Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » What happens in bed, stays in bed. - Harry Styles » Hoofdstuk 12.

What happens in bed, stays in bed. - Harry Styles

9 jan 2014 - 16:43

451

6

472



Hoofdstuk 12.

Een beetje een korter hoofdstuk! En sorry dat ik het nu wat snel laat gaan met die zwangerschap maar anders wordt dat ook zo eentonig! Have fun!

Midden in de nacht werd ik zwetend wakker. De dag ervoor had ik me ook al niet zo lekker gevoeld, maar nu was ik helemaal niets waard.
Ik pakte mijn mobiel en zag dat het 8 voor 4 was. Ik zuchtte diep en voelde plots een hele erge misselijkheid opkomen. Gelukkig sliepen we in een hotel dus ik kon Harry gerust wakker maken zonder de anderen te wekken.
Ik schudde aan zijn schouder, maar moest toen toch echt op weg naar het toilet. En nog geen 5 seconden nadat ik het toilet had bereikt stond Harry al bij me en wreef voorzichtig over mijn rug. Maar aangezien ik de dag ervoor vrijwel niets had gegeten, kon er gelukkig ook niets uitkomen. Langzaam liet ik me op de koude vloer zakken en drukte mijn gezicht tegen de verkoelende tegels.
Toen ik na een half uur eindelijk mezelf overeind kon hijsen kreeg ik een krampend gevoel in mijn buik.
‘Harry, volgens mij is er iets mis!’ zei ik, en nog geen seconde later voelde ik vocht langs mijn benen lopen, ‘We moeten naar het ziekenhuis!’
‘Omdat je ziek bent en je in je broek plaste?’ vroeg hij terwijl de tranen al over mijn wangen liepen en op dat moment kon ik hem wel slaan.
‘Nee, omdat mijn water net is gebroken en onze baby 2,5 maand te vroeg is!’ riep ik, bijna hysterisch.
‘Wat?!’riep hij nog harder, ‘Maar we hebben niet eens een auto, een taxi is nooit op tijd..’
‘Bel het alarmnummer!’ antwoordde ik, en wreef met mijn rechterhand over mijn krampende buik terwijl ik met mijn linkerhand ondersteuning zocht aan de muur.
Langzaam voelde ik me zwak en duizelig worden en liet me weer naar de grond zakken. Niet veel later werd alles zwart.
Toen ik wakker werd in het ziekenhuis hoorde ik zacht gefluister en piepjes van verschillende machines. Ook merkte ik dat er lucht in mijn neus geblazen werd door een dun slangetje.
Toen ik mijn ogen open deed zag ik Louis, Liam, Zayn en Niall aan mijn bed zitten terwijl Harry met de arts praatte. Ook zag ik dat ik een infuus in mijn linkerhand had.
‘Harry, ze is wakker!’ hoorde ik Liam zeggen, waarna Harry direct op me afkwam met de dokter achter zich aan en de jongens opstonden om vervolgens de kamer uit te lopen.
‘Hallo Sofia, ik ben dokter McKidd. Ik werk als gynaecoloog in dit ziekenhuis.’ Zei hij.
‘Is alles goed?’ vroeg ik meteen, terwijl ik rechtop wilde gaan zitten.
‘Harry hield me tegen en ik keek hem aan. Toen ik de tranen in zijn ogen zag wist ik direct dat er iets niet goed was.
‘We hebben een echo gedaan, maar geen hartslag kunnen vinden. Het spijt me heel erg maar je kindje is overleden.’ Zei Dr. McKidd.


Reacties:

1 2

XxAmyxX zei op 11 jan 2014 - 9:26:
Omfg dit meen je niet!!!x


Andrea
Andrea zei op 10 jan 2014 - 23:16:
Zo erg :s
Je schrijfstijl is geweldig, maar de wending in het verhaal is vreselijk :o
Geef me een melding bij de volgende?


RivLovee
RivLovee zei op 10 jan 2014 - 21:59:
Tip, misschien past de titel er niet zo goed bij, alleen de eerste 3 waren "In bed"


RivLovee
RivLovee zei op 10 jan 2014 - 21:58:
Dood, JIJ B*TCH, JIJ LAAT DAT KIND TOCH NIET OVERLIJDEN!?!?!?! GRRRRRRR


Melinggg


Chayenne
Chayenne zei op 10 jan 2014 - 3:09:
awhhhh dat is niet leuk