Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » He loves me?|| Harry Styles [AFGEROND] » Hoofdstuk 33

He loves me?|| Harry Styles [AFGEROND]

20 dec 2013 - 17:22

1024

6

453



Hoofdstuk 33

Een na laatste hoofdstukje guys. Maandag post ik het laatste hoofdstuk en de epiloog *sniffles*

Sharon Wodner POV
We arriveren bij het gebouw waar de persconferentie word gehouden. Een voor een stappen we uit. Eerst lopen de jongens naar binnen, daarna volgen wij, de meiden. Als we de zaal inkomen worden we meteen naar de zijkant geleid. De paparazzi hebben ons niet opgemerkt en we kijken naar het podium. De jongens glimlachen breed en nemen plaats. ‘Ze zien er zo gelukkig uit,’ mompelt Ivana. Ik knik. ‘Dit is hun droom.’ Ze knikt en we focussen ons op het podium. ‘Nou, welkom allemaal,’ zegt Niall vrolijk. Vanuit mijn ooghoeken kijk ik naar Ivana. Een brede glimlach glijdt over haar gezicht. ‘Yup, welkom allemaal,’ zegt ook Louis. ‘We hebben super leuk nieuws voor al onze fans out there,’ zegt Zayn met een brede glimlach. Camera’s flitsen en pennen schieten over notitieblokken. ‘Allereerst willen we alle fans bedanken voor al hun steun. We zijn super trots om dit nieuws naar buiten te kunnen brengen,’ zegt Liam. Harry glimlacht en buigt zich naar de microfoon. ‘Eind dit jaar zal ons tweede album Take Me Home in de winkels liggen.’ Een paar fans die zijn toegelaten in de zaal beginnen te gillen en de jongens grijnzen breed. ‘We hebben ontzettend veel plezier gehad met het opnemen ervan en we hopen dat jullie dat kunnen horen op het album,’ zegt Niall. De jongens vertellen nog wat meer over het album en uiteindelijk vallen de verlossende woorden. ‘We hebben nog een groot nieuwtje,’ begint Zayn. ‘Klopt Zayn,’ zegt Niall met een grijns. De camera’s flitsen en pennen vliegen nog sneller over het papier. ‘Ik denk dat de persoon waar het omgaat het zelf maar moet vertellen,’ zegt Liam. De jongens draaien meteen naar Harry en hij bloost. Ongemakkelijk scannen zijn ogen de zaal, totdat ze die van mij vinden. Een warme glimlach verschijnt op zijn gezicht en ik glimlach terug. ‘Ik wil graag iemand naar voren roepen,’ zegt Harry. ‘Sharon?’ Ik sta op en de meiden geven me een bemoedigende knuffel. Langzaam begin ik naar voren te lopen. Ik hoor de mensen fluisteren, waaronder de fans. Zodra ik bij het podium ben pakt Harry mijn hand en helpt hij me erop. ‘Mensen. Ik wil jullie voorstellen aan Sharon, mijn prachtige vriendin.’ Even is het stil, dan barst de zaal uit. De pers roept vragen, de fans gillen beledigingen en complimenten. Camera’s flitsen en verblinden me bijna. Harry slaat beschermend een arm om mijn schouders en ik glimlach naar hem. ‘Dat is nog niet alles,’ zegt hij in de microfoon. Meteen is het weer stil. Hij kijkt me even aan en ik knik nerveus. ‘Ik wil jullie het heugelijke nieuws melden. Ze is zwanger.’ Meteen barst de zaal los. We verlaten het podium en vervolgens het gebouw. Snel stappen we in de limo en vertrekken richting ons appartement.

