Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Gedumpt » Concertkaartjes

Gedumpt

6 feb 2014 - 14:55

732

2

186



Concertkaartjes

Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

' Mam. Mag ik alsjeblieft naar het 1d concert', smeek ik mijn moeder. 'Mag Niki dan ook?' Vraagt mijn moeder. Ik knik. 'Koop dan maar, wel de zitplaatsen en die van 65 euro anders zie je het niet.' Ik bestel de kaartjes en stuur Niki een appje: ik mag! Jij toch ook? Dan bestel ik ze ook voor jou. Even later krijg ik er een terug: ja ik mag ook. Bestel jij ze dan? Xx. En.... ik heb ze besteld. Het is wel volgende week al. Kom je anders even kleren en zo uitzoeken? Xxxxx. Even later gaat de bel en staat Niki voor de deur. 'Hey Niki, kom binnen. zullen we meteen naar boven gaan, er staan al thee en koekjes,' zeg ik. 'Hoi, ja is goed hoor,' antwoord Niki en we gaan naar boven. 'Wacht, nog niet op mijn kamer komen. Ik heb namelijk een verassing,' zeg ik. Ik loop gauw mijn kamer op en doe de deur weer dicht. 'Kom maar,' roep ik. als Niki binnen staat roep ik enthousiast: 'welcome in the one direction room.' als Niki het ziet laat ze een hand voor haar mond, 'wat mooi, alleen maar 1D spulletjes en posters. Je hebt zelfs een one direction hoekje.' 'Ja ik ben er ook erg blij mee, zullen we anders meteen beginnen, ik heb namelijk t-shirts, textieltiften en nog wat andere dingetjes van mijn moeder gekregen. Ik moest trouwens ook nog zeggen dat mijn moeder het geld met jouw moeder regelt,' zeg ik. 'Ja is goed,' antwoord Niki en we gaan achter mijn bureau aan de slag, ik zet de radio aan en als ik hem op radio wil zetten hoor k iets over one direction: 'Hello with Harry,' zegt Harry. 'hello, with Giel Beelen from the netherlands i'm now on the radio,' zegt Giel. 'Hey, i just wanna ask if all the directioners that come to us in the ziggodome wear orange, zegt Harry. 'Every directioner that is listenening know it now, but Harry do you also wear orange?, vraagt Giel. 'That is a surprise! But i've got another surprise B-Brave is our for progamme,' antwoord Harry, 'sorry i need to hang we rehearse, bye.' 'Bye Harry,' zegt Giel. Dan zet ik de radio op cd. 'Em, hoor je dat? gelukkig heeft je moeder oranje shirts gekocht,' zegt Niki. 'Ja natuurlijk hoor ik dat, ik ben toch niet doof, maar misschien moeten we ook posters maken voor B-Brave?, zeg ik. Als Niki knikt, pak ik een stuk karton en begin te schrijven: I LOVE SAM. Zo die voor B-Brave is klaar. Dan pak ik het shirt en schrijf: GUYS YOU ARE FABULOUIS PHENOMINIALL AMAZAYN EXTRAORDINHARRY BRILLIAM. Dat is een, nu nog eentje voor Louis. Ik kijk over de schouder van Niki en lees: I LOVE YOU ALL. Echt weer iets voor Niki, zij houdt van bijna iedere jongen die ze ziet. 'Wow, Emma, die van jou zijn pas mooi,' zegt Niki als ze mijn poster en shirt ziet. 'Dankje, ik ga er wel nog een maken voor Louis,' zeg ik. Dan begin ik weer te schrijven en tekenen: LOUIS I LOVE: YOUR VOICE, YOUR JOKES, YOUR SMILE, YOUR LEGS, YOUR CLOTHES, YOUR HAIR, IN SHORT EVRYTHING!!!!! met nog heel veel hartjes en wortels. Dan tikt Niki mij aan: 'wat vind je hiervan?' Als ik het zie, val ik Niki om de hals, 'ik ben zo blij dat we daar naartoe gaan en ze dan in het echt zien. En dat shirt van jou ge-wel-dig, echt waar.'


'Ik kan niet geloven dat het echt zover is,' zeggen we voor de zoveelste keer. We zitten nu in de trein samen met onze moeders. 'Meisjes nu weten we het wel,' zegt Laurie, Niki's moeder. 'Oké, nog even voor de duidelijkheid, wij gaan eerst met z'n allen naar het hotel,' zegt mijn moeder,' dan gaan we ergens etenm dan gaan Laurie en ik.' 'Naar het hotel en brengen ons naar het concert, daar worden wij op gewacht door Paul en dan mogen we de jongens ontmoeten. Dan is het concer en daarna worden we weer afgezet bij het hotel, daar gaan we naar bed en morgen gaan we nog naar Madame Tussauds, want daar is de wassen versie van 1D en dan gaan we naar huis,' onderbreek ik mijn moeder. ze heeft het inmiddels al 20x verteld ofzo. Mijn moeder lacht.

-ik skip de reis, wachten is zo saai-


Reacties:


loveuTommo zei op 31 dec 2013 - 13:30:
Hoi Laurastyles, ja weet ik ben ook nog niet klaar maar ha geen goed inspiratie


laurastyles
laurastyles zei op 31 dec 2013 - 13:28:
Leuk alleen een tipje: breid het wat uit.
Nu gaat het allemaal heel snel het moet niet maar het is een tip! Xx p.s. melding??