Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » kelsey - book of trust. » painful battle

kelsey - book of trust.

18 jan 2014 - 22:15

670

6

288



painful battle

Uur geleden.
Uur geleden.

Ik zit in de kleedkamer en alle meiden komen luid lachend binnen.
De meiden kleden zich snel om en lopen de kleedkamer uit.
Dan komt Michelle, Esmé en Lisanne binnen ze kijken me vel aan.
Hey, kijk is wie daar zit die lelijkerd zegt Michelle lachend.
“Waarom deed je niet mee met gym zielig kind.” Ik kijk naar beneden en probeer ze te negeren.
Hey ben je doof? Schreeuwt Esmé en gaat dreigend voor me staan.
Lisanne komt ook voor me staan en pakt mijn gym spullen van het bankje naast mij.
Is kijken of jouw kleren kunnen zwemmen lacht ze hard en ze loopt naar de douches toe.
Nee gil ik blijf van mijn spullen af! Michelle kijkt me arrogant aan “zo nu kun je wel praten” en ze lacht.
Ik hoor de douches al aan gaan.
Nee gil ik weer.
Esmé pakt me vast en duwt me op de grond.
Ze spuugt op me en trapt me in me buik.
Ik probeer op te staan. “Dacht het ff niet hé” en ze trekt me aan mijn haren.
Kijk kijk! Lisanne komt uit de douches” haar kleren kunnen zwemmen!
Mijn ogen vullen zich met tranen en de woede kookt in mij.
Ze duwen me naar de douches toe.
Kijk daar liggen ze, En ze lopen lachend weg.
Ik pak mijn gym spullen en wring ze uit.
Het water stroomt door het putje.
Mijn hart klopt hart want ik weet dat ze nog steeds in de kleedkamer staan.
Langzaam en voorzichtig loop ik uit de douches.
Opeens voel ik een pijnlijke steek in mijn hoofd daarna pas de klap.
Met een smak val ik op de grond. Ik voel dat er getrapt word en geslagen. ‘hou op”schreeuw ik.
Esmée pakt mijn hoofd vast en houd het omhoog.
We kunnen nu net zo goed je keeltje open snijden en je dood laten bloeden lacht Michelle vals en ze slaat met haar vuist recht in me gezicht.
Ik probeer de klappen te ontwijken maar, de vuist voel ik pijnlijk tegen mijn wang aan komen.
Ik voel mijn wang gloeien en de tranen springen in mijn ogen.
Ze trekken me hard aan mijn haren en stompen me nog een keer .
mijn lip bloed want ik proef de zoete smaak van bloed.
Het straaltje bloed voel ik naar beneden stromen naar mijn kin toe.
Mijn hoofd en wang bonken en ik word duizelig.
Ik probeer mijn moed bij elkaar te verzamelen en zet met al mijn kracht een duw tegen Esmé.
Auw! Gilt Esmé en ze ligt op de grond. Ik denk niet meer na en sta zo snel als ik kan op.
moeizaam begin ik te rennen naar mijn gym tas die aan de andere kant van de kleedkamer ligt
Ik voel me duizelig worden maar ,ik moet door gaan. Ik kijk naar mijn tas die een paar meter van mij vandaan ligt en tegelijk naar de meiden die op me afkomen rennen.
Zo snel mogelijk pak ik de gym tas van de grond en duw de kleedkamer deur open.
“Kom terug kut wijf” gillen Michelle en Lisanne me na.
Ik ren naar de deur tranen stromen over mijn wangen, alles doet me pijn dat ik haast niet kan rennen. Bijna als ik bij de uitgang ben staat delano er.
Hij ziet me denk ik.
"Hey kels”zegt hij met zijn lieve stem.
Het liefst wil ik in zijn armen springen en huilen maar dat kan niet, ik trek mijn sjaal helemaal omhoog zodat hij me niet ziet huilen en negeer hem.
Met een snelheid ren ik langs hem heen naar mijn fiets.
Leroy kijkt me vragend aan en ziet me wegrennen.
Met trillende handen probeer ik mijn slot open te doen.
Achter me hoor ik Michelle en de rest. Ik kijk op en zie dat ze naar me toe rennen.
Michelle rent voorop met een voorwerp in haar hand die ze naar mij toe richt.
De angst breekt me uit en rammel aan mijn slot, kom op ga open!!!
Met een klik is het slot los, snel doe ik mijn gym tas om en stap op mijn fiets.

En fiets hard weg…


Reacties:

1 2

Merula
Merula zei op 18 jan 2014 - 22:30:
Als eerste wil ik zeggen dat het goed bedacht is en beeldend geschreven. Ook hoe het allemaal begon vond ik origineel. Ik zoektocht en de elementen. Ik zou alleen wel wat... 'netter' proberen te schrijven. Gewoon aan het einde een punt, beginnen met een hoofdletter, leestekens gebruiken... de basis. Ook zou ik bij dit hoofdstuk kortere zinnen proberen te maken, dat leest denk ik prettiger. Zinnen moet je eigenlijk zo min mogelijk laten beginnen met 'en', en zoals bij die beginzin zou je bij de tweede keer de woorden 'de meiden' achterwege kunnen laten, of anders kunnen formuleren. Sommige dingen zou je nog meer kunnen uitschrijven, over hoe het voor Kelsey is... Bijvoorbeeld dat ze eerst de eerste klap voelt en daarna de rest van de klappen voelt. Weet je, ik heb zoveel tips... Als je meer wilt mag je me gerust een berichtje sturen.
Dat ik tips heb wil niet meteen zeggen dat het fout is hoor! Laat het je zeker niet ontmoedigen! Het blijft goed en als ik niet zou denken dat ik het goed vind, zou ik het niet vertellen. Ik heb voor iedereen wel tips. Ik verbeter mezelf ook steeds. Bovendien blijft dit jouw verhaal, dus als je besluit dat dit allemaal onzin is en besluit dat je je er (deels) niets van aan wil trekken is dat ook goed. Dat maakt het juist eigen.
Eigenlijk wil ik ook gewoon zeggen dat ik een melding wil en dat je vooral door moet gaan!


Andrea
Andrea zei op 18 jan 2014 - 16:28:
Dit is inderdaad heftig... haar gevoelens spreken zo voor de verbeelding...
Mag ik ook een melding bij de volgende?


Rukia
Rukia zei op 18 jan 2014 - 11:07:
melding bij een nieuw hoofdstuk
man dit is echt goed!
je voelt haar angst gewoon


Bella01
Bella01 zei op 17 jan 2014 - 20:55:

Dit is.. Zo sterk geschreven. De pijn kan ik echt voelen..
Really good! Melding? <3

Xo


Monsteralien
Monsteralien zei op 17 jan 2014 - 12:43:
wow. dit is echt heftig. mag ik een melding als er een nieuw hoofdstuk is?