Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Complicated Love Story » Bij mij thuis

Complicated Love Story

8 jan 2014 - 19:42

576

0

164



Bij mij thuis

Lisa zat op de bank en Jake en ik waren aan het klote met ijs. We probeerde een mega sorbet te maken, onze handen zaten onder het ijs. We hadden echt super veel lol. Opeens hoorde Jake en ik muziek uit de kamer komen. Het liedje Live while we're young galmde door de kamer. Jake en ik keken elkaar aan. 'Nee hè.' zei Jake. 'Lisa!!! Moet dat nou!!' riep ik. 'Jaaaa!' riep ze terug. 'Ach, laat haar maar, als wij onze muziek op zetten zeurt ze ook niet.' zei ik 'Ja dat is waar.' zei hij. Jake stak zijn vinger in het ijs en smeerde het op mijn wang. 'Aah.' riep ik. 'Whahahaha!' gierde Jake. De bel ging. 'Lisa! Doe jij even open en zet die muziek uit!' gilde ik. 'Is goed!' gilde ze terug. Lisa zette de muziek uit en ik hoorde dat ze naar de voordeur liep. Ik legde mijn spullen neer en waste mijn handen. 'Ik ga kijken wie het is.' zei ik. 'Oké.' zei Jake. Ik liep de keuken uit. Zo te horen aan de stem was het een jongen. Ik liep de gang in, daar zag ik Rick staan. Rick is mijn buurjongen. 'Heey Rick!' zei ik vrolijk. 'Heey Sam!' zei hij. ‘Kom binnen.’ zei ik. Hij stapte naar binnen en Lisa deed de deur dicht. ‘Sinds dat je van school bent zie ik je niet meer zo vaak.’ zei ik. ‘Ja het is echt jammer, maar ik heb het druk met school enzo.’ zei hij. ‘Hoe gaat het op school?’ vroeg ik. ‘Het gaat goed! Maar ik kwam eigelijk vragen of jullie de reserve sleutel nog hadden van mijn huis.’ zei hij. ‘Oké, mooi dat het goed gaat. Ben je je eigen sleutel kwijt?’ vroeg ik. ‘Niet kwijt, ik ben hem bij mijn vader vergeten. En die woont een beetje ver om terug te gaan.’ zei hij. ‘Haha oké, ik pak hem even.’ zei ik. Ik liep naar de keuken, ergens in een laatje moest de sleutel liggen. ‘Hey, kom. Rick is er.’ zei ik. ‘Ow coowl.’ zei Jake Ik opende een laatje en daar lag hij. Jake en ik liepen naar de gang. Ik gaf hem de sleutel. ‘Dankje en Sam er zit was op je gezicht.’ zei hij. ‘Ja weet ik, Jake vond het leuk om ijs op mijn wang te smeren.’ zei ik. ‘Gèhè.’ zei Jake. ‘Heey Jake!’ zei Rick. ‘Heey!’ zei Jake. ‘Het was leuk om jullie weer eens te zien, maar ik moet echt gaan, anders kom ik te laat op mijn werk.’ zei Rick. ‘Oké, doeg!’ zei ik. Lisa deed de deur weer open. ‘Doei!’ riep Rick. ‘Doeg!’ riepen we. ‘Zo en nu lekker ijs eten!’ riep ik. Ik rende naar de keuken, om onze mega sorbet te pakken en drie lepels. Jake en Lisa zaten al op de bank. Ik ging tussen in zitten. ‘Het ziet er echt lekker uit!’ zei Lisa. ‘Ja!’ zei Jake. Ik nam een veel te grote hap. ‘Brain Freeze!’ gilde ik. ‘Wahaha!’ zeiden Jake en Lisa.

Een halfuur later hadden we heel de schaal leeg. ‘Dat was echt lekker!’ zei ik. ‘Ja, dat moeten we echt vaker doen.’ zei Jake. ‘Jullie maken ook altijd iets lekkers.’ zei Lisa. ‘Haha.’ zei ik. ‘We hebben morgen middag toch vrij?’ vroeg Jake. ‘Ja, hoezo?’vroeg Lisa. ‘We kunnen naar de ijshal gaan, ik heb nog vrijkaartjes.’ zei Jake. ‘Ja is goed. Ga jij ook mee Lisa?’ vroeg ik. ‘Ja tuurlijk!’ zei ze.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.