Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » It all started in england » Hoofdstuk 4

It all started in england

21 dec 2013 - 21:31

1067

2

218



Hoofdstuk 4

Mischien was dit een best saai hoofdstuk. Sorry de volgende word wel weer leuk!! Meldingen zijn welkom x

De dagen vlogen voorbij. Voor ik het wist was de laatste dag van de vakantie aangebroken. Ik had een vriendje en Vier beste vrienden overgehouden aan deze vakantie. Toen we deze morgen wakker werden. was het anders dan toen we gisteren wakker werden. Iedereen was erg stil. Omdat vandaag de laatste dag was gingen we iets heel leuks doen. Volgens Niall en Zayn dan. Ze hadden ons verteld dat we zodra we klaar waren naar buiten moesten lopen. Toen we dat deden trefde we alleen een Taxi aan. 'Stap Maar in'. 'Niall vertel ons waar we naartoe gaan'. smeekte Louis. Na ongeveer een uurtje in de auto gezeten te hebben kwamen we aan op een parkeerplaats. Ik wist niet waar we waren. Maar Niall en Zayn liepen meteen richting een zijweg aan de rechterkant van de parkeerplaats. 'Niall, Zayn wat gaan we doen'. Harry klonk licht geïrriteerd en dat leken ze alleen maar leuk te vinden. 'wacht af hazza' We kwamen uit in een grootte winkelstraat. 'we gaan winkelen' Louis keek verbaasd rond. 'Ja' Zayn ging bijna dood van het lachen. 'we hebben een probleem'. Ik wees naar het einde van de straat'. Er kwamen zo'n twintig mensen met camera's aangerend. 'Goed moment om iedereen te laten weten dat ik een vriendin heb'. Liam pakte mijn hand vast en trok me dicht tegen zich aan. Ik kreeg nog meer vlinders in mijn buik dan ik al had. 'we begonnen met lopen en negeerde de mensen.' Ondertussen waren er ook behoorlijk wat fans op ons afgestormd en snel vluchtte we de Mac Donalds in. 'Iemand hongerig?' vroeg Niall. 'ik in ieder geval wel.' 'heb jij niet altijd honger'. Ik prikte hem in zijn buik.' Yup'. Uiteindelijk had iedereen honger. We bestelde en gingen aan de zes persoonstafel zitten. 'Liam, het is officieel het staat over heel Twitter en Facebook'. Hij draaide zijn telefoon en ik zag de foto's die nog geen 10 minuten geleden gemaakt zijn. 'Ze weten zelfs jou naam Nikki. 'ik haalde mijn schouders op. 'Maar wat gingen we hier nou doen'. Vroeg Liam. Weet ik veel. We moesten wat verzinnen en we konden alleen dit bedenken. 'Je had kunnen zeggen dat we hier heen gingen. dan had ik geld mee kunnen nemen.' ik dacht aan de 200 euro die in mijn koffer zat. 'Nu kan ik helemaal niks kopen.' 'Komt goed.' zei Liam. 'Hoe dan?' Ik snapte niet hoe dit goed kon komen. 'Ik betaal wel voor je ik heb toch veel te veel geld. 'Nee, dat kan ik absoluut niet aannemen.' 'Oke dan niet.' Liam keek naar me. 'Maar een Cadeau kan je natuurlijk niet weigeren.' Ik zuchtte. 'Klopt'. Gaf ik toe Harry grinnikte. zodra iedereen klaar was met eten gingen we de stad weer in. Tot mijn verbazing waren alle fans en bijna alle cameramensen weg. Er stonden er nog 5. en die lieten ons er gewoon langs. 'Waar willen jullie eerst heen.' vroeg Niall aan ons. Liam liep naar Niall toe en fluisterde iets in zijn oor. Hij knikte en begon te praten. 'we gaan opsplitsen'. Zayn Louis en Nikki gaan ergens naar toe. Zie maar waar. Harry en Liam jullie komen met mij mee.' 'Liams idee zeker?' vroeg ik plagerig. 'Misschien'. Antwoordde Liam. Hij liep naar me toe. 'Ik zie je straks weer.' Hij gaf me een kus en hij liep samen met Niall en Harry weg. 'Vaag'. Zayn ging op een bankje zitten. ' Ik besloot naast hem te gaan zitten en pakte mijn telefoon. Ik had sinds kort een internet abonnement waar ik helemaal blij mee was. Dus ik klikte de Twitter App aan en keek bij mijn meldingen. Ik schrok. Ik had 3494 nieuwe volgers. En ik weet niet wat hoeveel nieuwe meldingen, Ik las de eerste Leave Liam alone, He's mine you stupid bitch. Gelukkig was de tweede een stuk positiever. You and Liam look so cute together, glad he finally has a girlfriend.. 'Zayn moet je kijken'. Ik liet hem de reacties zien. 'Nou... welkom in mijn wereld.' Hij grijnsde, Blijkbaar vondt hij het heel grappig dat ik een hele boel haat tweets op me af kreeg. 'Je moet het gewoon negeren. De mensen die ze sturen zijn meestal gewoon jaloers.' ik knikte. Krijgen jullie ze erg vaak. 'Heel vaak'. was Louis antwoord. Zayn stemde in. We zaten waarschijnlijk nog geen kwartier op het bankje. Maar we verveelde ons behoorlijk. Zayn en Niall hadden geen behoefde om een winkel in te gaan. En om eerlijk te zijn ik ook niet zo erg. Ik had geen geld mee en als ik nu een winkel binnen stapte ging ik mezelf waarschijnlijk haten door de leuke spullen die ze hier verkochten. Ik voelde mijn telefoon trillen. Liam Payne gaf het schermpje aan. 'Hallo'. Zei ik toen ik opnam. 'heej met Liam. Ik wou zeggen dat jullie naar de auto moeten kunnen'. 'Oke we komen eraan, Tot zo'.

