Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » punk? {Niall Horan fanfic} » Intro {Trust the punk}

punk? {Niall Horan fanfic}

10 feb 2014 - 8:24

170

5

226



Intro {Trust the punk}

De intro van het verhaal, Zaterdag zal ik weer posten !

Kendall is van het hartje Manchester naar het geweldige maar toch verre Sydney gegaan. Wanneer ze in het warme Sydney arriveert om naar haar nieuwe kamer en kamergenoot te gaan weet ze bijna niet meer wat haar overkomt. In plaats van dat ze een keurig meisje tegenkomt staat er midden in haar kamer een meisje met blauw haar en allemaal tattoos. Kendall ontmoet de vrienden van Steph, het meisje met het blauwe haar. In de vriendenkring is er één jongen die haar opvalt: Niall. Wat is er met die jongen die haar aantrekt maar tegelijkertijd ook weer afstoot. Voor Niall is het leven een spel. Meisje in bed, meisje uit bed. Als hij het keurige meisje Kendall ontmoet wilt hij niks met haar te maken hebben. Totdat hij op een idee komt om een wedstrijdje met de lieve maar oh zo naïeve Kendall te doen. En Kendall? Onze lieve Kendall trapt er allemaal in. Of voelt Niall echt iets voor haar?

Dit verhaal is gebaseerd op het wattpad fanfiction : ‘After’


Reacties:


unicorniall
unicorniall zei op 29 dec 2013 - 13:43:
and moi leest mee ( ik heb engels frans en nederlands gebruikt in een zin hehihihuihihie )


Dominique zei op 28 dec 2013 - 13:56:
Klinkt leuk!


Malikaa
Malikaa zei op 27 dec 2013 - 2:47:
AFTER IS PERFECTION
Ik lees meeeee ^-^
Xxx


zei op 26 dec 2013 - 20:00:
Ik ken after niet ofzo maar dit lijkt me wrl superleuk hihi vooral omdat onze schattige niall een player is. Erg grappig!

Kuzzies!


1Dzayn
1Dzayn zei op 26 dec 2013 - 18:36:
AFTER IS LIKE SOO VERSLAVEND OMFG LIKE SERISIOUSLY ik heb het eerste en tweede boek binnen een week gelezen en volg het derde boek nu al vrolijk vanaf het begin. Mwhiiii

Anywayss (ik dwaalde natuurlijk compleet af), lijkt me leuk. Melding?
-x-