Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Forever Gone... || ft. Anne » Hoofdstuk 16

Forever Gone... || ft. Anne

27 dec 2013 - 19:03

761

4

248



Hoofdstuk 16

Hey, we zijn weer terug! Nou ja, ik dan. Anne is helaas nog erg druk, dus misschien wordt het volgende hoofdstuk weer door mij geschreven. X L

Ik geef Lucas een knuffel, als teken dat alles weer goed is. Precies op dat moment komt Zayn de keuken in. Ik zie dat hij met een bange blik naar Lucas kijkt. Ik loop naar Zayn toe en omhels hem. 'Ik heb Lucas vertelt waarom ik zo overstuur was. Hij is niet meer boos, wees maar niet bang,' vertel ik. Zayn lacht en geeft Lucas een hand. 'Het spijt me dat ik te hard van stapel liet, man! Is alles weer goed?' Zayn knikt. 'Sure.'
'Aww, is alles weer goed?' Harry is ook de keuken binnen gelopen. 'Ja Harry, alles is weer goed.' Ik loop naar de krullebol toe. 'Hazza...?' vraag ik. 'Wat wil je dat ik voor je maak, Emma?' grinnikt Harry. 'Nou... ik vind dat jij echt héérlijke pannekoeken kan ba-'
'Lucas, blijf je ook eten?' vraagt Harry plotseling. 'Ja, graag!' antwoordt hij. 'Okee,' zegt Harry. 'Dat worden dan pannenkoeken voor eh... 8 mensen! Tenminste... ik denk dat El ook mee-eet. Wil iemand me een beetje hulp aanbieden?' vraagt hij. 'Ik wil wel! Ik moet toch iets terugdoen, als dank voor jullie gastvrijheid.'

'AAN TAFEL!' roept Harry. Ik was nog snel even mijn handen, en zoek een plekje aan de lange tafel. Harry gaat tegenover me zitten, en Zayn naast me. Hij slaat zijn arm om me heen en kust me op mijn wang. 'Dat ziet er heerlijk uit, darling.' Ik zie dat Harry zich beledigd voelt. 'Ik heb ook de helft van het werk gedaan hoor! Mag ik geen kusje, Zayn?' vraagt hij. Zayn schudt zijn hoofd. 'Sorry, Hazz.'
Zodra iedereen is aangeschoven, legt Liam op ieder bord een pannenkoek. 'Sneller, Liam! Ik heb hongerrr!' roept Niall. Ik moet lachen, soms is hij echt een klein kleutertje. Als ieder een pannenkoek heeft, beginnen we te eten. 'Mjam, echt lekker!' zegt Eleanor, iedereen is het met haar eens. Ik kijk naar Harry en hij geeft me een knipoog. Ik ben echt superblij! Alle ruzies zijn opgelost en ik heb er weer een paar geweldige vrienden bij gekregen, de afgelopen dagen. Stiekem fantaseer ik af en toe al over een echte serieuze relatie met Zayn...

Na het eten begin ik al te gapen. 'Ben je moe babe?' vraagt Zayn. Ik knik. 'Blijf maar weer bij ons slapen,' zegt hij. 'Dan ga je straks maar in mijn bed liggen.' Wat lief! 'Bedankt, lieverd. Ik denk dat ik dan alvast het bed in duik.' Zayn knikt. 'Goed idee, je zult de rust hard nodig hebben.' Ik geef mijn vriendje een kus en loop naar boven. Welke kamer was ookalweer die van Zayn? Oh ja, aan het eind van de gang. Ik doe de deur open en mijn blik valt meteen op zijn mooie 2-persoonsbed. Het is keurig opgemaakt, eigenlijk is de hele kamer netjes opgeruimd. Zou hij dat voor mij hebben gedaan?
Ik kleed me uit en doorzoek Zayn's klerenkast. Na een poosje vind ik een zwart shirt met de maat M. Mijn maat is Small, dus het zal wel ruim zitten. Zonder twijfel trek ik het shirt aan, het is net een jurkje. Ik ga in bed liggen, trek de lakens dicht tegen me aan en val bijna meteen in slaap.
Ik schrik wakker van een iets dat van het nachtkastje valt. 'Oeps, sorry!' Ik zie dat Zayn zich aan het omkleden is. Het is niet netjes om te gluren, maar hij ziet er zo goed uit in boxer! Ik grinnik heel zachtjes.
Even later komt Zayn naast me liggen, in zijn boxer en in hemd. 'Hoelang heb ik al geslapen?' vraag ik. 'Zo'n 3 uur. Het is nu half elf.' Ik knik. Zayn schuift dichter naar me toe en geeft zachte kusjes op mijn neus. 'Did you know that I love you...' fluistert hij. Ik glimlach. 'I know' fluister ik terug. Ik kruip tegen Zayn aan en we zoenen. Heel lang. Totdat Zayn stopt en me aankijkt. 'Wil je verder?' vraagt hij. Oh my gosh... Dat is een goeie vraag... Wil ik dit? 'Ja,' antwoord ik. Zayn grinnikt en duwt me zachtjes tegen de lakens aan. Hij trekt voorzichtig mijn shirt uit en zoekt naar de sluiting van mijn bh.


De volgende dag wordt ik wakker, maar Zayn is al uit bed. Ik zie dat hij in het kleine badkamertje (ook een gedeeltje van zijn slaapkamer) voor de spiegel nerveus aan zijn haar zit te friemelen. 'Goeiemorgen! Is er iets?' vraag ik onzeker. Ik zie dat Zayn een beetje schrikt. Hij loopt de badkamer uit, gaat aan mijn voeteneind zitten, en zegt: 'Het spijt me zo, Emma... Ik eh... ik heb het onveilig gedaan.'


Reacties:


Nadja
Nadja zei op 23 april 2014 - 22:30:
Meeeeeeeeeeeelding


LarryGirlsXX
LarryGirlsXX zei op 5 jan 2014 - 15:42:
KEEP BREATHE!
I need air!
Uh-UHhm....
OMGGGG!!!
Snellie verder!!!!
xxx Nanette + Nadine
eerst was ik Loveyouxx maar deel ik een account met een van me bff's
hihi!
xxx


Malikaa
Malikaa zei op 28 dec 2013 - 16:49:
Omg....
Morning-after pil maybe?

Xxx


MichelleSky zei op 27 dec 2013 - 19:45:
OMG.

Snel verder!!!!