Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Old Picture... |One Direction | » 04 -- The Picture

The Old Picture... |One Direction |

9 jan 2014 - 15:13

581

5

219



04 -- The Picture

sorry dat het wat langer duurde... had het nog al druk met school i hope u like it xxx reactie = melding

Voordat ik m’n zin kon afmaken verschijnt Sanne der tweet op het scherm. “ Sing Happy Birthday to Celine, because Yesterday was her 20Th birthday!!!” leest Niall voor.”OMG CELINEEEE!!” gilt Sanne. De jongens kijken elkaar aan en zeggen allemaal te gelijk “Oké waar is Celine?” ik steek m’n hand omhoog en Liam ziet het. “oh hier is ze!” ze gaan aan de kant staan waar Sanne en ik staan en beginnen te zingen. “omg wauww, dankjewel Sanne!”zeg ik tegen haar, wanneer ze klaar waren met het zingen van Happy Birthday. “ ik heb het voor je gefilmd!” zegt ze daarna. Op een gegeven moment zie ik de security guard die ons naar binnen had gelaten. Hij komt naar me toe gelopen en vraagt of ik de foto nog aan Niall wil geven. Ik pak de foto weer uit mijn tasje en geef hem aan de man. Hij draait zich om een roept Niall, maar die hoort het niet. Zayn ziet de bewaker staan en zegt dat Niall moet komen. De man geeft de foto aan Niall. Op de achterkant heb ik wat geschreven. Louis komt op hem afgelopen en kijkt naar de foto, daarna pakt hij m snel uit Niall zijn handen. Gelijk gaan Liam, Harry en Zayn er ook naar kijken. Niall is aan het praten met hem, de man wees naar mij. “hij vroeg wie die foto aan mij had gegeven, want dat is een foto van hem een het nichtje van zijn buren van vroeger!” vertelt de man aan Sanne en mij. Niall is ondertussen van het podium afgeklommen en omcirkeld door security. Hij komt onze kant opgelopen, ineens staat hij voor me. Hij geeft me een knuffel en fluistert wat in mijn oor: “na het concert moeten jullie even hier blijven staan, de security neemt jullie dan mee naar achteren dan kunnen we even bijkletsen!”.”oké, is goed, tot straks!” zeg ik tegen hem. Hij geeft een kus op mijn wang en gaat weer terug naar het podium. Daarna verschijnt er nog een tweet op het scherm van iemand met als twiternaam @clairelovesonedirectionx: “ try to speak Dutch, say: ‘ik hou van jou en ik hou van Nederland’ it means: ‘i love you and i love Holland”. Met z’n 5e tegelijk proberen ze Nederlands te praten. Het klinkt heel grappig en Sanne moet er verschrikkelijk om lachen! Na nog een aantal tweets gaan ze weer zingen. Ze staan nu echt heel dichtbij en het is geweldig, eerst deden ze Little Black Dress en daarna You & I. Liam, Harry, Louis en Zayn gaan op het podium zitten. Niall gaat uiteindelijk ook maar zitten net zo als de anderen. Hij is wat meer aan de rand van het podium gaan zitten, aan de kant waar Sanne en ik staan! “AWW hij is echt schattig!” fluistert Sanne in mijn oor. Ondertussen zingen we gewoon mee met alle liedjes die ze doen. Toen You & I was afgelopen ging Harry staan en zei: “ Lets dance!!” de anderen gingen ook weer staan en de band begint een deuntje van Talk Dirty te spelen. Ik moet gelijk denken aan 23 november 2013, op die dag was het 1D Day, toen heb ik samen met Ymke van 8 uur ’s avonds tot 10 voor 4 ’s nachts naar de live stream van 1D gekeken, tijdens die live stream kwam er een filmpje voor bij van allemaal stukjes dat je Louis, Liam, Harry, Niall en Zayn ziet dansen op het liedje Talk Dirty. Twee uur later is het concert afgelopen.


Reacties:


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 10 jan 2014 - 15:20:
Melding !! X


Nynlufx
Nynlufx zei op 9 jan 2014 - 16:53:
Echt leuk!! Opschieten!!


justmissF24
justmissF24 zei op 9 jan 2014 - 16:01:
Leukk!! Je schrijft echt leuk!!


1Dtjetanya zei op 9 jan 2014 - 15:56:
Echt leuk!!!!


xDeadAngel
xDeadAngel zei op 9 jan 2014 - 15:24:
Super leuk!! snel verder!! xx