Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Nobody is perfect, until you fall in love with them - Zayn Malik. » 015 - Let me kiss you.

Nobody is perfect, until you fall in love with them - Zayn Malik.

17 feb 2014 - 17:10

546

2

431



015 - Let me kiss you.

Image and video hosting by TinyPic

Angel Leah James.

‘Ik ga eten maken. Hou je van lasagne?’ Ik kijk Zayn aan. ‘Ik?’ Ik knik. ‘Ja, jij.. Ik weet wat Nathan lekker vindt, verder is hier niemand!’ ‘Eh, lasagne is goed. Fijn, hoef ik niet alleen te eten.’ Zayn pakt zijn piraten weer en gaat verder met het indianendorp van Nathan plat te schieten. Kleuter. Lachend schud ik mijn hoofd.

‘We komen onze afspraak goed na hè!?’ Zayn kijkt me betrapt aan. ‘Angel.. gisteren wilde ik gewoon weten wat je van de clip vond.. Ik had nooit in slaap mogen vallen.. sorry!’ Ik moet lachen. ‘Joh, maak je niet zo druk. Als ik het echt zo’n ramp had gevonden, had je hier nu niet gezeten! Je maakt mijn zoon gelukkig. Dat is hetgeen wat ik het liefst in mijn leven zie.’ Zayn onderbreekt me. ‘Wanneer wil je het hem vertellen?’ Hij kijkt van mij naar Nathan. Ik schrik zichtbaar van zijn vraag. ‘Wat bedoel je precies?’ ‘Dat ik zijn va…’ ‘Niet hardop zeggen!’ Zayn spreid zijn ogen als reactie op wat ik zei. ‘Sorry Zayn.. het gaat te snel. Zulke dingen hebben tijd nodig…’ ‘Ja, dat snap ik ook wel..’ ‘Hij kent je nog niet eens een week..’ ‘Mama? Niet ruzie maken met Sain!’ Mijn houding verzacht als ik de betraande ogen van mijn zoontje zie. ‘Hee lieverd, daar hoef je toch niet om te huilen?’ Ik kijk met een glimlach naar Zayn. Hij kijkt lachend terug. ‘Kijk maar, het is alweer goed! Eet nu je bordje maar leeg.’ Nathan schud zijn hoofd. ‘Eerst kusje’ ‘Pardon?’ Ik kijk Nathan een beetje boos aan. Zayn buigt zich over de tafel, trekt mijn hoofd naar zich toe en drukt een lange kus op mijn slaap. ‘Zo, en nu je bord leeg eten!’ Zayn kijkt streng naar Nathan. Ik weet niet waar ik moet kijken, dus richt mijn ogen maar op mijn bord. Ik voel dat Zayn zijn blik op mij gevestigd heeft. Nathan gebruikt zijn vork en de tafel als een drumstel. ‘Nathan, eerst je bord leeg eten, dan kun je spelen!’ ‘Zayn, niet zo streng tegen mijn kind!’ ‘ONS kind!’ ‘Verdomme Zayn! Ik zei dat het tijd nodig heeft! Zit het niet zo uit te lokken!’ ‘Jezus, Angel stel je niet zo aan! Dat begrijpt hij toch nog helemaal niet!?’ Nathan kijkt ons allebei boos aan. ‘Fedomme!’ ‘Nathan, dat mag je niet zeggen. En eet nu je bord leeg. Mama had al zo weinig voor je opgeschept..’ ‘Zayn, wil je weggaan?’ Hij kijkt me verbaasd aan. Ik sta op en loop naar de gang. Daar pak ik zijn jas van de kapstok, loop terug naar de deur en houd de jas op. Zayn staat op van zijn stoel. Langzaam loopt hij mijn richting in. Als hij voor me staat, pakt hij mijn kin vast tussen zijn duim en wijsvinger. Hij dwingt me om hem aan te kijken. Mijn hart slaat een slag over, of lijkt dat maar? Het volgende moment voel ik zijn lippen zachtjes langs de mijne gaan. We kijken elkaar nog even aan. Dan kust hij me. Een lief, zacht kusje. Nog een. Een hardere kus. Ik word overspoeld met een gevoel van pure liefde. Na een moment getwijfeld te hebben, kus ik hem terug. Vol overgave, met alles wat ik in me heb.


Reacties:


LoisLove1D
LoisLove1D zei op 21 dec 2013 - 23:36:
Kusje !! haha leuk! X


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 21 dec 2013 - 20:28:
oeeeehhh meeelddingg!