Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Frozen THE WEDDING » Anna

Frozen THE WEDDING

17 jan 2014 - 9:40

223

1

254



Anna

Enjoy the reading!

Anna werd door een zachte hand wakker geschud. 'Anna, wakker worden!' Zei Elsa. Anna deed haar ogen open. 'Wattisserr...?' Kreunde ze. 'Het is al elf uur, slaapkop!' Lachte Elsa. 'Ik wil gewoon uitslapen..' Kreunde Anna. 'Ik ga nú Kristoff halen!' Grapte Elsa. 'Nee!' Riep Anna en kwam gelijk haar bed uit. 'Mag ik je eraan herinneren dat je vandaag deze aan moet?' Vroeg Elsa en hield een lange witte jurk omhoog toen Anna haar jurk uit de kast wilde pakken. Anna raakte gelijk in paniek. 'Was dat vandaag? Had dat even gezegd! Ik moet mijn haar nog doen en mwmwbwmw...' Gilde ze en toen deed Elsa haar hand voor Anna's mond. 'Rustig Anna, ik help je wel!' Lachte ze. Anna knikte en duwde Elsa's hand weg. Anna giegelde. 'Sorry, ik was het een beetje vergeten...'
Een uurtje later waren ze klaar. 'Dankje Els, je bent echt de beste!' Zei Anna. Elsa glimlachte. 'Je maakt het ook maar één keer mee, dat je zusje trouwt!' Zei ze. 'Behalve als je meer zusjes hebt!' Zeiden ze tegelijk en ze schoten in de lach. 'Zouden ze chocola hebben?' Lachte Elsa. 'Ik hoop het!' Giegelde Anna.
Er was weer een halfuur voorbij. Anna friemelde zenuwachtig aan een plukje haar. En ze werd met de minuut zenuwachtiger. Maar wat ze niet wist, was dat Kristoff net zo zenuwachtig was...


Reacties:


cleo16 zei op 16 maart 2014 - 21:22:
suuuper vet sammyy