Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Brieven II » Tears of Love.

Brieven II

16 feb 2014 - 17:46

337

5

299



Tears of Love.

Dit is een vervolg op brief 98 uit het eerste deel (Brieven). Dit is op verzoek van Krewella. Meis, deze is voor jou. Dramoine again.

Lieve Draco,

Lange tijd heb ik getwijfeld of ik je brief wel zou beantwoorden.
Zolang dat je wellicht verrast zult zijn dat ik je nu nog schrijf.
Inmiddels ben ik niet meer samen met Ron, en woon ik in Schotland, beter gezegd in Zweinsveld.
Ron kon er niet goed mee omgaan dat ik vrienden had, vrienden die fouten gemaakt hadden, waaronder jij.
Ik-nee.
Draco, je laatste brief gaf me doorslag je terug te schrijven.
Ik zal eerst je vragen beantwoorden.
Met mij gaat het momenteel redelijk, beter gezien de afgelopen periode. Maar slechter sinds je laatste brief.
Ik merk nu dat dit eigenlijk je enige vraag was. Maar dat de vragen meer vanuit mijzelf komen.
Als eerste Draco, niet alleen jij, maar ook ik heb fouten gemaakt, waarvan ik gewenst had ze nooit te maken.
Ik ben het die jou niet verdiend.
Want jij hebt ze onder ogen gezien, jij hebt je 'excuses' aangeboden, vergelding gegeven. Ik niet.
En ik heb geen contact gezocht Draco, omdat ik bang was.
Voor het eerst in mijn leven was ik bang.
Bang om maar één verkeerd woord op te schrijven en je voor altijd kwijt te zijn. Kwijt ook al was het van mijlenver, ook al was het slechts per brief.
Het deed pijn.
Pijn die ik niet langer kan ontkennen.
Ik hoop dat ondanks de tijd, je nog steeds vrienden wilt zijn.
Nog steeds al is het slechts eenmalig, me wilt ontmoeten.
Je uil zal me weten te vinden, en jij misschien ook.
Ik wacht.
Zolang het nodig is.
Mocht je intussen een nieuwe geliefde gevonden hebben dan wens ik je al het geluk toe dat ik je wensen kan.
En wellicht spreken we elkaar dan nog eens.
Over een lange tijd.
Het ga je goed, liefste.

In diepst geheim.

Voor altijd de jouwe.
Je Hermelien.

P.S. In de Dreuzelwereld is een schrijver, William Shakespeare die een toneelstuk heeft geschreven: Romeo en Julia, en dat verhaal eindigt met de dood van hen beide. Ik hoop dat onze liefde pas eindigt op het bed der ouderdom, of in afstand. Ik hou van je, Draco.
Met elk greintje bewustzijn in mijn lichaam en geest, ik wil je niet kwijt.


Reacties:


Bumblebee
Bumblebee zei op 8 jan 2014 - 9:35:
Aaaawwesome!


Krewella
Krewella zei op 5 jan 2014 - 23:48:
O mijn hemel, deze is echt breathtaking.


narcissa
narcissa zei op 5 jan 2014 - 22:33:
Wat een prachtige brief. Ik ben persoonlijk niet zo van dramoine maar jij weet er iets moois van te maken. Super goed.snel verder.


Bella01
Bella01 zei op 5 jan 2014 - 22:25:
Awwww,
*sigh* i wish.. Dramoine was real..

Xo


Rukia
Rukia zei op 5 jan 2014 - 22:00:
zucht, Dramoine,
jij kan het gewoon zo schrijven dat ik het nog leuk ga vinden
jij bent echt op dreef vandaag, en toch...
snel verder