Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Het leven van Jill - PAUSED » H18 - I'm not that kind of girl!

Het leven van Jill - PAUSED

7 jan 2014 - 1:09

1437

15

511



H18 - I'm not that kind of girl!

O my godjes. Ik houd zo veel van jullie! Bedankt voor de lieve reactie's. ENJOY READING!

Aan tafel was iedereen druk in gesprek. Hierdoor nam ik aan dat ze allemaal al hadden besloten wat ze wilden eten.
'Noa, Michelle, komen jullie mee?' vroeg ik. Noa zette haar glas op de bar. 'Yes.' 'Ja, let's go.' kwam Michelle er achter aan.
We liepen richting de tafel, iedereen was nog druk in gesprek. 'Shhhh!' giechelde Eleanor. Shhhh!? Waarom shhhh? Jill, gedraag je. Het ging waarschijnlijk gewoon over werk. Iets dat wij nog niet mochten weten.
Noa nam de bestelling voor het eten en de nieuwe drankjes op, Michelle zette de lege glazen op haar dienblad en ik deed de kaarten dicht. We draaiden ons weer om en liepen richting de bar. Heel ver kwam ik echter niet.
'Jill?' zei Harry wat onzeker. Ik draaide me om naar Harry. 'Yes, Harry.' antwoordde ik. Het bleef even stil. 'Would you like to go on a date with me?' vroeg hij. Ik keek Harry verbaasd aan. 'I'm sorry but I'm not really that kind of girl.' antwoordde ik. Harry keek me aan alsof ik zo juist Chinees tegen hem had gesproken. Zonder verder nog iets te zeggen liep ik verder richting de bar. 'Wat was dat?' vroeg Noa. 'Ja, waarom ga je niet met hem op date?' ging Michelle verder. 'Meiden, Noa had gelijk. Ik wil geen nummertje zijn, niet één van de vele meiden van de lijst die hij gehad heeft. Ik ben niet opzoek naar een vriend en al helemaal niet naar iemand die denkt dat hij alles en iedereen zo maar kan krijgen.'
'Maar Jill..' ik onderbrak Michelle. 'Nee, geen ge-maar. Ik heb mijn keuze gemaakt, ik wil het niet.'
'Oke.' zei Noa. 'Oke, prima.'

Jason was bezig met het tappen van de nieuwe drankjes, Noa deed de gebruikte glazen in de afwasmachine en Michelle..
Ik keek naar Michelle, die naast me op een barkruk zat. Haar linker arm leunde op de bar en haar hoofd rustte op haar hand. Ik ging op de barkruk naast haar zitten. 'Psst.' Geen reactie. 'Pssst.' Nog steeds geen reactie. 'PSSSST!' zei ik nog een keer terwijl ik Michelle in haar zij prikte. 'Wat!?' vroeg ze wat geïrriteerd. 'Waar zit jij naar te staren?' 'Uh. Uh. Niks.' antwoordde Michelle. 'Tuuuurlijk, daarom wordt je zo rood!' 'Sst.' siste ze. 'Wat sst? Wat is er allemaal?' vroeg ik. Michelle sprong van haar barkruk en trok me aan mijn arm mee. 'Michelle, wat doe je?' 'Je wilt toch weten wat er is?' antwoordde Michelle. 'Ja, maar..' Michelle onderbrak me. 'Nou dan! Mee komen jij!'
Ik begreep er helemaal niets van. Eenmaal aangekomen in de personeelstoiletten liet Michelle mijn arm eindelijk los. 'Oke. Ik wil je best vertellen wat er aan de hand is maar er is één voorwaarde.'
'Laat me raden! Ik mag niemand iets vertellen?' vroeg ik. 'Inderdaad! Jill, beloof dat je niets vertelt. Aan niemand.' 'Beloofd!' antwoordde ik.
'Oke.' Michelle haalde diep adem en deed haar ogen dicht. 'IkhebeenhugecrushopJason.' Ik begon te lachen. 'Babe, nog een keer. Adem in, adem uit.' 'Ik heb een huge crush op Jason. Ik vind hem leuk, heel leuk.'
Ik keek Michelle verbaasd aan. 'Hoe leuk?'
'Heel leuk. 's Avonds kan ik niet slapen. Als ik moet werken ben ik stik nerveus en kan ik van te voren niets eten..' Michelle stopte even. 'Het gaat toch nooit iets worden. Hij is 26, super knap, lief en grappig. Wat moet hij nou van een meisje zoals mij.' ging ze verder. Ik kon het niet helpen, ik moest hier gewoon heel hard om lachen. 'Een meisje zoals jij? Wat voor meisje is dat dan?'
'Ik ben net klaar met school, heb nog geen idee wat ik hierna wil gaan doen. Ik weet niet wat ik met mijn toekomst wil. Of ik terug wil naar Nederland of hier in Londen wil blijven. Ik werk bij mijn ouders in het restaurant, dat komt ook niet echt over alsof ik mijn best heb gedaan met het zoeken van een leuk baantje, wel dan? Ik zie er uit als een..' 'Waag het niet om het te zeggen!' zei ik streng. Michelle begon te lachen. 'Aardappel!' Nu moest ik ook lachen.
'Een aardappel?' vroeg ik verbaasd. 'Ja!' antwoordde Michelle alsof dit de normaalste zaak van de wereld was. Want ja, iedereen noemt zichzelf een aardappel toch? 'Je bent gek! Het is allemaal onzin.' zei ik terwijl ik de toiletten weer uit liep. We liepen richting de bar en gingen daar beiden op een kruk zitten.

