Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Cute Scream Let's Him Fall In Love » Hoofdstuk 25

The Cute Scream Let's Him Fall In Love

5 okt 2008 - 16:45

712

0

229



Hoofdstuk 25

Tom POVBill en Joyce zijn weg en jij blijft nog maar even in je bed liggen, je roes uitslapen. Iets na de middag heb je er genoeg van en besluit je maar eens naar het mooi vrouwvolk op het strand te gaan zien. Je doucht snel en schiet in een hawai zwemshort. Je zet je zonnebril op en vertrekt.
Op het strand is het echt verschrikkelijk saai. Al het mooi volk lijkt verdwenen te zijn. Je besluit je dan maar even neer te leggen en wat te bruinen. De warme zon doet goed en je voelt je oogleden steeds zwaarder worden. Voor je het weet lig je in slaap in de warme hete zon.
Een paar uur later word je wakker. Je voelt allemaal likjes op je gezicht. Verschrikt open je je ogen en staar je in de grote zwarte kijkers van..een prachtige zwarte labrador. Je schiet meteen recht. 'ieeeeuuuuuw' goooorr! roep je luid. Kwaad pak je je spullen en loop je naar huis. Eenmaal terug thuis loop je naar de badkamer. Je kijkt in de spiegel en ziet dat je vuurrood ziet.. helemaal verbrand. Je pakt wat aftersun en smeert je helemaal in. Je legt je even in de zetel maar dan begint de koppijn weer. Zonnesteek,, je pakt een aspirine en probeert wat te gaan liggen. Je hoort net mensen praten. Joyce en Bill zijn thuis. Je 'kruipt' naar je kamer en laat je daar weer op bed vallen. Een tijdje later hoor je mensen luid lachen en gillen. Meteen daarna hoor je Hann door de gangen lopen/vallen. Je negeert het en sluit je ogen weer. Maar niet voor lang want daarna hoor je weer lawaai. Je bent het beu je stapt het bed uit en met het nodige lawaai en dinge omver lopen kom je eindelijk buiten waar je iedereen ziet zitten, Hann ziet er zelfs een beetje aangeschoten uit. 'wa is er me u gebeurt?' vraagt je kleine broertje lachend. 'Och praat me er ni over' zeg je terwijl je een stoel pakt en zette je neer. Je begon te vertellen.Na het verhaal moest iedereen super lachen. Jullie hadde nog veel dikke fun. Na uitgepraat te zijn en gezien te hebbe hoe Hann nog eens in het zwembad viel gingen jullie slapen.
--the next dayÃ¢â‚¬â€ťAls je wakker word lijk iedereen al bezig te zijn. Bill staat zingend in de badkamer en je hoort Tom blij fluitend in de keuken. Je besluit dan maar om zelf ook eens op te staan. Vermoeid kruip je uit het bed, het was je gisteren allemaal net iets te actief. Je loopt de keuken in en ziet Tom daar breedgrijzend en dansend voor het vuur. 'ook een eitje Joyce?' vraagt hij opgewekt? 'ja is goed, en waarom bij jij zo happy?' antwoord je terug terwijl je je op een stoel laat vallen. 'ook goeie morge charijn. en ik heb goed geslapen. ' zegt hij terwijl hij een eitje onder je neus doorschuift. 'danke' zeg je en eje begint aan je ontbijt. Ondertussen komt Bill ook nog binnen, 'goeie morgen Leute' zegt hij al even blij als Tom. 'ook dag' zeg je droog met wat ei in je mond. 'okeej, iemand is chaggy, wat is er schat?' vraagt Bill onmiddelijk en geeft je een ochtendkusje. 'Hann moet vandaag weer naar huis, ze moet bij ons blijven.' zeg je een beetje pissed. 'ma arm schaap toch, we kunnen toch vragen of ze even bij ons blijft..' zegt Bill troostend. 'zal wel zeker' zeg je afwezig. Je laat je ontbijt voor wat het is, je loopt naar buiten, gaat naast het zwembad staan en laat je er in vallen. Meteen kom je weer boven, loop je naar binnen en kleed je je om. Zonder iets te zeggen ga je naar buiten en naar het huisje van de rest. Je doet geen moeite om te kloppen en gaat naar binnen waar Maite en Hann al even goed gezind als jou zitten. 'morgen' zeg je kort. 'morgen' hoor de andere terug zeggen en je ploft naast hen neer. 'Om wa uur moe je weg?' vraag je uiteindelijk. 'over een half uurtje kome mn ouders me halen.' zegt Hann zonder je aan te kijken. 'ik wou dat je hier kon blijven' zeg je en je gaat wat tegen haar liggen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.