Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Old Picture... |One Direction | » 05 -- Meet The Boys

The Old Picture... |One Direction |

12 jan 2014 - 16:08

686

4

216



05 -- Meet The Boys

HAPPY BIRTHDAY TO ZAYN!! XX hopelijk vinden jullie dit hoofdstuk leuk enjoy xxx reactie = melding

Sanne wil weggaan, want ik was haar vergeten te vertellen dat we moeten blijven staan waar we nu zijn. “Sanne wacht!! We moeten hier blijven staan! De security haalt ons zo op en dan kunnen we backstage.” Zeg ik. “ huh echt? Was dat wat Niall in je oor fluisterde?” reageert Sanne. “ jaa! Maar ik was het vergeten te zeggen… vind je ’t leuk of wil je liever naar huis?” geef ik als reactie. “ WAT?! Ben je gek. Weet je hoe leuk! We blijven hier staan hoor!” zegt Sanne lachend. “Dames?” roept iemand achter ons. Ik draai me om en zie de security guard staan die ons naar binnen liet vanmiddag. “Ja?” geef ik als antwoord. “Niall zei dat jullie hier zouden wachten, en dat ik jullie dan mee moest nemen naar achteren.” Zegt hij tegen ons. “ja, dat zei hij daarstraks” zeg ik tegen hem. Sanne en ik lopen met de man mee. We gaan via een trap het podium op. In de Arena zijn nog een paar meisjes die richting de uitgang lopen. “ stiekem zijn hun jullie hartstikke jaloers op ons” grinnikt Sanne. “vast wel” zeg ik lachend. De man van de bewaking is intussen al aan de andere kant van het podium. Snel lopen Sanne en ik zijn kant op. We gaan via een soort gordijn van het podium af. “Niall komt er aan, als jullie hier even wachten dan haalt hij jullie hier zometeen op” zegt hij. En hij loopt weg. “Sanne… ik ben best wel zenuwachtig eigenlijk..” zeg ik heel zachtjes tegen haar. “ waarom?” zegt ze verbaasd. “ ik heb hem al bijna 15 jaar niet meer gezien…” geef ik als reactie op haar vraag. Voordat Sanne antwoord heeft gegeven hoor ik Niall roepen: “Celineee!!” hij komt naar ons toe gerent. “ HEY!!, hoe gaat het met je?” zeg ik. Hij geeft me een knuffel en een kus op mijn wang. Ik voel dat ik bloos... Sanne stelt zich voor en we lopen naar een ruimte dat op een soort woonkamer lijkt. Er staan 2 loungebanken, een tv, een tafel en een paar stoelen. Op de banken zitten Louis en Liam. Louis staat gelijkt op en komt naar ons toe gelopen, hij stelt zich voor en vraagt of we wat willen drinken. “en waar was jij ook alweer zenuwachtig voor?” vraagt Sanne. “nou uhm precies voor dit..” reageer ik en we moeten allebei lachen. Liam is ondertussen ook onze kant opgekomen en stelt zich voor, hij geeft ons allebei een knuffel en loopt naar Niall toe. “wat ben je stil Niall” zegt Liam. Uit de gang komt ineens een hoop gegil en gelach, dan komen Harry en Zayn binnen. Ook zij stellen zich voor en gaat op de bank zitten. “willen jullie zitten? Of blijven jullie liever staan?” zegt Louis lachend. Sanne gaat op een stoel zitten en ik loop ook die kant op. “Sanne wat doe je nou? Nu kan ik nergens meer zitten…” zeg ik. “ echt gemeen ze praten Nederlands tegen elkaar en dan kunnen wij er niks van verstaan” zegt Harry. Ik kijk om me heen en ga dan maar op de leuning van de bank zitten aan de kant waar Niall zit. Niet de meest comfortabele zit plek maar oké. “moeten wij dan ook Engels gaan praten tegen elkaar?” zeg ik tegen Harry en ik kijk Sanne aan. “ja! Waarom niet? Dan kunnen wij ook verstaan wat jullie allemaal te vertellen hebben!” zegt Zayn met een grote glimlach op zijn gezicht. “ wel een schattige foto hoor, die je aan Niall gaf” zegt Zayn. Ik voel dat ik rood wordt… “daar ga je weer Celine!” zegt Sanne in het Nederlands. “ wat zei ze” vraagt Niall. Ik vertaal wat Sanne zei en iedereen moet er om lachen. “maar vertel eens wat voor kind was Niall vroeger? Jij weet zeker weten nog wel leuke verhalen over hem die wij nog niet weten!” zegt Liam. “uhm… even denken” zeg ik “ ik zou maar niet te veel vertellen als ik jou was anders dan ga ik je kietelen! Want ik ben nog niet vergeten dat je daar niet tegen kan!” fluistert Niall in mijn oor.


Reacties:


Nynlufx
Nynlufx zei op 12 jan 2014 - 19:43:
Geweldig!!


1Dtjetanya zei op 12 jan 2014 - 19:20:
Haha leuk!!!!


xDeadAngel
xDeadAngel zei op 12 jan 2014 - 16:39:
aw leuk!! xx


justmissF24
justmissF24 zei op 12 jan 2014 - 16:33:
Haha leukkk !!