'Jill, kun je me even komen helpen?' vroeg Noa. 'Sure, waarmee?'
'Deze drankjes moeten naar de boys van One Direction en hun aanhang.' antwoordde ze terwijl ze naar twee dienbladen met glazen wees. 'En hun aanhang?' Ik lachte. 'Dat zullen Paul, Perrie en Eleanor vast leuk vinden.'
'Ja, hoe weet ik nou hoe hun heten? Ik weet alleen dat Harry, Harry is en Liam, Liam. En dat alleen door jou.' zei Noa terwijl ze één van de dienbladen in mijn handen duwde. 'Nou, kom!' ging ze verder.
Ik liep achter Noa aan met het dienblad in mijn handen. Ik keek naar het dienblad, ik had er 2 cola, 1 Fanta en een glas water op staan.
Ik keek de tafel rond. 'Is the Fanta for Zayn again?' vroeg ik.
'Yes!' antwoordde hij. Ik zette het glas voor hem neer. 'Thanks love.'
Ik keek Louis aan. 'I had a coke, babe.' zei hij met een lieve glimlach. Ik knikte en zette het glas neer. 'Here you go.' Het andere glas cola was voor Niall en ik wist dat het glas water op mijn dienblad voor Harry zou zijn. Ik keek hem met een nietszeggende blik aan en zette het glas voor zijn neus neer. 'Jill?' zei hij voorzichtig. 'Yes?' antwoordde ik bot. 'What did you mean with "not that kind of girl"?' Ik haalde diep adem. 'I don't want to date with you because you're Harry Styles from One Direction. I don't care that you're famous. I'm not going to be one of the girls on your list.' Harry zijn mond viel open. Hij had duidelijk niet verwacht dat iemand zo zou durven praten tegen dé Harry Styles. 'Which list?' vroeg hij. Ik trok een wenkbrauw op. 'Never mind!' 'No, I want to know why you think of me like a this.' zei hij fel. 'I helped you out in the park. You never talked to me after that, didn't even bring my stuff back and now you want to date with me?' vroeg ik. 'And by the way, I thought you were dating Taylor again?'
'I'm not dating with Taylor. I'm sorry I didn't bring your beanie and shawl back.' hij stopte even, keek kort naar Liam en toen weer naar mij. 'I just want to get to know you better.' 'Sure.' zei ik kortaf. 'Jill, just give me a chance to show you the real me, please?' vroeg hij. 'Why don't you come to Harry's place tomorrow? Me and the lads will be there too. Zayn can take Perrie with him and Louis, Eleanor.' stelde Liam voor. 'Yeah, why not?' zei Noa. 'We can watch a movie or play a game. It won't be a date, not even close to a date.' zei Harry met een lieve glimlach. Ik zuchtte. 'Okay. I'll be there.' 'Great!' zei Harry enthousiast. 'But..' ik keek Noa aan. 'You and Michelle are coming with me!' 'Sure, if Michelle wants to come too.' antwoordde Noa. Harry stond op en liep naar Michelle die aan de bar stond. Na een kort gesprek met Michelle kwam hij terug lopen en ging weer aan tafel zitten. 'She's coming too!' zei hij vrolijk. 'Well, I guess that means we'll see you tomorrow at your place than.' zei Noa. 'Make sure there will be food!' zei ik tegen Niall. Ik wist dat ik daarmee bij hem aan het juiste adres was. Niall knikte. 'Of course babe.' 'Shall I take some movies with me?' vroeg ik. 'Yes.' antwoordde Perrie.
'Jill, het voorgerecht is klaar om geserveerd te worden.' zei Noa. 'O. We have to go back to work. I'll write my number down for you later Harry.'
'That's okay, love.'
Ik liep met Noa richting Michelle en we gingen met zijn drietjes weer aan het werk.

De rest van de avond verliep soepel. De tijd vloog voorbij. Aan het eind van de avond wisselde ik nummers uit met Liam, Harry en Perrie.
'Dit was echt de vreemdste dag ooit.' zei Noa toen we na het werk, boven in de personeelsruimte kwamen. 'Ja, zeg dat wel.' antwoordde Michelle. 'We gaan morgen gewoon een film kijken met de jongens van One Direction.' ging ze verder. Ineens realiseerde ik me iets. 'O my f**king gosh.'
'Wat is er Jill?' vroeg Noa. 'Wat moet ik in godsnaam aan!?'


Reacties:

1 2 3

XxAmyxX zei op 11 jan 2014 - 9:51:
Super verhaal x


iamwhoiam
iamwhoiam zei op 9 jan 2014 - 15:25:
omgg super leuk!! snel verder gaan pleasee.. melding!!!


xDeadAngel
xDeadAngel zei op 9 jan 2014 - 10:16:
Super leuk!! xx Melding!


1D4EVER
1D4EVER zei op 8 jan 2014 - 22:39:
YOU GO BABY
ik ben echt zoooow dol op dit verhaal!!
Meldiiing xx


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 7 jan 2014 - 22:37:
WHOEHOEEE ZO AWEOMEEE meeldding