Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » What happens in bed, stays in bed. - Harry Styles » Hoofdstuk 10.

What happens in bed, stays in bed. - Harry Styles

29 dec 2013 - 23:41

585

5

376



Hoofdstuk 10.

Took me long enough... Maar ik heb ook al een stukje van hoofdstuk 11, dus het zal niet lang meer duren tot het volgende hoofdstuk komt! :) (hoop ik dan)

10.
17 weken zwanger
‘’Harry!’’ riep ik uit en rende naar de lounge van de bus naar de bedden.
De jongens sliepen nog en hadden er een hekel aan om vroeg wakker gemaakt te worden, in ieder geval werden ze chagrijnig als ze voor een uur of 1 wakker werden. En nu was het pas 10 uur.
Ik schoof het gordijntje aan de kant en trok aan Harry’s arm.
‘Harry, wakker worden!’ zei ik, iets te hard.
Ik hoorde een aantal wakker wordende jongens, inclusief Harry.
‘Sofie, hoe laat is het?’ kreunde Harry slaperig.
‘Geen idee, 10 uur of zoiets, maar..’ begon ik.
‘Laat me alsjeblieft slapen!’ zei hij en draaide zich weer om.
‘Ja, en ons ook!’ hoorde ik van achter me.
‘Fijn, dan mis je maar dat je kind begint te schoppen.’ Zei ik, en liep terug naar de lounge.
Mijn mood was van gelukkig naar verdrietig verandert. Ik ging zitten en de tranen welden op in mijn ogen, en liepen niet veel later over mijn wangen. Stomme hormonen.
Toen ik voetstappen hoorde, haalde ik gauw mijn neus op en wreef de tranen weg met de ruggen van mijn handen. En niet veel later voelde ik een hand op mijn buik.
‘Sorry Soof!’ zei Harry toen ik hem aankeek.
Snel richtte ik mijn blik naar beneden.
‘Je weet toch heus wel dat ik je niet zomaar wakker zou maken?’ zei ik zacht.
‘Ja natuurlijk!’ reageerde hij.
‘Waarom reageerde je dan zo?’ vroeg ik, toen ik hem aankeek, opnieuw tranen in mijn ogen.
‘Ik had niet in de gaten dat het om ons kindje ging, je weet best dat ons kindje of jij de enige redenen zijn waarom je me vroeg wakker kunt maken.’ Zei hij.
‘Je zou toch wel wat aan je slaappatroon moeten doen. Een baby houdt je wakker, papa Styles!’ zei ik en hij knikte direct.
‘Ik denk dat we ook een keer een statement op jullie site moeten zetten voordat fans zelf op het idee komen! Ik denk dat ze het van ons moeten horen. We zijn ook al lang voorbij het eerste trimester en ik word ook al dikker. Mensen gaan zo een keer praten!’ zei ik en hij stemde direct in. Hij haalde zijn mobiel uit zijn zak en belde de manager en ondertussen liep ik naar mijn tas voor mijn laptop.

Nog geen 10 minuten later hing Harry de telefoon op en kwam hij naast me zitten. Samen begonnen we aan een nette, duidelijke blog.

‘’Lieve fans,
Zoals jullie al weten zijn Sofia en ik al ruim anderhalf jaar bij elkaar. We zijn zeer gelukkig samen.
Ongeveer 13 weken terug was Sofia ziek. De griep, dacht ik. Maar toen we aan het denken en praten kwamen, ontdekten we dat het heel iets anders moest zijn. We kwamen aan het rekenen en kwamen tot de conclusie dat Sofia zwanger moest zijn. Dit kwam voor ons als een totale schok, maar we zijn zeker weten gelukkig met deze ontdekking. Op het moment is Sofia 17 weken zwanger. We zijn dus buiten de gevarenzone!
Ook zitten we nu op het moment in de zwangerschap waar we onze baby beginnen te voelen en volgens mij wordt het een voetballer/ster! 
We hebben geen moment getwijfeld over het houden van ons wondertje en we voelen ons erg gezegend dat wij straks een kindje in deze wereld mogen verwelkomen!
Harry & Sofia’’



‘Het klopt niet,’ fluisterde ik en zijn ogen richtten zich op mij, ‘over het houden van.’
Ik richtte mijn ogen naar de grond.
‘Dat hoeft niemand te weten! Je weet net zo goed als ik dat je hartstikke veel van ons kindje houdt!’ sprak Harry me toe.
Ik glimlachte naar hem en knikte.


Reacties:


RivLovee
RivLovee zei op 10 jan 2014 - 21:53:
Likeeeee


lovelouis
lovelouis zei op 7 jan 2014 - 18:41:
LEUKKKKKKKKKKKKKKKKK
plzzzzzzzzzzzzzz ga snel verderrrrrrrrrr


Chayenne
Chayenne zei op 30 dec 2013 - 14:06:
Jeeej Lovely.
Het maakt niet zoveel uit dat je geen hoofdstukken heb geschreven al die tijd. Ik heb het persoonlijk ook heel druk gehad bijv.
Gewoon door blijven schrijven


XxAmyxX zei op 30 dec 2013 - 12:53:
Oeh! Je schrijft echt top! Gauw verder! -xox- Amy


Andrea
Andrea zei op 30 dec 2013 - 11:02:
Melding!!!