Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Cute Scream Let's Him Fall In Love » Hoofdstuk 23

The Cute Scream Let's Him Fall In Love

5 okt 2008 - 16:24

978

0

255



Hoofdstuk 23

Georg POV
Je pakt Hann's hand vast en zegt: 'nou wij hebben ook wel wat te doen.' Je merkt dat Hann bloost en dat Joyce haar een veel betekende blik toewerpt. Je neemt nog afscheid van de andere en vertrekt. Je hebt eigenlijk geen idee wat jullie gaan doen maar je verzint wel wat. Je hebt een auto gehuurt en rijd nu wat rond. Plots gilt Hann het uit van plezier. Je schrikt en verliest even controle over het stuur. Maar geen zorgen. Orde is hersteld en je vraagt aan Hann wat dat te betekenen had. 'Ginder is een paintballveld, gaan we gaan we gaan we ttoooooeeeeeeee *puppyeyes*' Natuurlijk kan je haar puppyblik niet weerstaan en sla je rechts af naar het paintball gedoe. Omdat Hannah normaal nog niet oud genoeg is moet jij de 'verantwoordelijke volwassenen' spelen en voor haar zorgen. Natuurlijk zorg je er voor dat haar niets overkomt . Jullie trekken beschermende pakken aan en gaan naar buiten. (ja het is in openlucht. 'laten we nog iets afspreken' zeg je voor jullie elk je eigen kant op gaan. 'is goed, zeg het maar' zeg Hann al helemaal hyper en opgefokt. 'ok, voor elk schot dat ik raak schiet doe jij een straks een shot, voor elk schot dat jij raakt schiet doe ik er een.' zeg je blij. 'aha, gaan we het interesant maken?, ok is goed' zegt Hann. Jullie zetten jullie maskers op en gaan elk een kant op. Je verschuilt je achter een hoop balen stro en je ziet Hann afkomen. Het arm schaap is helemaal onbeschermd en je hier haar helemaal af (bij wijze van spreken e). Maar Hann is sterker dan je denkt en meteen komt ze in de tegen aanval. Zo spelen jullie nog een uur of 2 door en dan geef jij je over. Nog nalachend bergen jullie de paintball geweren op en gaan jullie tellen. Hann heeft jou 12x geraakt en jij haar..23 'dat wordt drinken Hann' zeg je lachend. Meteen zie je haar gezicht wit wegtrekken. Jullie kleden je terug om (apart) en eenmaal klaar trekken jullie een bar in. Jullie bestellen een paar jellyshot's en beginnen. Die van jou gaan makkelijk binnen maar als Hann aan 7 zit is ze al helemaal scheefen lijkt het je niet sterk om haar verder te laten gaan. Je betaalt en brengt haar de bar uit. 'laten we naar huis gaan' zeg je een beetje bezorgt als je ziet hoe Hann weeral bijna tegen een boom gaat aanknallen. Voorzichtig breng je haar naar de auto en klik je haar gordel vast. Onderweg naar huis zit Hannah je de hele tijd aan de staren. 'waar kijk je naar?' vraag je nieuwschierig. 'naar jou gekkie' zegt Hann met een dubbel tong en nogal giggelend. 'waarom?' vraag je weer. 'omdat *giggel* omda.. HAHA omda ge groen zijt!!' schatterd Hann het uit. Met grote ogen kijk je haar aan en jij stopt even aan de kant want Hann komt steeds dichter bij je gekropen. 'Hannah, zet je terug, wat ga je doen?' vraag je terwijl je de auto stopt. 'ik ga..' zegt Hann nog steeds dichter komen. Ze maakt haar zin niet af en kust je vol op je mond. Je weet niet wat doen dus kus je maar terug. Je voelt 2 handen onder je t-shirt gaan en meteen kom je weer bij jezelve. Je spert je ogen open en duwt Hannah voorzichtig van je af. 'Hann, ik hou verschrikkelijk veel van je. *f* en dan bedoel ik ook super veel*. Maar euh.. Je bent dronken en ik wil je niets aandoen. Ok?' Hann staart je schaapachtig aan en zegt dan:'ok, maar ik moet je morgen iets vragen' *knipoog* Nog steeds staar je haar aan maar je rijd verder. Eenmaal terug in het stadje parkeer je je auto en hang je Hannah half over je schouder zodat ze toch nog iets of wat recht blijft. En tot overmaat van ramp begint Hann ook nog eens te zingen. 'WELKOM WELKOM,, BIJ DE DRIE BIGGETJES' klinkt het door de lege straten. Al snel hoor je iemand roepen. Je kijkt op en wilt iets grofs terug roepen als je ziet dat het Joyce is die jullie roept. Je gaat er naartoe en eenmaal daar pakt Joyce Hann van je over en plof je naast Bill in een stoel neer. Je ziet dat Joyce Hann naar het zwembad brengt en haar er in smijt. een luide gil en Hann is weer iets of wat nuchter.. tot nu toe.. Joyce helpt haar er uit en zegt dat Hann zich kan gaan omkleden. Ze komt bij jou en Bill zitten en jullie wachten op Hann. Als ze weer terug buiten komt wandelt/strompelt ze op jou af en i.p.v van de lege stoel te gaan zitten ploft ze op je schoot neer. Ze slaat haar armen om je heen en zegt. 'wete.. ik hou zoooooooo veel van u' Door de grote armbewegingen valt ze bijna van je schoot af maar jij vangt ze nog net op tijd op. Als ze terug recht zit kust ze je meteen en weer kus je gewillig terug. Je voelt 2 paar ogen naar je staren en dus los je Hann's lippen. 'hebben we soms iets gemist' vraagt Joyce en Bill kijkt even nieuwschierig. 'Wel het zit zo..' begin je en je vertelt heel je dag. Na het hele verhaal zitten Joyce en Bill met grote ogen te kijken en beginnen daarna super hard te lachen. 'goe bezig Hann.. zatte fles' zegt Joyce terwijl ze naar haar mobieltje grijpt. 'Met Joyce' *stilte* 'Ja natuurlijk kom maar af' en ze legt weer af. 'wie was dat?' vroeg Bill meteen. 'gewoon.. Maite, ze komen ook nog even langs' En Ja hoor, niet veel later zijn Maite en Gustav er ook. Joyce pakt er een paar stoelen bij en geïntereseerd vraag je: 'en wat hebben jullie vandaag gedaan?' Maite:'..'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.