Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » moving to london » Proloog

moving to london

17 feb 2014 - 13:10

262

0

177



Proloog

Hier is de proloog, Have Fun xx

Fleur de Jong POV

Youhouuung ! Die telde niet ' zei Harry zeurderig. ' Echt wel ! ' zei ik. Ik keek hem in zijn ogen en zag een twinkeling in zijn groene ogen. Hij begon te grijnzen. ' Waag het niet Haz ! ' siste ik hem toe. hij antwoorde: ' te laat '. voordat ik het wist werd ik in de houdgreep genomen en genadeloos gekietelt. ' Haaaaaaahaaaaaazaaaaaaa ! ' wist ik uit te brengen: ' stooohooop ! '. Toen ik me omdraaide zag ik dat Niall en Louis het uitgierden. ' LaaaaHaaaaHaaaaaads pleas ?! ' smeekte ik. Blijkbaar hadden we Zayn wakker gemaakt, want die liep met lang gezicht de woonkamer in. Vanuit de gang bleef hij even naar ons kijken. ' Zaaaaahaaaaynieeeeee ! Heluuuup ! ' schreeuwde ik. Zayn trok een lach op zijn gezicht en rende naar ons toe. Hij sprong boven op Harry en probeerde me te bevrijden. Al snel sprongen Niall en Louis ook boven ons en we rolden stoeiend door de woonkamer. Na een kwartiertje stond Liam in de deuropening. Hij was zeker weer terug van boodschappen. ' GUYS ! WHAT THE FUDGECAKE ' riep hij. ' ehhhh ' riepen we alle 5. ' HI DADDY !!! ' riep Louis toen vrolijk. Maar Liam bleef hoofdschuddend in de deuropening staan. We keken naar de grond en gingen op de bank zitten ons voor bereidend op de preek. Toen ik opkeek naar de tv zag ik dat ik gewonnen had. ' HAHAHAHAHA HAZ IK HEB JE INGEMAAKT !!! ' Harry keek op naar het scherm en zei sipjes : Ik kan van jou gewoon niet winnen met Fifa.... Toen riep Zayn:' GROUPHUG !!! ' We sprongen op en gaven elkaar een knuffel. Toen zei Liam:' Guys forever...' 'TOGHETHER !!' riepen we in koor.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.