Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » It all started in england *2 » hoofdstuk 3

It all started in england *2

22 jan 2014 - 17:13

1087

0

259



hoofdstuk 3

reactie voor melding? x

Ik had hem net duidelijk niet helemaal gezien. Ik liep richting de kamer met drie bedden. We sliepen dus allemaal bij elkaar. Liam legde zijn hand op mijn rug en liep met me mee naar zijn bed. 'Jij mag hier slapen'. Zei hij met een glimlach. Ik weet niet waarom maar ik voelde me zo blij, en die glimlach maakte me nog blijer. We gingen op bed zitten en kletste wat over waar ik vandaan kwam, waarom we in dit hotel zaten. Na ongeveer een kwartier kwam Niall ons halen voor een drankje beneden. Dus liepen we met zijn alle weer naar beneden. Gelukkig was het al zo laat dat alle paparazzi en fans weg was. We konden dus heel rustig gaan zitten. Louis en Liam bestelde voor iedereen een Houla hoop, dat is een soort zoet drankje zonder alcohol. We zaten rustig totdat we merkten dat het al best laat was en we moe waren. We dronken ons drankje op en liepen naar boven. Op de gang kwam ik Max en Amy tegen. 'hé Nikki, ook hier'. Zei max. hij liep naar me toe en gaf me een vriendschappelijke knuffel. 'volgens mij vond je vriendje dat niet leuk nikki' zei max. 'mijn vriendje?'. Zei ik verbaasd. Ik keek achterom en zag Niall en Liam staan. De andere waren waarschijnlijk al naar binnen gegaan. 'die gast met die bruine haren, hij keek wel heel jaloers toen ik je een knuffel gaf'. 'hoe heet je?' Liam keek geïrriteerd. 'Liam, hoezo?'. Nou Liam moet je eens luisteren. Je hoeft niet jaloers te zijn. Dit meisje is als een zusje voor me meer niet'. Max begon heel hard te lachen. 'Nou ik ga maar weer naar de kamer. Doei nikki'. Hij liep weer verder. 'doei Max'. Zei ik nog snel. Ik merkte dat iemand een hand op mijn rug legde. Ik keek om en zag Niall. Ik keek om naar de eerste deur die ik zag en zag dat het nummer 1120 was. We liepen de lange gang uit en stopte bij de laatste deur. We gingen naar binnen en ik zag dat Louis en Zayn al in hun bed lagen. Harry stond in zijn onderbroek voor de spiegel. Hij ging waarschijnlijk ook naar bed. 'shit'. Zei ik opeens. 'ik heb helemaal geen spullen'. Ik keek naar Niall. Ik moet even terug om mijn spullen te halen voor vannacht. 'ik loop mee'. Zei Liam. 'als je dat goed vindt dan'. Hij liep vast naar de deur en ik liep snel achter hem aan. Samen liepen we door de gangen waar we 5 minuten geleden ook al liepen. 'hoe vind je het hier'. Vroeg Liam. 'sinds ik jullie ken fantastisch'. Ik glimlachte naar hem. 'mooi'. Zei hij alleen maar. 'hoe vind jij het hier'. Hij lachte. 'sinds ik jou ken fantastisch'. Mijn hand ging automatisch naar zijn buik om hem te porren. 'je bent wel lekker origineel'. 'je moest eens weten'. Ik keek goed naar de nummers van de kamers. Mijn kamer zat op verdieping 2. 'we zitten niet op de goede verdieping'. Merkte ik op. 'slim'. Zei Liam alleen maar. Ik liep richting de liften. Drukte op het knopje en wachtte. Maar tijdens het wachtten hoorde ik een heel raar geluid. Hoelanger we aan het wachten waren hoe harder het geluid werd. De lift was er en snel stapte we in. We hoefden maar drie verdiepingen te zakken dus we waren er erg snel. We liepen langzaam naar mijn kamer en ik pakte mijn spullen terwijl Liam met Amy aan het praten was. Ik had niet veel spullen en had met een koffer alles al. Ik zette mijn koffer in de gang en liep naar het balkon. Liam zag me en stond op. Hij liep langs me heen en pakte mijn koffer. 'ik wil hem zelf dragen hoor'. 'nee ik draag hem voor je'. Hij liep naar de gang. Ik liep hem snel achterna nadat ik Max en Amy gedag had gezegd. Ik zag dat Liam bij de lift op me aan het wachten was. 'je bent sloom'. Zei Liam. Hij grinnikte, 'heb je al op het knopje gedrukt?' zei ik. Snel drukt Liam op het knopje van de lift.'ja nu wel'.We hoorde het piepende en krakende geluid wat we net ook al hoorde en de deuren van de lift vlogen open. We liepen naar binnen en drukte op de knop van de verdieping van Liam. zodra de deuren dichtgingen hoorde we het geluid weer. Maar dan tien keer harder . Ik begon me langzamerhand een beetje zorgen te maken. Ik vertrouwde dit geluid totaal niet. Ik keek naar Liam. Ik zag aan zijn gezicht dat hij het ook niet vertrouwde. Ik ademde diep uit. En opeens stopte de lift. 'shit'. Zei Liam. Ik wou op de noodknop drukken toen de lichten ook nog uitvielen. 'Liam'. Ik knipperde met mijn ogen in een poging nog iets te zien. Het werkte niet. Ik merkte dat Liam was gaan zitten en ik deed hetzelfde. 'en nu, mijn telefoon ligt nog in jullie kamer'. Liam zuchtte 'nu blijven we rustig zitten, die van mij ligt ook nog in de kamer'. Ik zuchtte ook. Het was erg warm hier en ik merkte dat ik een beetje bang werd. Weten ze wel dat we hier zitten. Straks is er geen lucht meer en stikken we. 'weetje'. Begon Liam. 'ik vind het helemaal niet erg om hier te zitten met jou'. Ik wou glimlachen maar besefte dat Liam dat natuurlijk niet kon zien. 'ik vindt het ook leuk dat ik hier met jou ben'. Opeens voelde ik hoe hij zijn arm om me heen sloeg. Hij was erg warm en ik merkte dat ik het koud had gekregen. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en ontspande. Ik weet niet precies hoelang we daar gezeten hebben maar opeens sprongen de lichtten weer aan en kwam de lift in beweging. Liam stond op en hielp mij ook overeind. De deuren sprongen open en we liepen snel weer uit de lift. Hij liep voor me maar opeens draaide hij zich om. Hij keek naar me en opeens liep hij snel op me af. Ik voelde hoe zijn lippen op de mijne kwamen. Zijn adem was erg warm en hij opende met zijn mond mijn mond. Ik legde mijn arm om zijn nek en zijn armen lagen al bij mijn onderrug. Ik weet niet hoelang we precies bezig waren maar voor mijn gevoel trok hij veel te snel terug. 'zo' zei hij. 'dat wou ik al de hele avond doen'.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.