We waren al een paar uur terug in het hotel. Over een paar uur vertrokken Amy en ik weer terug naar Nederland. En dus zag ik Liam ,Zayn, Niall, Louis En Harry voorlopig niet meer. Ik zuchtte. 'wat is er?' Vroeg Liam. 'over een paar uur ga ik weer terug naar Nederland.' en dan zie ik jou nooit meer.' We zaten met iedereen in het restaurant van het hotel. 'Ik moet wel wat vertellen. weetje, Ik woon niet thuis. Om heel eerlijk te zijn woon ik al 8 jaar niet meer bij mijn ouders. Ze hebben mij er gewoon uitgeschopt.' Ik woon nu Bij Max en Amy. Ze zijn allebei ouder dan mij. Dus als je weer thuis bent moet je niet gaan zoeken naar mijn huis want dat heb ik niet.' ik lachte. Vanuit mijn ooghoek zag ik dat Amy en Max kwamen aanlopen. Dat betekende dat ik moest gaan. Er liep een traan over mijn wang. Snel veegde ik hem weg voordat iemand dacht dat ik me aanstelde. Ik stond langzaam op. 'He.' ik klonk zo verdrietig dat het eng was. 'Ben je klaar om te gaan'? vroeg Amy. 'Nee.' Met z'n alle liepen we naar de lobby van het hotel. Onze koffers stonden al klaar en ik zag dat de taxi er ook al was. Ik nam afscheid van iedereen. 'Bel me zodra je het vliegtuig instapt en zodra je weer land.' zal ik doen.' ik gaf hem een kus een een lange knuffel. en ik stapte de taxi in.


Reacties:


1Dtjetanya zei op 22 dec 2013 - 1:06:
superleuk!! melding!! xx


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 21 dec 2013 - 23:10:
Dit is echt een van mijn favoriete verhalen!!
Ik ben echt heeeeel nieuwschierig hoe het verder gaat!
Wanneer ga je verder??

X
En natuurlijk MELDING!!