Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Cute Scream Let's Him Fall In Love » Hoofdstuk 24

The Cute Scream Let's Him Fall In Love

5 okt 2008 - 16:24

731

0

216



Hoofdstuk 24

Maite POV
'Dan gaan ik en Maite ook maar is ergens heen' Hoor je Gustav nog zeggen en jullie nemen afscheid van iedereen. 'Waar gaan we eigenlijk heen?' vroeg je aan Gustav terwijl jullie naar het station gingen. 'Wij nemen de trein en gan.. *tromgeroffel* terug naar Barcalona!!! om de Sagrada Familia te bezoeken' zei hij met een grote grijns. Er blonken sterretjes in je ogen en je werd kei gelukkig. De Sagrada Familia is een van de mooiste kathedralen ever made. Het was nu misschien niet meteen het meest romantische om te doen maar hee, als Gustav mee gaat is dat genoeg. Na een tijdje in de trein te hebben gezeten stapte jullie uit en gingen te voet verder naar de Sagrada Familia. van dichtbij was het een immens groot gebouw en het deed zelfs pijn om naar boven te kijken. Binnen viel er een koelte over jullie. Maar jullie werden wel overwelmd door een beeld van prachtige sculpturen en geweldig beeldhouwwerk. Jullie keken rond en namen wel van alles een foto. (Gustav nam vooral foto's van jou) Jullie waren in de Faí§ade van de Passie (elk deel van de kerk is opgedeeld in Faí§ades en die van Passie is er een van) En plots trekt Gustav je mee. Je kijkt hem verbaast aan maar hij zegt dat je niets moet zeggen en gewoon moet meekomen. Gustav loopt naar een spaanse dude en fluisterd er iets tegen. De man gaat weg en Gustav doet teken dat je moet volgen. Jullie volgen de man naar boven. Een hele boel trappen en heel wat gezucht later zijn jullie er. 'sluit je ogen en kom mee' zegt Gustav zacht tegen je. Je doet maar wat hij zegt en sluit je ogen. Hij pakt je handen vast en leid je verder. Aan de plotse warmte voelde je dat jullie terug buiten waren. 'open je ogen' fluisterde Gustav en hij ging achter je staan. Je opende je ogen en je kon niet geloven wat je zag. Jullie waren op het hoogste punt van de Sagrada Familia en je kon over de hele stad zien. Met de wind door je haren, de felle zon die op jullie neerscheen en Gustav aan je zij was het echt een perfect plaatje. Je draaide je om en kuste Gustav harder, liever en zoeter dan je ooit had gedaan. Het was zo lief wat hij voor je had gedaan. Het was zo simpel maar betekende zoveel. Jullie zeide beide niets, maar woorden waren overbodig. Samen genoten jullie van het uitzicht. En na een tijdje gingen jullie weer naar beneden want Gustav had nog in een klein gezellig restaurantje gereserveerd. Jullie bestelde samen iets typisch spaans (paella en wat sangria) Het begon al laat te worden en samen liepen jullie als een verliefd koppel voor de smalle straatjes van Barcelona richting het station. In de trein konden jullie niet van mekaar afblijven (het blijft proper :p) en voor dat jullie het goed en wel beseffen zijn jullie weer in L'escala. Jullie besluiten maar om eerst nog eens naar het huisje van Joyce, Bill en Tom te gaan voor jullie je bed induiken. Je belt al maar om te vragen of het goed is dat jullie afkomen. 'Mit Joyce' hoor je aan de andere kant van de lijn. 'Hee Joyce, is het goed dat we nog even langskomen' 'ja kom maar af' hoor je nog en je legt af. 'Kom je nog schat, dan gaan we nog even gedag zeggen' Niet veel later waren jullie er en pakte Joyce er een paar stoelen bij. Jullie gaan zitten en Georg vraagt meteen: 'En wat hebben jullie vandaag gedaan?' je vertelt je hele verhaal en iedereen is natuurlijk kei blij en je hoort hier en daar een 'ooww hoe lief' onder je verhaal door. En soms een geweldige opmerking van Hann die naar jou weten wat teveel op heeft. En zie je dat nou goed of heeft ze Joyce haar kleren aan? Je krijgt de tijd niet om te vragen wat er was want je hoort een hele hoop lawaai en gevloek dat jou ondertussen al bekend voorkwam. Tom leefde blijkbaar ook nog. En ja hoor niet veel later kwam Tom buiten over zn hoofd wrijven. 'wa is er me u gebeurt?' vraagt Bill lachend. 'och praat me er ni over' begint Tom,hij pakt ooknog een stoel en nu begint hij ook nog te vertelen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.