Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Old Picture... |One Direction | » 03 -- Happy Birthday Celine !!

The Old Picture... |One Direction |

6 jan 2014 - 19:54

468

5

253



03 -- Happy Birthday Celine !!

reactie = melding xxx ENJOYY

Het is 17:00 uur en we mogen naar binnen toe. Bij de ingang wordt mijn tasje gecontroleerd en die van Sanne ook. De man van de bewaking ziet de foto en vraagt waarom ik die bij heb. Ik leg het uit aan de man en hij wenst me succes, ook vertelt bij dat hij bij de ‘second stage’ staat als security. Hij loopt met ons mee naar binnen en vertelt dat als we hier gaan staan ik de foto aan hem kan geven en hij hem voor mij dan aan Niall wil geven. Ik vind het een geweldig plan en Sanne vind het ook goed. Zolang ze maar vooraan kan staan. Het is eindelijk zover het is 18:00 uur eerst komt er een filmpje van 10 minuten als intro van het concert. Ondertussen gaan we een soort van doeken omhoog en wordt het podium zichtbaar. Aan het einde van het filmpje begint de band de eerste tonen van ‘Best Song Ever’ te spelen. En uit het niets wordt Liam uit het podium om hoog geveerd, daarna komen ook Harry, Louis, Niall en Zayn omhoog. En dan beginnen ze met het eerste liedje, Best Song Ever. Het is super druk en Sanne en ik staan vooraan bij de Second Stage. Iedereen zingt luidkeels mee met het liedje en ik weet nu al dat ik morgen geen stem meer over heb en helemaal schor ben! Maar dat is het wel waard. Na Best Song Ever zingen ze Story Of My Life, Sanne staat vrolijk mee te zingen en gaat helemaal uit der dak. Naar het 5e liedje komt er een soort platform naar beneden, aan de ene kant is het podium waar ze nu op staan en aan de andere kant is de second stage. De plek waar Sanne en ik dus helemaal voor aan staan, met grote ogen kijkt Sanne me aan “ omgg ze komen hier heen! Kijk!” gilt ze in m’n oor. Ik pakt de foto uit mijn tasje en zoek naar de security guard, maar zie hem negens staan. Als Niall, Liam, Louis, Zayn en Harry op het 2e podium staan begint Harry te vertellen dat als we iets zouden tweeten met een vraag of een opdracht en daar achter ‘@onedirection #WhereWeAreTour #Amsterdam’ zouden zetten het misschien wel op het grote scherm zou komen als dat zo was dan zouden ze de vraag beantwoorden of de opdracht uitvoeren als dat mogelijk was. Sanne tweeten: ‘sing happy birthday to Celine, because Yesterday was her 20th birthday!!!’ Sanne kijkt me aan met een glimlach op haar gezicht, ze laat zien wat ze getweet heeft. Ik moet er om lachen. “leuk toch als hun voor jou gaan zingen omdat je gister jarig was!” zegt ze tegen me. “ jaaaa zeker, als jou tweet op het scherm komt wel hihi” zei ik.


Reacties:


Nynlufx
Nynlufx zei op 8 jan 2014 - 17:55:
Oké ben net begonnen en vind het geweldig^^ Melding!


1Dtjetanya zei op 6 jan 2014 - 21:41:
leuk!xx


xDeadAngel
xDeadAngel zei op 6 jan 2014 - 21:17:
Leuk!! xx melding!! c:


justmissF24
justmissF24 zei op 6 jan 2014 - 20:47:
Leuukkk!!!


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 6 jan 2014 - 20:44:
Leuk!!
MELDING!