Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Fairly Odd Parents: Merry Christmas,Timmy Turner! » Noordpool

Fairly Odd Parents: Merry Christmas,Timmy Turner!

19 dec 2013 - 10:30

933

0

284



Noordpool

Wanneer de slee neergestort is op de Noordpool moeten ze een oplossing vinden om daar weg te komen.Maar niet zonder gevaar...

""Aaahhhggg!!"De elfjes begonnen te roepen."Wat gebeurd er?"vroeg Timmy terwijl hij rechtop ging zitten."Ik weet het niet!"antwoordde Tootie."Maar het ziet er in elk geval niet goed uit!""Hou jullie goed vast!"riepen de elfjes toen.Timmy keek hen aan."Wat is er aan de hand?""De rendieren hun magische stof is op doordat ze dat bier van de kerstman hebben gedronken.Ze kunnen niet tegen alcohol en nu zijn ze ziek waardoor ze hun krachten verliezen!We gaan neer storten!"Timmy keek hem met grote ogen aan."Oh nee!!""Blijf gewoon rustig!We zullen landen in de sneeuw op de Noordpool.Het komt goed."Timmy ging dichter bij Tootie zitten en greep haar arm vast."Tootie!Ik ben bang!!"Tootie keek hem verbaasd aan."Wat?Timmy?Jij bent toch nooit bang?""Dat is allemaal gelogen Tootie!Ik heb elke nacht nachtmerries van een enge film die ik ooit keek en ik plas nog in bed!En die ene keer heb ik jou niet gered ,Tootie maar het waren Wanda en Cosmo!Ik kan helemaal niks zonder magie!"Tootie keek hem aan."Oh,Timmy.Tuurlijk wel.Je bent lief.En eerlijk.Het komt wel goed,hoor.We doen het samen.""Aaaaaggghhh!!
...
Met een harde klap viel de slee in de sneeuw.Timmy durfde niet te kijken."Zijn we al in de hemel?!""Eh...Timmy?"antwoordde Tootie."We zijn gewoon op de Noordpool,hoor."Timmy opende zijn ogen."Oh echt?"Hij keek rond en zag een hele vlakte sneeuw.Alleen sneeuw,niets anders.De elfjes stapten uit de slee.Timmy keek hen aan."Hey jongens!Waar vinden we een tankstation,zodat we snel kunnen vertrekken?"De elfjes keken hem raar aan."Zo werkt het niet,Timmy.De rendieren zijn ziek en moet eerst herstellen,trouwens de slee is kapot.""Oh nee!Echt?"vroeg Tootie die nu ook uit de slee stapte en ging kijken wat er aan de hand was."Ja.We kunnen zo niet weet vertrekken."Timmy kroop nu ook uit de slee."Oh nee!Wat moeten we nu dan doen?We kunnen toch niet hier blijven?Het is ijskoud?!"Rufus,een van de elfjes keer hem aan."Er zit niks anders op,Timmy.We zullen hier moeten overnachten."Timmy zuchtte."Maar hoe doen we dat dan?We kunnen toch niet hier in de sneeuw slapen?""Het moet wel.We hebben geen andere keus."Timmy liep naar Wanda,Cosmo en Poof die aan het zweven waren."Jongens,kunnen jullie ons niet wat helpen?""We willen wel Timmy,maar we zijn onze kracht kwijt door de koude van de Noordpool!""Oh nee!Wat moeten we nou doen?Als we hier niet wegkomen dat gaat Kerstmis niet door!We hadden de kerstman beloofd zijn werk over te nemen!"Liedewij keek hem aan."Maak je nou maar niet druk,Timmy.Tot zolang de rendieren niet beter zijn en de slee niet gemaakt is kunnen we niets doen.We zullen moeten wennen."
...
