Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Old Picture... |One Direction | » 06 -- Niall The Spy

The Old Picture... |One Direction |

18 jan 2014 - 22:09

633

3

226



06 -- Niall The Spy

reactie = melding enjoy!!

“ de eerst keer dat ik naar Ierland ging was in de zomervakantie. Toen we aan kwamen was Niall buiten aan het spelen met een soort stepje. Ik kwam samen met mijn moeder aan met de taxi en toen de taxi stopte voor het huis van mijn oom en tante sprong Niall van zijn stepje af en ging in de bosjes liggen. Het zag er heel erg grappig uit maar het was ook wel schattig. Ik denk dat hij ons wilde bespioneren of zoiets” vertel ik. Iedereen moest er om lachen, Niall ook maar hij werd ook een beetje rood. “jaa.. nu heb je er omgevraagd hoor!” zegt Niall. Hij begint me te kietelen en ik moet lachen. “Nee, niet doen!” roep ik lachend. Door dat Niall me kietelt verlies ik mijn evenwicht en val ik van de bankleuning af. Door dat ik val lig ik met mijn bovenlijf op Niall zijn schoot en mijn benen hangen nog over de leuning heen. Liam en Zayn moeten lachen en Sanne ook. “oh oh wat gebeurt daar!” zegt Harry. Niall helpt me omhoog en zet me neer op zijn schoot. Als ik wil opstaan om weer op de leuning te gaan zitten, houdt Niall me tegen. “nee, blijf maar zitten!” zegt hij lachend. “ aww, wat lief!!” zeggen Louis, Liam, Harry en Zayn tegelijk. Niall en ik blozen allebei. Ik kijk Sanne aan, ze maakt het gebaar dat ik op mijn telefoon moet kijken. Ik pak mijn telefoon uit m’n broekzak en ontgrendel hem, alleen ik was even vergeten dat Niall meekeek “hah, nu weet ik je wachtwoord!” zegt hij giechelend. “ jaa, maar alles in mijn telefoon is in het Nederlands!” zeg ik lachend. Ik open het berichtje van Sanne “ zie ik nou iets opbloeien tussen jou en hem? ” stuurde ze. “ nee, nou zo ver ik weet niet!” stuur ik terug. Op mijn achtergrond heb ik de foto van Niall en mij. “aww, dat is onze foto!” roept hij. “ Jaa! Leuk eh!” zeg ik tegen hem. Ik open instagram om te kijken wie de foto hebben geliked, die ik er vanmiddag op had gezet. “Sanne vind jij die foto niet leuk ofzo!” zeg ik in het Nederlands tegen haar. “ ahah, ik zal er eens even naar gaan kijken” reageert ze. Niall pakt mijn telefoon uit mijn handen en gaat kijken naar mijn foto’s op instagram. “mag ik mijn telefoon terug?” vraag ik aan hem. “ nee” zegt hij met een lach op zijn gezicht. “uh… Celine het is al half 11!” zegt Sanne met een verbaasd gezicht. “serieus?!?” zeg ik verbaasd. “ja… en de laatste tram naar het station gaat over 3 minuten!” voegt ze er nog aan toe. “ dat gaan we nooit redden, we nemen straks wel een taxi of zoiets” geef ik als reactie. “ waar moeten jullie heen dan?” vraagt Liam. “ik slaap bij Sanne en die woont in een appartement tegen over het centraal station” vertel ik aan hem. “moeten jullie straks naar een hotel toe?" vraagt Sanne. “nee, we slapen hier omdat we vrijdag nog een concert hebben hier en er de rest van de week hier geen concerten zijn, daarna gaan we wel naar een hotel want we blijven hier 10 dagen!” zegt Louis. “huh, zijn hier ook slaapkamers dan?” zegt Sanne verbaasd. “ja, kom maar mee dan geef ik jullie een rondleiding backstage!” zegt Niall. Ik sta op zodat Niall ook kan opstaan, de anderen staan ook op en lopen met ons mee. We komen in een kamer met een tweepersoonsbed er in. “Hier slapen Zayn en ik” zegt Harry. Ondertussen is Niall al naar de andere kant van de gang gelopen. Hij opent de deur van de kamer, er staat hier ook een tweepersoonsbed. “Liam en Louis slapen hier” vertelt Niall. “en in die kamer slaap ik” zegt hij daarna.


Reacties:


1Dtjetanya zei op 19 jan 2014 - 0:10:
Superleuk!!!! Haha nu gaat ze vast bij niall slapen omdat hij alleen slaaptXd


xDeadAngel
xDeadAngel zei op 18 jan 2014 - 23:41:
Waha leuk!! xx


justmissF24
justmissF24 zei op 18 jan 2014 - 22:29:
Awsome. En k niall al in spy stand in de bosjes liggen whoehahaha bosjesman XD

Xx