Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Cute Scream Let's Him Fall In Love » Hoofdstuk 26

The Cute Scream Let's Him Fall In Love

5 okt 2008 - 16:45

848

0

218



Hoofdstuk 26

Zo liggen jullie daar alle 3 in stilte tot plots de bel gaat. Meteen schrikken jullie op. 'late we Hann verstoppe en zegge dat ze is meegenomen door ruimtemannekes.' Stelt Maite nog snel voor maar Georg heeft de deur al open gedaan. Je ziet de ouders van Hannah in de deur opening staan en meteen komen ze binnen, ze begroeten jou en Maite en zegge dan:'kom Hannah we zijn hier weg, pak je spullen de taxi wacht.' 'Ik kom al' zegt Hann met tegen zin. Ze pakt een haar spullen en geeft iedereen nog een knuffel. Georg als laatste, hij laat haar bijna niet los en uiteindelijk met veel moeite hebben Hann haar ouders haar toch mee. Ze zijn bijna aan de taxi en dan…Rent Georg naar buiten. Hij pakt Hann haar hand vast en trekt haar naar zich toe. Hij pakt haar hoofd tussen zn handen en drukt een lange, zoete en lieve kus op haar lippen. 'ik, ik, ik hou van je Hann, ga nu please niet weg!' fluisterd hij nog.'ik hou ook van jou' zeg Hann nog. Ze kijkt om naar haar ouders en haar ma is al druk bezig met teken doen dat ze terug naar binnen moet gaan. Hann pakt haar spullen weer en rent naar binne. Jij en Maite zitten op de zetel. Plots vliegt de deur open en komt Hann alsof het niets is weer in de zetel naast jullie zitten. Je kijkt verbaast van Hann naar Maite en vraagt dan: 'what the hell doe jij hier weer?' Hann kijkt je droog aan en zegt dan even droog: 'gewoon, Georg kwam me zo een beetje terug halen. Hij houd van me.' Maite begint hyper te doen en dan komt Georg ook binnen. Maite vliegt naar hem en vraagt: ' is het waar dat jij en Hann een koppel zijn?' 'hee dat heb ik nooitgezegt!' roept Hann meteen terug? 'Hoe wil je dan niet met me' vraag Georg met een pruillipje. 'Natuurlijk wel' antwoord hann en bloost een beetje. 'okeej, das geregeld dan, ik benoem u officieel tot koppel' zeg je en gaat tussen beide staan. 'you may kiss the bride' zeg je nog en Hann vliegt Georg in de armen. Georg pakt haar op en brengt haar naar hun kamer.'okeej, late wij vooral niet volge, we willen ni wete wa der gebeurt..' zegt Maite terwijl ze welbepaalde handbeweginge maakt. Jullie gaan weer zitten en kijken mekaar aan. 'en.. wa gaan we doen.' vraagt ge. 'kweni' zegt Maite en staart voor haar uit.Plots.. horen jullie wat gerommel aan het zwembad.Met zn 2e lopen jullie naar buiten en zien jullie..een meisje plat op haar gezicht liggen. Ze was blijkbaar over een slipper van Gustav gestruikeld.Jij en Maite gaan voor haar staan en je kijkt haar een beetje raar aan.'euh Maite..wies da?' vraag je terwijl je met je voet tegen haar kop port om te zien dat ze nog leeft. 'geen idee, werkelijk geen idee' antwoord Maite en ze hurkt neer bij het meisje en port ook een tege haar kop.Eindelijk komt er reactie het meisje kijkt op en begint te blozen. Zo snel als ze kan staat ze recht en probeert te weg te lopen. 'how niet zo snel' zegt Maite terwijl jij haar bij de kraag vat 'wie ben je en wat heb je hier te zoeken?' vraagt Maite en kijkt haar streng aan. Het meisje bloost nog harder en stotterd: 'ik euh,, ik ik, ik euh.. ik ben hier met zn vrienden.' Jij kijkt weer van haar naar Maite en Maite doet hetzelfde. 'aa, ok en wie zijn je vrienden?' vraag je 'tokio hotel' piept het meisje stil. Je moet moeite doen om niet te beginnen lachen. 'aa ok, wete zet u en vertel ons eens wa over u vrienden, want wij zijn grote fan van tokio hotel e' Het meisje zet zich neer en begint te vertellen. Het meisje zet zich tegeover jullie neer en begint te vertellen:'wel, ik noem Emma (a.k.a Bemma,, sorry kon het ni late ) en ja.. Bill is mijn vriend. Wij hebben al een tijdje samen hoor, ik ben nu mee op tour met hem. Ja wij zien mekaar gewoon doodgraag en kennen mekaar door en door.'Je kijkt van haar naar Maite en terug. Jullie moeten je lach echt in houden en je probeert zo serieus mogelijk te zeggen:' en euh, kunne we hem eens ontmoeten?'
Emma haar ogen worden zo groot als ontbijtbordjes en zegt meteen: 'euh euh, nee dat euh, gaat niet, hij is gaan, euh.. repeteren'Maite grijpt in, in het gesprek en zegt:' wil je anders onze vriendjes eens ontmoeten, ze zijn ook vrij bekend.''Ja klinkt goed' zegt Emma meteen en jullie pakken je mobieltje. 'hee schat, kun je even hierheen komen' zeggen jullie zowat in koor.Niet veel later komen Bill, Gustav en Tom af (Georg is me Hann.. ge weet wel e )Jullie gaan naar hun en jij geeft Bill een kus op de wang en Maite doet hetzelfde bij Gustav.'waarom moesten we komen?' vraag Bill. 'Wel we willen jullie voorstellen aan Emma' zeg je en jullie trekken de jongens mee naar haar.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.