Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Old Picture... |One Direction | » 02 -- The Hours Before The Concert

The Old Picture... |One Direction |

6 jan 2014 - 19:51

402

3

236



02 -- The Hours Before The Concert

enjoy!! reageren = melding

“ ik heb een oude foto gevonden van Niall en mij en ik ga vragen aan de bewaking of ze die aan hem willen geven! Want ik heb tickets gekocht waar mee we een uur eerder naar binnen mogen!” zeg ik tegen Sanne. “ oh dat meen je niet! Laat eens zien! Ik wil echt zien hoe hij er vroeger uit zag” zegt Sanne met een grote glimlach op der gezicht. Ik haal de foto uit mijn tas en laat hem aan Sanne zien. “AWWWW wat waren jullie schattig vroeger! Echt lief” zegt Sanne. “ hihi dankjewel denk ik” geef ik als reactie, ik voel dat m’n wangen warm worden en ik bloos. Ondertussen zijn we het station uitgelopen en staan we voor de deur van het appartement van Sanne. Ik zet mijn spullen neer en kleed mij even snel om. Daarna gaan we naar de Arena toe met de tram. Er staat echt al een super lange rij met allemaal meisjes met spandoeken en “1D” op hun gezicht geschreven. Uit het niets begint er iemand BSE te zingen en na een paar woorden zingt de rest van de rij vrolijk mee. Zonder dat ik het door heb ga ik ook meezingen, en Sanne moet er om lachen. Het is nu 16:00 uur en om 17:00 mogen we al naar binnen. Voor alle andere fans gaat de deur pas om 17:30 uur open of om 18:00 uur. Op de tickets staat bij welke ingang je naar binnen moet. Op onze tickets staat: “RED” als we eenmaal de goede ingang gevonden hebben zien we dat er helemaal niemand bij de deur staat te wachten. Er staan 1 iemand maar het ziet er uit als of hij van de security is. We lopen er maar gewoon naar toe. “ hallo, kan ik jullie helpen?” vraagt de man. “ ja, ik denk het wel. We hebben tickets waarmee we als het goed is een uur eerder mee naar binnen mogen.” Zeg ik tegen de security guard, ondertussen laat ik de tickets aan de man zien. “ oh ik zie het al, van deze tickets zijn er maar 2 verkocht! Dus jullie zijn de enige als het goed is!” zegt de man met een lach op zijn gezicht. “meent u dit?” zeg ik met een verbaasde stem. “ ja, ik meen het!!” krijgen we als antwoord van de man. Ik kijk Sanne aan, aan haar blik te zien kan ze het niet geloven.


Reacties:


1Dtjetanya zei op 4 jan 2014 - 23:18:
Superleuk!


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 4 jan 2014 - 22:47:
Dat zou ik ook wel willen!!
MELDING!


justmissF24
justmissF24 zei op 4 jan 2014 - 22:42:
Leukk!!!