Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Mister Dangerous|| Liam Payne [Afgerond] » Prologue

Mister Dangerous|| Liam Payne [Afgerond]

23 dec 2013 - 16:49

185

12

576



Prologue

Wolverhampton. Een klein, nietig stadje met 249.470 inwoners. 249.473 als je mij, mijn moeder en vader meerekent. We wonen er nog niet, maar als ik dit stukje heb afgeschreven waarschijnlijk wel. We zitten nu namelijk in de auto op weg naar het nieuwe huis. Het schijnt mooi te zijn, maar ik geloof dat pas als ik het heb gezien. Het afscheid nemen van mijn vriendinnen thuis, Vanessa en Nannette, was moeilijk. Zij blijven namelijk in London, terwijl ik zo’n220 km verderop ga wonen. Oh, sorry. Ik heb me nog niet netjes voorgesteld. Ik ben Jade. Jade Tearly en ik ben zeventien. Ik ben een echt meisje, meaning ik draag graag jurkjes, make-up, hakken etc. Maar, ik ben ook niet vies van wat actie of avontuur hoor, dus misschien kan je me beter een mengelmoesje noemen. Mijn hobby’s zijn zingen, lezen en dansen. Ik zit op jazzballet en streetdance. Nou ja, daar zat ik op in London. Ik hoop dat ze een dansschool in Wolverhampton hebben. Mijn vader zegt dat ik mijn schrift moet wegleggen en dat ik het huis moet komen bekijken. We zijn er.
Liefs,
Jade


Reacties:

1 2 3

GewoonIk
GewoonIk zei op 21 feb 2014 - 19:13:
Haha, lekker laat, maar ik lees mee! Wow, nu al awesome! Je schrijft mooi!


LoisLove1D
LoisLove1D zei op 6 jan 2014 - 16:49:
Ik lees mee!


YourMoment zei op 3 jan 2014 - 15:15:
Ik lees mee!
Melding!!


Nynlufx
Nynlufx zei op 31 dec 2013 - 16:47:
Gonna be great! Melding!!!


Chayenne
Chayenne zei op 25 dec 2013 - 15:49:
Yeeee kan niet wachten!!