik glimlach en open mijn deur. ‘Dat is geweldig. Nou, ik ga me even omkleden, dan kom ik naar jou kamer oke?’ Hij knikt en we stappen beiden onze kamer in, onze deuren achter ons sluitend. Met een zucht loop ik door mijn kamer en loop door naar de slaapkamer. Ik open de deuren van mijn kast en zoek een simpel setje uit. De kleren die ik nu aan heb trek ik uit en gooi ik op een stapel op mijn bed. Ik schiet in mijn lichte, stonewashed jeans en dan trek ik de zwarte trui met het grote rode hart aan. Ik borstel mijn haar door en doe er een simpele, slordige knot in. Dan loop ik naar de badkamer en haal mijn make-up eraf. Daarna doe ik wat mascara en eyeliner op en loop de woonkamer in. Mijn pasje en mobiel pak ik op en ik verlaat mijn kamer. De gang steek ik over en ik klop op de deur van Niall. ‘Niall, get your ass over here en open de deur!’ Secondes later opent hij de deur en ik glimlach onschuldig. ‘Hey.’ Hij rolt met zijn ogen en stapt opzij. ‘Kom binnen.’ Ik knik en stap langs hem heen naar binnen. Met Niall achter me aan loop ik door naar zijn woonkamer en sta dan met een ruk stil. Drie paar ogen kijken me nieuwsgierig aan, het vierde paar knipoogt. Ik rol mijn ogen en sla mijn armen over elkaar. ‘Harry, je kan flirten wat je wilt, maar heb ik je niet al gezegd dat je mijn type niet bent?’ Hij grinnikt en haalt zijn schouders op, dan laat hij zichzelf achterover zakken. ‘Ik kan het altijd proberen.’ Niall lacht zachtjes, dan slaat hij zijn arm om mijn schouder en knijpt in mijn wang. ‘Jongens, dit is Ismay. Ismay, dit zijn de jongens, maar je kent ze al.’ Ik knik en de jongens staan op. ‘Een fan?’ vraagt Louis. Ik knik en hij geeft me een knuffel. ‘Geen……lucht,’ breng ik uit. Mensen zeiden wel eens dat Louis’ zijn knuffels bot brekend en adem ontnemend waren en nu kan ik met ze instemmen. Snel laat hij me los en grijnst. Dan komt Liam naar me toe en geeft me kort een knuffel. ‘Leuk je te ontmoeten, Ismay.’ ‘Insgelijks, Liam,’ zeg ik met licht trillende stem. Ja hallo, ik sta hier wel bij mijn favoriete band in de kamer hoor. Wie zou er niet zenuwachtig zijn? Als laatste is Zayn aan de beurt. Hij glimlacht en geeft me ook een korte knuffel. ‘Hey.’ Ik ontspan meteen weer en glimlach. ‘Hey.’ Harry knipoogt alleen maar en ik rol met mijn ogen. ‘Ga zitten, Ismay.’ Niall gebaart naar de love seat en gaat zelf tussen Louis en Harry op de bank zitten. ‘Dus, hoe zijn jullie elkaar tegen gekomen?’ vraagt Liam, ‘Voordat jullie vast kwamen te zitten in de lift of in de lift?’ ‘Dat laatste,’ zeggen Niall en ik in koor. We kijken elkaar even aan en lachen dan. Liam glimlacht, net zoals de anderen. ‘Maar Niall, waarom zijn we hier?’ vraagt Harry. ‘Paul wilt met ons praten,’ antwoordt hij. Harry knikt en dan valt iedereen stil. In stilte kijken we elkaar aan, wachtend op Paul.

Reageren=Melding


Reacties:

1 2

xJacewayland
xJacewayland zei op 21 dec 2013 - 21:33:
melding xx


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 18 dec 2013 - 20:35:
Nismay is so cuutee
I'm in love with this storyyyy

Snel verder hè!

XXXX


Malikaa
Malikaa zei op 18 dec 2013 - 12:25:
Wat gaat Paul zeggen 0.0
Amazing
Xxx


LoisLove1D
LoisLove1D zei op 17 dec 2013 - 22:21:
I love this story! X


1Dtjetanya zei op 17 dec 2013 - 18:53:
Superleuk!!! Zeker meldingg!