Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » moving to london » Hoofdstuk 2 - at Sutton United

moving to london

17 feb 2014 - 13:17

1002

1

1042



Hoofdstuk 2 - at Sutton United

Hier is het 2e hoofdstukje ! ENJOY MAH LOVLEH READURS !

SUZANNE DE JONG POV

* PIEPPIEPPIEPPIEP* Ik drukte mijn wekker uit en ging overeind zitten. Ik gaapte, welke dag was het ook al weer ? Ik pakte mijn IPhone en keek. Zaterdag ? dacht ik verbaasd. Waarom had ik dan mijn wekker gezet ? Ik wist het al weer, vandaag had ik de kwalificatie wedstrijd bij Sutton United ! Als ik goed speelde mocht ik weer in het team. Ik ging zachtjes uit mijn bed, waarschijnlijk sliep de rest nog. Ik liep naar mijn kast om kleren uit te zoeken. Ik pakte een grijze joggingbroek en een Feyenoord shirt. Mijn kamer zat aan het einde van de gang, dus ik zou heel stil moeten doen om de anderen niet wakker te maken. Eerst maar eens douchen dacht ik bij mezelf. In mijn pyama sloop ik richting de badkamer, omdat ik het enige meisje was hoefde ik mijn badkamer niet te delen. Terwijl ik onder de douche vandaan stapte kreeg ik steeds meer zin in de wedstrijd. Ik liep terug naar mijn kamer om mijn tas in te pakken. Ik pakte mijn tenue dat ik gekregen had van Jasper vorig jaar. Samen met mijn lievelings bal en deo verdween het in mijn tas.Ik nam niet de moeite om nog ik de slaapkamers van de jongens te kijken. Ik liep gelijk door naar de keuken en pakte wat cornflakes. Nadat ik ontbeten had plofte ik op de bank. Ik unlockde mijn IPhone en opende twitter. zo meteen kwalificatie wedstrijd voor Sutton United !! de tweet werd verstuurd terwijl ik ontbijten. 8 uur, ik sloop het appartement uit en stapte op mijn fiets. Zo snel als ik kon fietste ik naar het stadium. Toen ik mijn fiets weg zette keek ik mijn ogen uit. Wat een geweldige plek om te voetballen. Ik liep het stadium in, opeens riep iemand mijn naam. Verbaasd keek ik op. ' Fleur ? ' riep een meisje. Ik antwoorde: ' Jap, thats me !! Ehhhh...? ' 'Femke, zeg maar Fem hoor '. Ik knikte en liep achter haar aan. Ze liet me alles zien, vol bewondering volgde ik haar. Als laatste liet ze de kleedkamers zien. Op een bordje stond in mooie Letters B1. We liepen naar binnen, er waren mooien eikenhouten banken met lichte houten kastjes er onder. Er waren 11 bordjes met namen erop. Een voor een las ik ze op, bij het 11e bordje bleef ik staan. Er stond in sierlijke letters op: Fleurina de Jong. Femke wees naar het kastje onder de bank. Ik opende het laatje, en er lag een prachtig tenue in. Nr. 6 de Jong. Snel trok ik het tenue aan en liep met Fem naar het veld. De wedstrijd ging beginnen...

Harry Styles Pov

We zaten in de auto, onderweg naar de wedstrijd van Fleur. Ze wist niet dat we zouden komen. Opeens stoote Niall me aan, hij vroeg: ' heb je er zin in Hazza ? '. ' DUH !! Wat dacht jij dan !! ' antwoorde ik. Ik keek uit het raam en verzonk in gedachten. Hoe zou ze spelen ? Zouden ze winnen ? Ik werd ruw wakker geschud toen Paul hard toeterde. ' heren ' begon hij: ' we zijn er !! ' we stapten uit. Toen we op de tribune zaten zagen we het elftal opkomen. Daar stond ze, nr. 6 de Jong. Ze wist niet dat wij hier waren en dat was een leuke verrassing. Maar de vraag was of ze ons zou herkennen, met onze hoodies over onze hoofden getrokken en zonnebrillen. Ik schrok op uit mijn gedachten toen Louis me aanstoote. Hij zij: ' Kijk Haz ! Ze heeft de bal ! '. Ik fluisterde terug: ' kijk ze gaat naar het doel !'. Ik keek aandachtig naar haar. Hoe energiek haar paardenstaart mee ging op de manier hoe ze naar het doel sprinte. Ze kwan dichterbij, en ze scoorde. We begonnen te schreeuwen: ' JAAAHH YOUNG YOUNG YOUNG !!! FLEURTJUUH !!!! '. Iedereen keek ons raar aan, we schreeuwden vrolijk verder. Na 5 minuten klonk er een zoemer. Rust, ik zag dat het elftal naar de kleedkamers ging. Maar Fleur zei wat tegen de rest en rende daarna richting ons. Behendig sprong ze over het hek en sprinte naar onze stoelen. ' LAAADS !! ' Riep ze blij: ' Jullie sliepen toch ?! ' Voor ik kon antwoorden had Zayn zijn mond al opengetrokken:" Yap ! Sliepen ! En nu zijn we hier !! ' zei hij uitgelaten. Ik gaf haar snel een knuffel en de rest volgde mijn voorbeeld. ' Guuuys ' piepte ze: ' air pleas ! '. Snel lieten we haar los. Ze vertelde ons dat ze nu een half uur rust had. ' So... Wat gaan we doen? ' vroeg ik. Niall antwoorde al snel: ' VOEDSELL !!! '. Lachend stemden we in. Gearmd liepen we naar het cafeetje. ' Ik kan jullie wel voorstellen aan de rest van het team ' zei ze. Dat vonden we een goed plan. We openden de deuren van het clubcafe en liepen naar een tafeltje in de hoek. Liam bestelde 6 cola voor ons. Ik merkte dat ze moe was, vooral omdat ze hijgend naast me zat. Ik legde mijn arm over haar schouder. Ze keek me dankbaar aan en wees naar de opening van het cafe. Opeens riep ze: ' GIRLS ! HIERZOO ! '. Lachend kwamen er 10 meiden naar onze tafel gesneld. De rest deed snel hun zonnebril weer op, maar ik was te laat. Ik hoorde iemand fluisteren: ' OMG ! Is dat Harry Styles ? '. Ik probeerde me te verberegen maar gelukkig Liam terug met onze cola's. ' Thanks ! ' riepen we allemaal. Fleur stelde het Team voor. Nadat we onze cola ophadde liepen we terug naar het veld voor de 2e helft. Ze speelde fantieker dan ooit. Ze scoorde nog 2 x en toen was de wedstrijd voorbij. Ze hadden gewonnen met 5 - 0. Toen verdween het team naar de kleedkamer. Niet veel later kwam Fleur weer terug. Ze had een lange zwarte trainingsbroek aan met een vrolijke sweater met azteken print. Ze had nog steeds haar voetbalschoenen aan maar nu hing haar mooie lange haar vrolijk naast haar gezicht. Ze ging hijgend op schoot zitten bij Lou en zei blij: ' ik zit in het team ! '. Liam riep: ' dat moeten we vieren ! '. ' Met TAART !! ' riep Niall er achteraan. Lachend liepen we het stadion uit.


Reacties:


sammieejjx
sammieejjx zei op 19 jan 2014 - 13:53:
Super leuk snel verder x