‘Pfoehh,’ zucht ik zodra we binnen zijn. De andere knikken instemmend en we zakken allemaal neer op de banken. ‘Dat was me wat jongens. Hadden jullie me niet kunnen waarschuwen?’ vraag ik lachend. Eleanor haalt haar schouders op. ‘Dat hadden we kunnen doen ja, maar we hebben het niet gedaan.’ Ik rol met mijn ogen en Eleanor lacht. ‘Hee, zie het positief in. Je hebt het overleefd,’ lacht Danielle. ‘Ja, wees blij dat je het overleeft hebt. Toen Niall en ik het bekend maakte werd het podium bestormd en kwamen we niet op tijd weg,’ zegt Ivana. ‘Dat kwam omdat iedereen je gewoon voor jezelf wilde hebben,’ zegt Niall terwijl hij een kusje op haar wang plaatst. Ze rolt met haar ogen en ik giechel. ‘Wie gaat er mee uit vanavond!’ roept Louis na een stilte. Ik val bijna van de bank af van schrik, figuurlijk gesproken dan he. ‘Ik denk dat Sharon en ik gewoon binnen blijven, wat jij Sharon?’ Harry slaat een arm om mijn schouder heen en kijkt me verwachtingsvol aan. Ik knik instemmend. ‘Maar jullie moeten gewoon gaan joh. Laat je niet tegenhouden door ons,’ zeg ik er snel achteraan. Ze kijken elkaar even aan. ‘Oke..,’ zegt Ivana twijfelend, ‘Weet je het zeker?’ voegt ze eraan toe. Ik knik en glimlach. ‘Echt, Ivana. Het is goed. Ga maar.’ Ze kijkt naar Niall en die knikt, dan staat ze op en loopt naar me toe. ‘Tot morgen dan maar.’ Ik sla mijn armen om haar heen en glimlach. ‘Tot morgen, Ivana. En let een beetje op Niall, wil je? Hij kan nogal raar gaan doen als hij teveel heeft gedronken.’ Niall snuift en slaat zijn armen over elkaar. Ivana giechelt. ‘Zal ik doen, Sharon.’ Ze loopt weer naar Niall en pakt zijn hand. ‘Kom, we gaan.’ Zijn ogen beginnen te stralen en hij staat op. De anderen meiden en jongens nemen ook afscheid en dan vertrekken ze.

Ik zucht diep en zak tegen de leuning aan. ‘Dat was me het dagje wel.’ Harry grinnikt en trekt me tegen zich aan. ‘Wat dacht je van een heerlijke luie avond? Ik kook wat voor je en dan kijken we daarna wat films of zo.’ Ik glimlach en kijk naar hem op. ‘Klinkt geweldig.’ Hij plaatst een kus op mijn lippen. ‘Kom, dan gaan we ons omkleden.’ Hij trekt me overeind van de bank en wikkelt zijn arm om mijn schouder. Zo lopen we naar de gang waar onze slaapkamers zich bevinden. Harry plaatst een kus op mijn slaap en verdwijnt naar zijn eigen kamer. Snel loop ik mijn kamer in en kleed me snel om. In een joggingbroek en een simpele tanktop loop ik de gang weer op. Harry, gekleed in precies hetzelfde, komt op dat moment ook uit zijn kamer en hij glimlacht zodra hij mij ziet. ‘Hetzelfde idee, I see?’ Ik giechel en knik. Hij wikkelt zijn arm weer om mijn schouder en we lopen naar de keuken. ‘Wat wil je eten?’ vraagt Harry. Hij staat in de keuken, handen rustend op het werkblad, en ik zit op de eettafel. ‘Geen idee. Wat hebben we in huis?’ Harry draait zich om en snuffelt door de vele kastjes en de koelkast. ‘Ik kan spaghetti maken?’ Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. ‘Graag!’ Hij draait zich om en grinnikt zachtjes. Dan pakt hij alle benodigdheden en gaat aan het werk.

Reageren=Melding


Reacties:

1 2

RivLovee
RivLovee zei op 21 dec 2013 - 12:52:
IK BEN HIER VERSLAAAFD AAN


Malikaa
Malikaa zei op 20 dec 2013 - 23:34:
DIT IS ZO CUTE OMG
Noooooo nog maar 1 hoofdstuk

Snel verder, of tog niet.... :/
XXX


Chayenne
Chayenne zei op 20 dec 2013 - 18:16:
WhAaa leuk! Snel verder


LoisLove1D
LoisLove1D zei op 20 dec 2013 - 18:08:
Zo een leuk verhaal, helaas bijna afgelopen x


justmissF24
justmissF24 zei op 20 dec 2013 - 17:38:
GEWELDIG!! Je schrijft echt zooo goed! En het verhaal is ook super!! xxx jammer dat dit bijna het einde is