Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » kelsey - book of trust. » the scars.

kelsey - book of trust.

18 jan 2014 - 18:47

492

5

218



the scars.

Dit stukje van mijn verhaal kan heel erg aangrijpend zijn..

Een traan rolt over mijn wang heen en ik open mijn ogen.
In mijn handen heb ik de foto liggen, dat meisje dat arme meisje dat ben ik.. gaat het door mijn hoofd heen. Met mijn mouw veeg ik mijn tranen weg , maar mijn ogen blijven zich vullen met tranen.
In mijn armen zitten dikke littekens. Voorzichtig ga ik er met mijn hand over heen.
En lees veder wat ik had geschreven..

Mijn ogen zijn nog steeds gesloten.
Alle scherven van de spiegel liggen door de kamer heen verspreid.
Ik open mijn ogen en kijk gelijk naar mezelf nog steeds even verrot en kapot gemaakt.
“Dat meisje wil ik niet zijn!” Waarom ik!? Ik haat mezelf.. “
Zonder na te denken pak ik een scherf van de spiegel op en kijk ernaar.
Misschien hebben ze gelijk, misschien moet ik wel een einde aan mezelf maken.
Op een blog las ik wel eens dat snijden heel erg helpt om rustig te worden. En wat dan nog? Ik haat mezelf en zet het stuk glas op mijn arm.
Ik adem in en druk met wat kracht het glas in mijn arm de scherpe punt voel ik door mijn huid heen snijden.
Steeds dieper en dieper.
De pijn schiet in mijn arm, het bonst en word heel warm.
Ik kijk ernaar een klein straaltje bloed komt uit de snee. Dit verdien ik zeg ik tegen mezelf.
En snij nog een keer. De scherpe punt voel ik door mijn huid snijden.
De stekkende pijn word erger.
Mijn hand trilt en ik laat het stukje glas op de grond vallen. Mijn arm trilt en bonst en ik voel het bloed stromen.
Ik kijk naar het resultaat een opgelucht gevoel stroomt nu door mijn lichaam heen.
Twee dikke sneeën staan in mijn arm dat zich langzaam verbergt met het bloed dat steeds uit de wond komt.
“Ben ik tevreden? “vraag ik aan mezelf “ Nee dat ben ik niet” en kijk weer naar het stukje.
Als ik het stuk glas weer wil pakken zie ik mezelf weer in de spiegel.
Dat meisje van net.. zag er minder erg uit dan nu. Weer kijk ik naar mezelf en schud dan mijn hoofd.
“Wat heb ik gedaan?” het bloed drupt uit mijn wond op de grond.
Mijn ogen worden groter als mijn hele onderarm bebloed is. “shitt shitt” zeg ik hardop.
“Shitt! Ik kijk gehaast om me heen of ik iets kan vinden wat het bloed kan stoppen.
Snel trek in de deur open van mijn kamer en ren naar de badkamer. Eenmaal in de badkamer draai ik de deur op slot.
Ik draai de kraan open en leg mijn bebloede arm in de wasbak. Het water voel ik over mijn arm stromen. Kleine steken en prikkels voel ik door mijn arm heen gaan.
Het bloed spoelt door het putje en ik kijk er naar en knijp mijn ogen dicht.
“Wat heb ik gedaan!”

Ik stop met lezen want, ik kan het niet meer aan en leg de foto weer in het boek.
"volgende bladzijde alsjeblieft" en sla met moeite het boek dicht.


Reacties:


Andrea
Andrea zei op 19 jan 2014 - 16:59:
man, hier word ik echt stil van... knap gedaan!


Rukia
Rukia zei op 19 jan 2014 - 9:35:
pfoe, dit is inderdaad geen luchtige kost
maar wel echt mooi, je kan haar emotie 's gewoon voelen


Rebella
Rebella zei op 19 jan 2014 - 0:05:
....
Ik wou dat ik nu een arm om Kelsie heen kon slaan en zeggen:
Je bent niet Alleen.
Je bent een sterke en stoere meid!
En waard om voor te vechten!
You can rule the world!

xx


Bella01
Bella01 zei op 18 jan 2014 - 23:09:
Wow, dit is zo aangrijpend en heftig. Meis, dit is echt goed!

Xo


yvette1996 zei op 18 jan 2014 - 20:29:
Heftig, heb er geen andere woorden voor dan heftig en emotioneel.
X