Meer dan een uur later hadden ze nog steeds geen oplossing gevonden.Timmy liep zenuwachtig heen een weer."Kan er iemand mij vertellen waar de wc is?"Iedereen keek hem met grote ogen aan."Ja,wat nou?"vroeg Timmy verbaasd."Is dat nou zo vreemd?Ga me nou niet vertellen dat er geen wc is hier op de Noordpool?Hier leven toch ook mensen?"Rufus keek hem aan."Nee,Timmy.""Wat?Maar hoezo?Ik moet plassen!""Zoek het zelf maar uit!""Oh ja..Oké,oké!Ik hou het wel op!Ik kan nog wel even wachten.""En als we hier nou een week zitten?"antwoordde Rufus."Oh!Zeg dat nou niet!We komen wel weg hoor!oh hadden we nou maar magie!""Dat hebben we niet,Timmy!We moeten het zonder doen!Je zou beter een oplossing bedenken in plaats van zo te zeuren!"Timmy draaide met zijn ogen.Hij keek naar Tootie die naast hem stond."Eh...Tootie?""Ja,wat is er?""Eh...zou je misschien even mee willen komen?""Wat?Hoezo?Waarheen?""Nou...ik moet plassen...maar ik durf niet alleen..."Tootie keek hem nogal vreemd aan."Nou,goed dan."
Ze liepen een heel eind verder.Want er was alleen maar een vlakte sneeuw en Timmy wou niet dat iemand hem zag.Tootie draaide zich om."Ik denk dat we nu wel ver genoeg zijn hoor,Timmy."Ook Timmy draaide zich om."Ik denk het."Tootie keek naar Timmy die nog een stuk verderop liep."Wat doe je nou?""Wat denk je?Ik ga plassen.En niet kijken!""Nee,ik zal niet kijken."zei Tootie terwijl ze zich omdraaide.Timmy ging op zijn hurken zitten om te plassen.Oh dit voelde zo ongemakkelijk!Hij begon te plassen en de sneeuw onder zijn voeten kleurde lichtgeel."Eh...Timmy..."zei Tootie opeens."Wat nou?Kan ik niet even rustig...""Aaaggghhh!Timmy!We moeten hier weg!"riep Tootie in paniek."Wacht even.Ik ben nog niet klaar...""Wegwezen!"Toen zag Timmy wat er aan de hand was.Een grote ijsbeer kwam hun richting uit!Ooh nee!Hij trok snel zijn broek weer op en liep achter Tootie aan."Tootie!"riep Timmy in paniek."Ja?""Hoe komt die ijsbeer nou hier?!""We zitten op de Noordpool,Timmy!""Oh ja dat is ook waar!"Ze liepen en liepen tot ze buiten adem stopten achter een berg sneeuw."Is hij weg?"vroeg Tootie bang."Ik weet het niet!"antwoordde Timmy."Nou,wat hebben we geluk gehad dat jij dat beest zag aankomen."Tootie knikte.Ze keek rond."Eh Timmy..."Ja,wat?""Waar zijn we?""Op de Noordpool!"Tootie draaide met haar ogen."Ja duh!Weet ik ook wel!Ik bedoel volgens mij zijn we de verkeerde kant opgegaan."Timmy keek rond."Ik denk het niet hoor.De sneeuw hier lijkt toch op de sneeuw van daarnet?""Timmy!We zijn op de Noordpool!Daar is alle sneeuw hetzelfde!Welke kant moeten we nu op?""Om eerlijk te zijn?Ik weet het niet!Oh nee,Tootie!We zijn voor altijd verloren op de Noordpool we zullen bevriezen en ijsjes worden!""Hey Timmy!Doe niet zo gek!We vinden de weg wel terug...Ik weet alleen nog niet hoe..."
Ondertussen waren de andere een plan aan het bedenken om op de Noordpool te overnachten.Alleen was dat nog niet zo makkelijk."Laten we die zak met cadeaus onderste boven zetten en daar een tent van maken!"stelde Rufus voor."Goed idee!"antwoordde Liedewij."Ze keek Cosmo,Wanda en Poof aan."Hey helpen jullie nog of hoe zit dat,feeën?!""Kunnen jullie het soms niet alleen,elfjes?!"antwoordde Cosmo."Hey Cosmo!"riep Wanda."Laat die nou toch voor wat ze zijn.Ik weet niet of je jou al opgevallen is maar vind je niet dat Timmy nu wel erg lang weg blijft?""Ja,nu je het zegt,misschien moeten we toch maar even gaan kijken.""goed plan!Kom Poof!"Wanda,Cosmo en Poof vlogen weg opzoek naar Timmy."Hey!Waar gaan jullie heen?"riep Rufus verbaasd."Jullie moesten ons wel helpen en niet weggaan!""We gaan Timmy zoeken!"
Timmy en Tootie waren nog steeds op weg naar de slee.Zonder succes.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.