Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Frozen THE WEDDING » Kristoff

Frozen THE WEDDING

17 jan 2014 - 9:41

461

1

206



Kristoff

Haha schrik niet, het is elk hoofdstuk een andere persoon

Adem in.. Adem uit.. Adem in.. Adem uit.. Kristoff had het gevoel dat hij helemaal niks meer wist. Hij sloot zijn ogen en dacht aan de mooiste momenten in zijn leven. Dat hielp altijd, had Elsa hem verteld. En ze had gelijk. Na een minuut was Kristoff al veel minder zenuwachtig. Hij ademde nog een keer diep in en uit en liep toen weg. Even ertussenuit. Hij moest even met iemand praten. Onderweg naar buiten botste hij letterlijk tegen Elsa op. 'Oh.. Elsa.. Ehh.. Sorry. Ik ehh..' zei Kristoff. Elsa giegelde. 'Het geeft niet, ik was toch naar je op zoek!' Zei ze. 'Oh.. Okey..' Zei Kristoff. 'Zenuwachtig?' Vroeg Elsa. 'Ja, nogal!' Antwoordde Kristoff. 'Je bent niet de enige, Anna barst van de zenuwen.' Zei Elsa. Daar kon Kristoff wel om lachen. 'Ik ook trouwens hoor,' zei Elsa, 'maar waarschijnlijk komt dat gewoon omdat Anna dat ook is.' Kristoff knikte. 'Begrijpelijk..' Zei hij. Dat had hij ook wel eens, dan was Anna zenuwachtig, en dan was hij dat ook, zelfs als hij niet eens wist waarom ze dat was. Dat was een van de redenen dat hij nu nóg zenuwachtiger was dan normaal op zulke momenten. Hij zuchtte nog een keer heel diep. 'Mag ik je iets vertellen? Over Anna?' Vroeg Elsa. 'Ga je gang..' Zei kristoff. 'Ik hoorde haar iets zingen, al vijf jaar geleden.. Het ging ongeveer zo: en dan zie ik hem daar staan, een knappe vreemdeling, lang en eerlijk..' Begon Elsa. 'Maar...' Zei Kristoff. 'Toen kende ze jou nog niet, nee. Maar ze heeft zelf tegen me gezegd dat ze daarmee precies jou beschreef!' Zei Elsa. 'En zeg alsjeblieft niet tegen Anna dat ik jou dit verteld heb, dat mocht eigenlijk niet..' Fluisterde ze. Kristoff knikte.
De minuten leken wel uren te duren. Er was nog geneens een halfuur voorbij, maar voor Kristoff leek het wel een dag te duren voordat Anna huppelend over de gangen ging. Kristoff keek haar na, totdat ze naar links ging om de trap af te gaan. 'Waar zou ze heengaan?' Vroeg Kristoff zich hardop af. Anna hoorde hem en giegelde: 'Kijken of er chocola is!' Kristoff lachte. 'Okey!' Riep hij naar Anna. En toen was ze weer weg. 'Zal ik haar ooit bij kunnen houden?' Lachte Kristoff. 'Nope..' Zei Elsa die net voorbij kwam lopen. 'En wat ga jij doen?' Vroeg Kristoff nieuwsgierig. 'Ervoor zorgen dat Anna niet alle chocola opeet.. En de poorten gaan zo open, dus ik zou maar opschieten als ik jou was.' Zei Elsa en ze liep verder. 'Hoezo opschieten, ik ben al klaar hoor!' Zei Kristoff. 'Je bent eigenwijs!' Zei Elsa. 'Dankje!' Lachte Kristoff. Hij zuchtte. Nog een halfuur. Dertig minuten. De helft van een uur. Volhouden. Hoelang was er nu voorbij? Vijf minuten nog maar?


Reacties:


cleo16 zei op 16 maart 2014 - 21:25:
I love it