Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » kelsey - book of trust. » Flowing love

kelsey - book of trust.

19 jan 2014 - 23:28

667

5

200



Flowing love

De liefde van Kelsey.

Hold me.

Op de tafel ligt het opgeslagen boek met allemaal foto’s.
Met mijn hand strijk ik over de foto’s heen en zucht “dat waren mooie tijden”
Ik lach ernaar maar tegelijk huil ik. Een kleine traan stroomt over mijn wang heen.
Het boek is open geslagen op de bladzijde van Delano en mij.
Op de foto die boven aan de bladzijde ligt staan twee mensen elkaar te knuffelen.
Het meisje heeft haar hoofd op zijn borst liggen, en de jongen houd haar tegen zich aan.
De jongen lacht gelukkig en het meisje ook.
Op de andere foto’s staan ook momenten vast gelegd van een uitje of een grappige foto die spontaan gemaakt is, maar die foto waar ze knuffelen blijf voor mij het belangrijkste.
Met mijn hand veeg ik de foto’s bij elkaar en lees wat ik op dat moment geschreven had.

het is koud en donker en de lantarens schijnen met een vel licht op de straten.
Mijn hand houd de warme zachte hand van Delano vast.
Er staat een koude wind die door mijn jas heen waait.
Delano kijkt me met een glimlach aan en zegt “we zijn bijna bij je huis”
Het liefst wilde ik langer bij hem blijven, maar dat kan niet..
Ik knik en lach terug naar hem, hij geeft me zo’n warm gevoel dat ik een zacht kneepje in zijn hand geef. Gelukkig heeft hij het niet door want, dat zou misschien raar zijn denk ik bij mezelf.
We fietsen mijn straat in richting mijn huis. Eenmaal aangekomen stapt Delano van zijn fiets.
Met een zucht open ik de schuurdeur en stal mijn fiets in de schuur.
Delano staat met zijn rug tegen de muur naar mij te kijken.
Ik moet ervan blozen en draai me gauw om zodat ik de schuurdeur op slot kon doen.
“Oke” denk ik bij mezelf “gewoon omdraaien en naar hem toe lopen”
met veel moet draai ik me om. Nog steeds kijkt hij naar me.
Ik voel dat ik weer rood word. Mijn wangen gloeien helemaal, maar toch loop ik naar hem toe.
Delano stapt naar voren steeds dichter bij mij. Zijn warme handen pakken de mijne.
Zijn ogen kijken in die van mij. Hij trekt mij naar zich toe en voel zijn lichaam.
In mijn lichaam voel ik allemaal kriebels en tintelingen.
Hij pakt mijn heupen vast en omhelst me. Zijn warmte en adem voel ik in mijn nek.
Ik krijg er kippenvel van. “Dit is echt verliefdheid” zeg ik in mezelf
Zijn hand pakt mijn hoofd vast en drukt die tegen zijn borst aan. “je bent zo mooi Kelsey” zegt hij met zijn zwoele stem. “Je bent het aller mooiste meisje die ik ooit gezien heb” en hij geeft me een kus op mijn hoofd.
Delano laat mijn hoofd los en zegt”Kelsey kijk me is aan”
Met een vragende blik kijk ik hem aan en zie dat hij lacht. Een heel warm gevoel stroomt door mijn lichaam heen ,mijn hart gaat tekeer “allemaal vragen spoken door mijn hoofd “wat gaat hij zeggen?!”
Lieve Kelsey begint hij dan.. mijn ogen worden groter”oh wat gaat er gebeuren!”
“Ik ken je al een tijdje” gaat delano veder en je bent zo lief en leuk, ik kan mijn ogen niet meer van je afhouden dus.. kelsey? Wil je mijn meisje zijn?.” Zijn ogen vragen het aan mijn ogen. Mijn hart lijkt wel stil te staan en de omgeving en tijd loopt niet meer. Ik kijk hem aan, open mijn mond en zeg”ja! “
“Ja natuurlijk wil ik dat!!” "komt het er met een blije kreet uit mijn mond.
Ik spring in zijn armen en knuffel hem “ja ja gil ik nu van blijdschap.
Delano pakt mijn kin vast, hij kijkt met gelukkig ogen naar mij.
Zijn hoofd komt dichterbij. Zijn lippen kan ik al proeven.
En voor ik het wist kuste ik zijn lippen zijn lekkere zachte lippen.
“Het gelukkigste meisje dat ben ik”denk ik bij mezelf.
Kleine spettertjes regen komen uit de lucht gevallen en vallen op ons neer.
Het begint harder te regenen, maar ik trek me daar niets van aan.

Ik sta hier met een jongen die nu mijn vriend is en niets en niemand pakt dit gevoel van mij af!...


Reacties:


Andrea
Andrea zei op 26 jan 2014 - 20:29:
Prachtig stuk, zo mega schattig en romantisch, maar ook zo gevoelig en teer... Je hebt dat echt geweldig weten weer te geven!


Bella01
Bella01 zei op 20 jan 2014 - 18:27:
So good!

Je bent fantastic!

Xo


Rukia
Rukia zei op 20 jan 2014 - 10:13:
prachtig gewoon, eindelijk wat geluk in haar leven
hoop dat het niet meteen weer voorbij gaat


Merula
Merula zei op 20 jan 2014 - 0:43:
Ik zwijmel mee... Je gaat als een speer vandaag! Ik wist dat ik zo'n hoofdstuk kon verwachten! Ze verdient wel wat liefde ^^
Heerlijk beeldend weer en goed uitgeschreven!


Rebella
Rebella zei op 19 jan 2014 - 23:48:
Wauw...
*zwijmelt helemaal weg.*
Meer kan ik niet zeggen...wauw