Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » It all started in england *2 » Hoofdstuk 1

It all started in england *2

22 jan 2014 - 17:13

956

1

243



Hoofdstuk 1

reacties zijn welkom ♥

Een vakantie naar Engeland, dat heeft mijn leven compleet veranderd. Het was een normale morgen. Ik en mijn vriendin Amy waren net wakker geworden. De nacht ervoor waren we aangekomen in een hotel in Londen. Waar we de hele week zouden blijven. We liepen pratend richting de zaal waar we konden ontbijten. Het was er erg rustig en er stonden ook geen rijen bij de broodjes. Zodra we allebei het eten op hadden gingen we het hotel verkennen. Het was een middelgroot hotel. Al snel kwamen we aan bij het grote zwembad. Niet veel later hadden we al besloten om daar de hele dag te gaan liggen. Snel liepen we naar boven om onze bikini's aan te doen en onze spullen te pakken. Na een halfuurtje liepen we eindelijk naar beneden. We gooiden onze Handdoeken en spullen op twee stoelen dichtbij het bruggetje dat over het zwembad heen liep. Ik keek rond. Er zat een groep jongens tegenover ons. Ze zagen er goed uit maar ik kon van zover niet goed zien hoe ze er uitzagen. Ik en Amy hadden het al snel heel warm en we besloten te gaan zwemmen. We zwommen en kletsten wat, totdat Amy besloot even haar vriendje op te bellen. Ik besloot op haar te wachten in het zwembad. Ik zwom wat rond toen ik opeens tegen een persoon opbotste. Ik keek om en zag een van de jongens die tegenover ons lagen staan. Ik weet niet waarom ik hem niet meteen herkende. ik was namelijk een grote fan. Maar toen ik knipperde met mijn ogen herkende ik hem, 'sorry' zei hij. 'Nee'. Zei ik snel 'dat was mijn schuld', zei ik verlegen. Ik zag hem glimlachen. Hij keek naar me. 'Ben je hier helemaal alleen?'. Vroeg hij. 'nee met een vriendin maar die is haar vriendje aan het bellen'. Wil je mee naar mijn vrienden?' Vroeg hij. daar moest ik over nadenken. Het was namelijk niet zomaar iemand waar ik tegenop was gebotst, het was Zayn Malik, van One Direction. Maar aan de andere kant was ik hier met Amy. 'Ja graag' antwoordde ik. Hij wees zijn stoel aan en natuurlijk waren de andere knappe jongens de andere leden van One Direction. Hij zwom naast me naar zijn plek. 'Hoe heet je eigenlijk'. Vroeg hij toen we bijna bij de trap die in het zwembad hing waren. 'Nikki' antwoordde ik met een lach. Ik zag dat hij alweer begon te glimlachen. Toen we bijna bij het trappetje kwamen hoorde ik achter me geschreeuw. 'Nikki, wat ga je nou doen?' Natuurlijk was het Amy. Ik zag dat ze me niet begrijpend aanstaarde en ik wees heel onopvallend naar Zayn. Ik wist dat Amy wist hoe de leden van One Direction eruitzagen. Maar dat kwam door de posters op mijn kamer. Ze was absoluut geen fan. Opeens keek ze op, ze lachte snel en knikte. Daarna pakte ze haar telefoon en liep weer weg. 'Was dat je vriendin?' Vroeg Zayn. 'Ja, we zijn hier samen een weekje'. 'Wat toevallig, ik en mijn vrienden ook'. Ik glimlachte. Toen we bij het trappetje waren zij hij. 'Oh sorry ik heb mezelf helemaal niet voorgesteld'. Ik lachte 'ik ken je hoor, ik ben een fan'. Hij liet mij eerst het zwembad uitgaan en toen hij me achterna kwam zei hij tegen de rest van de jongens 'kijk wie ik ontmoet heb, ze heet Nikki'. Ik weet niet waarom ik opeens zo verlegen werd, ik ben namelijk helemaal geen verlegen type, maar toen ik voor Niall, Harry, Liam en Louis stond durfde ik helemaal niks te zeggen. Dus ik glimlachte alleen maar. 'Kom naast me zitten'. Zei Liam die op zijn handdoek klopte. 'Oke'. Zei ik vrolijk. Ik ging naast hem zitten en hij stak zijn hand uit. 'Liam'. Zei hij 'je hebt waarschijnlijk wel van ons gehoord maar ik vind het wel netjes om me even voor te stellen. 'Nikki'. Zei ik terug. 'Je hebt waarschijnlijk niet van me gehoord vandaar dat ik me ook even voorstel'. Toen stak Niall zijn hand uit. 'Ik ben Niall'. Dat zijn Harry en Louis. Maar hun zijn waarschijnlijk te lui om zichzelf voor te stellen. 'Niet waar Niall hou je kop'. Zei Louis' nep geïrriteerd. 'Ik ben Louis, en ik ben zeker niet te lui om mezelf voor te stellen aan zo'n mooi meisje. Ik begon te blozen. 'Je bent schattig als je bloost'. Zei Liam. Iemand lachte 'Sinds wanneer ben jij zo'n flirt Liam'. Zij Zayn. 'Oh, ik ben alleen een flirt als er een mooi meisje in de buurt is zoals nu'. Zei Liam heel onschuldig. 'Nikki'. Begon Harry opeens. 'Ik weet zeker dat Liam het niet durft te vragen, maar wil je met ons naar een restaurant. Kom maar naar onze kamer, we zitten op 1204.' Ik zag Liam hoopvol kijken. 'Ja, graag'. Ik keek om richting Amy. 'Ik moet denk ik even naar mijn vriendin om het haar te zeggen'. Zei ik. Ik stond op en opeens voelde ik me zo gelukkig. Ik huppelde bijna naar Amy toe. Ik vond haar bij de liften. 'He'. Zei ze blij. 'Ik ging er van uit dat jij bij hun zou blijven, wat ik helemaal snap. Dus ik heb Max uitgenodigd. Is dat oké?'. 'Perfect'. Zei ik alleen maar. Ze glimlachte even snel naar me. 'Nou ik zie je wel een keertje'.
Ze draaide zich om liep snel de trap op en weg was ze. Ik draaide me ook om. Onderweg terug werd ik zenuwachtig. Mocht ik wel terug komen. Zijn ze misschien al weg? Maar zodra ik bij het zwembad kwam hoorde ik Zayn roepen. 'Wat vind je vriendin?' hij keek hoopvol 'Ze vind het goed!' Zei ik toen ik weer bij hun aankwam. 'Fantastisch'. Zei Niall.


Reacties:


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 21 jan 2014 - 20:22:
Ik hou van dit verhaal!!!
Zeeekker weten MELDING!!