Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Het leven van Jill - PAUSED » H13 - Yaar en Jen

Het leven van Jill - PAUSED

18 dec 2013 - 16:41

1291

13

581



H13 - Yaar en Jen

Nogmaals sorry dat het zo lang heeft geduurd! Special thanks to onze KiwiEllen voor het helpen met Skype =))

'Jill, Noa, als jullie willen staat er nog eten voor jullie. Het hoeft alleen even opgewarmd te worden.' riep mama vanuit de keuken.
'Ik smeer liever een boterham.' antwoordde ik terwijl ik opstond uit de bank. Ik liep richting de keuken.
'Weet je het zeker?' 'Ja, ik heb niet zo'n zin in warm eten.' zei ik terwijl ik de broodtrommel open deed. Ik haalde er een zak brood uit, maakte het open, haalde er twee boterhammen uit en smeerde ze met Nutella.
Ik pakte mijn bord van het aanrecht, haalde met mijn andere hand een flesje water uit de koelkast en liep naar boven.
'Ik ruim je troep wel weer op hoor mevrouw.' riep mama vanuit de keuken.
'Thank you very much ma'am.' riep ik lachend terug terwijl ik mijn kamer in liep.

Ik zette mijn bord en flesje water op mijn bureau, liep terug naar de deur om hem dicht te doen, ging terug naar mijn bureau en zette mijn computer aan.
Ik typte mijn wachtwoord in en drukte op enter, de computer maakte een vrolijk geluidje.
Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht toen in mijn achtergrond zag. Het was een foto van One Direction met Olly Murs, deze foto maakt me altijd vrolijk, het doet me goed om de jongens zo blij te zien.
Ik klikte op de Facebook snelkoppeling op mijn bureaublad.
Facebook opende en ik scrolde wat door mijn nieuwsoverzicht.
Yasmin had een nieuwe profielfoto en er waren veel jongens die hier erg blij mee waren, Franca moest iedereen laten weten dat ze nieuwe schoenen had gekocht, Mark was net thuis van voetbaltraining en Joost had een nieuwe scharrel. Ik mistte duidelijk niet veel, dit gebeurde namelijk wekelijks.
Ik klikte in de zoekbalk en typte Harry Styles in, ik was stiekem wel erg nieuwsgierig wat er te zien was op zijn privé-account.
Ik klikte op het profiel, las wat status updates en bladerde door zijn foto's.
Hij had een foto met Gemma, een foto met zijn moeder, foto's met de andere jongens van One Direction en een aantal verschrikkelijk grappige selfies.
Ik ging terug naar het nieuwsoverzicht, nog steeds niets interessants.
Ik minimaliseerde Facebook en opende iTunes. Ik ging naar mijn afspeellijst en startte de muziek, door mijn boxjes klonk zacht de muziek van Little Mix.
"Mamma told me not to waste my life
She said spread your wings my little butterfly.."

Door de muziek heen klonk een geluidsmelding van de Facebook chat.
Ik haalde Facebook omhoog en zag dat het Yara was.
"Yoooo Jillebil, waarom reageer je niet op je appjes?"

Ik haalde mijn telefoon uit mijn zak en zag dat hij nog op stil stond.
Ik opende WhatsApp en ging naar het gesprek met Yara.

*Jillllllll! Zin om te skypen? Jennifer is hier ook!*

*Sorry boo! Telefoon stond op stil. Ben onderweg!!*

*No problemoo. =)*

Ik deed mijn telefoon terug in mijn zak, minimaliseerde Facebook op mijn computer, zette de muziek uit en opende Skype. Ik logde in en niet veel later stond er Yara belt je.
Ik drukte op accepteren, het scherm bleef even zwart maar ik hoorde Jennifer en Yara wel al. 'Hee babe.'
Het scherm versprong, Yara en Jennifer waren nu in beeld, ze zwaaide enthousiast. Ik was zo blij hun stemmen te horen, hun gezichten weer te zien. Het was een tijd geleden dat ik mijn twee beste vriendinnen had gezien of gesproken.
'Hee! Ik heb jullie zooo gemist.' zei ik terwijl ik terug zwaaide.
'Wij jou ook! Hoe is het daar?' vroeg Yara. 'Heb je je ouders al kunnen overtuigen om terug te komen naar Nederland?' kwam Jennifer erachter aan.
'Het gaat super hier. Ik begin het zelfs wel leuk te vinden om hier te wonen.'
Zowel Jennifer als Yara trokken allebei één wenkbrauw op en begonnen te lachen.
'Ben je ziek of zo?' vroeg Yara bloedserieus.
Ik lachte, 'Nee ik ben niet ziek. Het is alleen allemaal lang nog niet zo erg als ik had verwacht.' 'Leg eens uit!' zei Jennifer.
'Oke, uh.. Noa en ik hebben een baantje in de bediening in een restaurant. Dat restaurant is van de ouders van Michelle, ze zijn ook Nederlands en heel leuk. De stad is prachtig, winkels aan overvloed, examens gaan lekker..'
'Hmm, klinkt inderdaad allemaal zo slecht nog niet.' antwoordde Yara.

