Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Frozen THE WEDDING » Elsa.

Frozen THE WEDDING

17 jan 2014 - 9:42

268

1

328



Elsa.

Oehh iedereen is zenuwachtig. Jij ook?

Anna, niet alle chocola opeten!' Lachte Elsa. 'Bewaar wat voor mij!' 'Ik heb nog maar één chocolaatje opgegeten hoor!' Giegelde Anna. 'Jaajaa..' Giegelde Elsa. Anna at altijd meer dan één chocolaatje in twee minuten. Maar ze had er duidelijk niet zoveel gegeten. 'Okey dan, drie..' Zei Anna knalrood. 'Niet meer eten he Anna?' Zei Elsa streng. 'Nee.. Mag ik straks wel weer chocola eten?' Vroeg Anna. 'Okey dan!' Lachte Elsa. 'Dankje!' Giegelde Anna. Elsa liep weg, maar ze zag Anna vanuit haar ooghoek nog een chocolaatje pakken. 'Anna!' Lachte Elsa. Anna zuchtte. 'Je hebt me..' Zei ze. Elsa keek op de klok. Nog een kwartiertje. 'Ik ga maar eens even opschieten..' En ze liep weg. Los haar. Dacht ze. Mooie jurk aan. Mm.. Die! Elsa pakte een jurk uit haar kast. (Denk aan haar ijsjurk maar dan nóg mooier). Na vijf minuten was ze klaar. Toen ze langs Kristoffs kamer liep riep ze naar binnen: 'Nog tien minuten!' 'Shit!' Hoorde ze Kristoff zeggen. Elsa giegelde. Ze liep naar beneden. 'Opzouten, kleintje!' Lachte ze tegen Anna. 'Ik ben niet klein!' Zei Anna opstandig maar ze ging wel weg. Elsa haalde nog een keer diep adem. Ze keek op de klok. Nog vijf minuten. Dan gaan de poorten open. Dan gaat het allemaal beginnen. 'Voel niets, doe niets.' Fluisterde Elsa zachtjes tegen zichzelf. Ze schrok van de stem die ergens uit de hoek van de zaal kwam. 'Praat je altijd tegen jezelf?' Vroeg de stem. 'Wie ben jij?!' Gilde Elsa. Een man kwam uit de hoek. Hij was ongeveer net zo oud als Elsa. 'Ik ben Sean.' Zei de man.


Reacties:


cleo16 zei op 16 maart 2014 - 21:27:
aaahhh lees nu aan 1 stuk door