Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » niet te geloofen » h7

niet te geloofen

4 jan 2014 - 20:54

1497

0

246



h7

weer een hoofdstuk! wel weer veel fouten. als jullie nog leuke ideeën hebben hoor ik het graag. xXx mij

'Heey waar ga je heen, tog niet naar hem hè' roept saskia me achter naar.
'nee ik ga naar roos en albus' roep ik terug dat laatse zal ze vast niet meer gehoord hebben.
ik ren naar de bibioteek daar staat scoprius ook. ik stop met een met een noodstop vlak voor zijn voetten.
'eum sorry' (ik)
'waar voor verondschuldig je nou voor?' zecht hij.
'geen idee, ik heb met albus en roos afgesproken te gaan studeeren.' (ik)
'hebben ze niet verteld dat ik ook kwam?' (scorpius)
'nee, maar oke, ik vind het best' zij ik, maar stiekem wist ik dat het tog anders zouw woorden zo als ik had verwacht.

en dat klopte ook, roos was heel erg geintreseert in scorpius, en stelde de heele tijd iritanten vragen. zo komen we niet verder. naardat we 1 uur te hebben gestudeerd, had ik eindelijk me verslag af van verweer tegen de zwarte kunten.
samen verlieten we de bibioteek en liepen we naar de binnen plaats. het was toch lekker weer!
we gingen nog even op het bankje zitten.
'wat een aparte clup!' riep Daan Zwanenburgt hij zit in raven klauw 4e jaars en is het hooft van een soord krandje dat hij zelf uitbrengt. woord best goed gelezen.
Daan haalden zijn foto camera te voorschijnd.
'NEE' riepen we in koor. maar het was te laat we stonden op de foto.
'Bombarda' zij ik tegen scorpius.
'wat?' (scorpius)
'bombarda, laar sloten ondploffen, mischien ook met de camera' (ik)
scorpius trok zijn staf. 'bombarda!' riep hij.
en de cammera ondplofte.
'hier' zij scorpius tegen daan en gaf hem wat geld voor een nieuwen.
'be.. bedank' zij Daan verbaast.
we namen afscheid en besloten om morgen nog eens samen te gaan studeeren. maar scorpius kon niet.
dus gingen we met ons 3e studeeren.

ik was onderweg naar de leerlingen kammer. tot ik anne-marie een vriendin van Chloë tegen kwam.
'is het waar dat je wat met scopuis hebt?' (anne-marie)
'neeee, hoe kom je er bij! van wie heb je dat?' zij ik heelemaal in paniek.
'van Petrik, de heele school heeft het over jou en scorpuis' (anne-marie)
'dankje' zeg ik en ren weg.
waar heen wist ik niet presies. maar richting de leerlingen kamer van zwaderig, in de hoop dat ik scorpius tegen kwam.
en ja gelukig kwam ik hem tegen en tikte hem op zijn schouder.
'ik.. nee.. de heele school... heeft het over ons' zij ik hijgend.
'wat?! daar gaat de ruputaatie van de familie!' (scorpius)
'ja dat zij anne-marie' zij ik minder zwaar hijgent.
hij zuchte en zij 'ga maar maar snel slapen er is niks meer aan te doen, we kijken morgen verder'.
'ik ga wel wel nog eten voor ik ga slapen hoor' (ik)
'die elende bespaar ik me zelf' zij hij en liep weg.
treurig liep ik weg weer richter de leerlingen kammer van ravenklauw.

uit eindelijk in de leerlingen kammer plofte ik neer op een van de banken bij de openhaard. er was maar 1 openhaard met 3 banken. en voor de rest allemaal tafels en beuro's.
er waaren niet veel mensen, ik zit wezeloos naar het vuur te staaren.
'ga je mee eten?' vroeg saskia plots die naast me was kommen zitten.
ik had nu geen honger meer maar tog ging ik met haar mee.
ik nam een paar happen pap dat we als toetje kreegen. maar daar had ik al snel genoeg van. en ik droom de weg.
dan vliegt er plots een papiertje om mijn hoofd.
ik pak het papiertje op en daar op staan 2 zoennende mensen. en 2 pleiltjes met een met mijn naam en de ander die van scorpius.
ik keek op van wie ik die had gekreegen het was aysja grovigs, ze zit in griefoender en over een paar dagen zouw ze onze school gaan vertegenwoordigen bij het toverschool toernooi.
ik draai me naar sas die zat te smullen van het toetje.
'ik ga, ik heb geen honger meer' deelde ik saskia mee en liep ik weg.

'Heey ravenklauwer van me' hoor ik en draai me om, het was chloë.
'ook hoi' (ik)
'blijf van me toekomstige man af jij!' riep ze naar me ik schrok dit had ik niet verwacht.
'je mag hem hebben!' riep ik terug wand nu was ik ook pissig gewoorden.
ik wauw niet verder met haar in discusie gaan dus draaide haar me rug toe en liep weg.
'wauw, dat was simpel' zij chloë nog net zo hard dat ik kon hooren.
maar op een of andere meneer wist ik dat dit nog niet was afgeloopen.

toen ik eindelijk weer terug was in de leerlingen kamer. pakte ik me schrijf blok en begon een brief te schrijfen. met veel leugens. over hoe goed het gaat op school en dat ik veel vriendinen heb. en dat er echt geen leuken jongens zijn dus dat me vader zich geen zorgen hoeft te maken. en nog veel meer.