Mijn slaapkamer deur ging open. Noa stond in de deuropening. 'Jill, wat ben je aan het doen?'
'Hee Noa!' klonk er uit mijn boxen.
'O! Hee,' Noa kwam achter me staan en zwaaide vrolijk naar Yara en Jennifer.
'Trouwens Jill, heb je ze al vertelt over vanmiddag?' vroeg Noa plagerig.
Ik schudde lachend mijn hoofd. 'Wat was er vanmiddag?' vroeg Yara.
'Ja, wat moet je ons vertellen?' ging Jennifer verder.
Noa lachte. 'Maar zus, Max ligt al op bed. Zou je je headset op kunnen zetten?'
'O, shit. Ja tuurlijk.' ik deed de bovenste lade van mijn bureau open en zocht naar mijn headset. Gevonden. Ik sloot de fel roze headset aan en zette hem op. Noa liep mijn kamer uit.
'Het moet even ouderwets met een headset, Max ligt al op bed.' legde ik de meiden uit.
'Ziet er erg sexy uit.' grapte Yara.
'Maar vertel nou over vanmiddag, ik ben nieuwsgierig!' zei Jennifer.
Ik legde het hele Harry Styles verhaal uit en toen ik klaar was met vertellen zaten zowel Yara als Jennifer met hun mond open naar het scherm te staren.
Het bleef even stil.
'Yaar? Jen? Joehoe?'
Jennifer begon ineens keihard te lachen.
'Jij bent echt grappig Jill van den Berg, ik trapte er gewoon in!' ze haalde diep adem en veegde wat tranen van haar wangen, 'Ik geloofde voor heel even dat je Harry Styles echt had ontmoet.'
Yara zei niets ze keek alleen, nog steeds met open mond, naar het scherm.
'Ik meen het. Het was echt Harry Styles!'
'Ik geloof er echt geen snars van!' lachte Jennifer 'Maar oke, als het echt zo is, kun je hem mooi aan ons voorstellen over twee weken.' ging ze verder.
'Huh, hoe bedoel je over twee weken?' vroeg ik verbaasd, ik had werkelijk geen flauw idee waar ze het over had.
Yara was weer een beetje bijgekomen van de schrik en begon met uitleggen, 'Over twee weken zijn de examens afgelopen en als we alle drie geslaagd zijn mogen we samen een weekje bij jou komen logeren in Londen!'
'No way. No. Fucking. Way. Yara, zeg dat je een grapje maakt!' zei ik terwijl ik van enthousiasme op en neer stuiterde in mijn bureaustoel.
'Nee, geen grapje. We komen samen een weekje logeren, na de examens.' zei Yara. 'Ja, dus dan kan je Harry mooi aan ons voorstellen want ik geloof je nog steeds niet helemaal.' volgde Jennifer.
'Ik kan niet beloven dat jullie Harry gaan ontmoeten of hem überhaupt gaan zien. Ik kan wel beloven dat ik jullie Londen laat zien en dat we er een onvergetelijke week van gaan maken!'
'Moeten we wel alle drie slagen natuurlijk, anders gaat het hele feest niet door.' zei Yara 'Daar zijn onze moeders erg duidelijk in geweest!'
'Nou dan moeten we er voor zorgen dat we alle drie slagen!' zei Jennifer.
'Dat sowieso.' antwoordde ik 'Meiden ik denk ik dat naar bed ga, het is namelijk al aardig laat en morgenmiddag om half 2 heb ik Nederlands examen.' ging ik verder.
'Is goed, ik ga zo ook maar weer richting huis. Succes morgen met Nederlands en slaap lekker!' zei Jennifer, ze tuitte haar lippen en gaf een kusje richting de webcam.
'Slaap lekker schat!' volgde Yara die vrolijk zwaaide.
'Welterusten! Spreek jullie snel weer.'


Ik sloot alle programma's op mijn computer af en zette hem uit.
Ik stond op, liep naar mijn kledingkast en pakte er een grijze nachtjapon met roze streepjes uit. Ik liep mijn kamer uit, richting de badkamer.
In de badkamer haalde ik met wat make-up doekjes mijn make-up van mijn gezicht. Ik poetste mijn tanden en borstelde mijn haar.
Ik kleedde mezelf uit, deed de gedragen kleding in de wasmand en trok mijn nachtjapon aan. Ik liep terug mijn kamer in, pakte Beautiful Creatures van mijn boekenplank, plofte op bed en begon met lezen..


Reacties:

1 2 3

KellyStyles
KellyStyles zei op 22 dec 2013 - 18:48:
Wauw ik heb alles in een keer gelezen!
Je schrijft echt heel goed!
Melding aub!!!


xJacewayland
xJacewayland zei op 21 dec 2013 - 14:00:
Leuk!!! meldinggg xx


KiwiEllen
KiwiEllen zei op 21 dec 2013 - 9:28:
Erg leuk stukje, ik ben echt benieuwd voor Jill wat er allemaal gaat gebeuren in haar leven! En geen dank hoor, het was een kleine moeite!
Keep up the good writing!


Nynlufx
Nynlufx zei op 19 dec 2013 - 19:05:
Melding


Xxlovelyhaz
Xxlovelyhaz zei op 19 dec 2013 - 15:48:
Leuk! Melding x