*ongeveer 1 week later*
we konden niks doen of we werden er aan herinerd aan het feit dat de heele school vond dat we een steletje waren.
hij is wel leuk maar ik zouw nooit met hem wat willen hebben.
en Chloë was heele maal over steur, wat heeft dat kind heb ik me vaak af gevraagt.
albus, roos en ik zijn nog vaak gaan studeeren. ook roos en ik aleen vaak. maar ik had scorpius al ongeveer een week niet meer gesproken. ze mochten ons niet samen zien. wand dan zouw de hel los breken.
en nu is profeser Verlinden (hoofd ravenklauw) het hooft van zwijnstein. nu is het nog erger. zij heeft het niet zo op verlieft zijn, en stelletjes. als je samen werd gezien was dat nog niet het eind maar als je knufelde of kusten dan woorden meteen punten af getroken. en niet zoon beetje ook.

ik zit achter een beuro in de leerlingen kammer, bezig met me huis werk.
plots woord er op me schouder geklopt. het was het nieuwe klasen hooft. Lisa Sprank.
'er is iemand die je wat wild vertellen' zij ze en wees naar een hoek van de kammer, bij de ingang. 'roos?' vroeg ik verschrikt. ik had haar niet hier verwacht we kwamen net terug van de biblioteek, dus waarom wilt ze me nu dan wat zeggen?
ik liep naar haar toe en begroete haar: 'heey, wat wauw je me zeggen?'
'dat kan ik je niet hier zeggen, kun je mee naar buiten komen?' (roos)
'ja hoor' zij ik en liep weg om me een dikkere trui aan te gaan treken.
*even later buiten, bij de boom aan de riveer kand*
'oke nu zijn we alleen?wat wauw je me vertellen' (ik)
'eum... kan ik je vertrouwen?' (roos)
'ja, als je ieds dwars zit dan moet je me het gewoon vertellen' (ik)
'ik... ik denk.. dat ik verlieft ben' zij ze met een knal rood hooft. 'maar dat is toch geweldig!' (ik)
'ja oke maar mijn vader vermoord me als hij weet op wie, en belangrijker wie zijn vader is.' (roos)
'op wie ben je dan verlieft?' (ik)
'sc.. scorpius' zij ze met een nog rooder hooft.
'ow..oke maar.. o wacht... jij bent toch de dochter van ron wemel, en hermelien griffel?... nu snap ik het!' (ik)
'ja dat ben ik, en mijn vader haat draco malfidus, omdat hij vroeger een dooddoener was, en hij geprobeerd heeft, harry -mijn oom- en perkementus -het vorige school hooft van zweinstein- te vermoorden' (roos)
'wie wauw wie vermoorden?' zij een 3e stem uit het niets.
het was nikky maar. ik shrok me rot.
'niemand, vroeger. roos was me een verhaal aant vertelen' zij ik om de schaden te verkomen.
'o oke, ik zag jullie nog staan en het is bijna etens tijd, dus dacht waarschuw jullie effe' (nikky)
'hartelijk bedankt. en jij bedankt dat je wauw luisteren' zij roos met dat laatse op mij gericht.
we namen afscheid van elkaar en gingen ieder zijn eigen weg. ik ging nog even naar de leerlingen kamer om me spullen op te ruimen, en vervolgens liep ik weer vol gedachtens naar de grooten zaal.
plots loop ik tegen iemand op.
ik kijk op het was scorpius, 'eum.. sorry was in me gedachten verdroken' zij ik.
'kan ik even met je praaten?' (scorpius)
'ja hoor' (ik)
'ik denk dat ik een oogje heb op imand, maar niet op jouw hoor!' (scorpius)
'en mag ik weeten op wie?' (ik)
'eum.. roos' zij hij en zijn altijd blanke huid kreeg roode wangentjes 'maar me vader zouw me vermoorden als hij het wist...' 'ja, ja ik weet het, roos heeft me net het zelfde verhaal vertelt' onder brak ik hem.
'wat?!, bedoel je... bedoel je dat roos ook op mij is?' 'ja dat klopt' zij ik. en scorpius knufelde mij stevig en liep vervolgens verder.
okey dan? en ik vervolgde mijn weg naar de grooten zaal.

naar dat ik had gegeeten had, ging ik met sas naar de slaap zaal. we praten nog even, tot ging saskia slapen. ik pakten me boek en begon weer te lezen, dit keer viel semptum sempra me op. volgens mij had scorpius die spreuk genoemt in zijn verhaal. die spreuk zauw harry potter tegen draco malfidus gebruikt hebben.
ik pakte het boek over harry potter en begon te leezen. en inderdaad die had harry potter inderdaad gebruik op draco.
ik werd wel erg moe en besloot om te gaan slaapen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.