Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » It all started in england *2 » hoofdstuk 4

It all started in england *2

22 jan 2014 - 17:17

856

0

213



hoofdstuk 4

ik heb besloten het hele verhaal te posten. Het staat wel in verschillende hoofdstukken.

Ik glimlachte, ik wist dat ik aan het blozen was en dat haatte ik. Hij wreef met zijn duim over mijn wang heen. En glimlachte ook. 'we kunnen beter weg gaan er staat daar allemaal paparazzi'. Hij trok me mee en samen snelde we naar zijn kamer. Ik zag hoe zijn handen een beetje trilde en hoe hij de deur niet open kreeg. 'verdomme'. Schreeuwde hij. 'geef mij maar'. Hij gaf me de sleutels en ik opende de deur. Hij ging voor en ik liep hem snel achterna. 'hé' hoorde ik iemand schreeuwen. 'we wouden net gaan slapen maar we waren nog even op jullie aan het wachten'. Het was Harry die aan het praten was. 'het is nu 1:00 ik ga slapen slaap lekker iedereen'. Liam keek naar me. 'wil je al gaan slapen?'. 'ja ik ben best wel moe'. Hij glimlachte 'ik ook'. Hij liet mij voorgaan in de badkamer en zodra de deur dichtzat begon ik te denken. Is hij nu mijn vriendje?, de foto's die de paparazzi hebben gemaakt zullen morgen wel over het hele internet verspreid zijn. Iedereen zal weten dat ik met Liam heb gezoend. Ergens vond ik dat niet erg. Ik met Liam Payne. Dat had ik ooit alleen maar kunnen dromen. En nu is het gewoon echt. Ik had sinds ik 2 jaar geleden het eerste One Direction liedje gehoord heb een kleine obsessie voor 1D. En ik was ook al heel lang verliefd geweest op Liam. Maar dat was tot vanmorgen altijd maar een sterrencrush geweest. Nu voel ik echt vlinders in mijn buik als ik hem zie. En het lijkt wel alsof er elektrische schokken overslaan als hij me aanraakt. Ik zuchtte diep. Ik zocht naar mijn tandenborstel en snel poetste ik mijn tanden. Ik borstelde mijn haar door en trok mijn pyjama aan. Het bestond uit een hemdje en kort broekje. Dus daar was ik wel blij mee. Maar nu moest ik mijn make-up eraf halen. Ik zuchtte. Komt wel goed, dacht ik bij mezelf. Ik deed er bij mekaar 10 minuten over. Ik liep de badkamer uit en ik hoorde vanuit de grote kamer al gesnurk. Er waren maar drie kamers. Alle bedden stonden in de kamer die het grootst was. De andere kamer moest een klein woonkamertje voorstellen. Ik en Amy Hadden dat niet dus ik vond het wel leuk. De derde kamer was de badkamer. Ik zag dat ondertussen bijna iedereen al in hun bed lag. Alleen Liam en Niall nog niet. Ik zag dat Harry en Zayn een bed deelde. Louis lag in een bed en Niall ging daar naast liggen. En dan was er het bed van Liam. 'ga maar vast liggen hoor'. Zei Niall 'Liam neemt altijd een beetje de tijd.' hij grinnikte.' je hebt kans dat hij eerst nog gaat douchen, en dat duurt minstens een half uur'. Ik lachte en liep naar het bed. Ik zag dat aan beide zijdes een nachtkastje stond en dat de ene al helemaal vol lag. Ik liep naar de kant van het bed zonder spullen erop. Ik ging op het bed zitten en zocht naar mijn telefoonoplader, zodra ik hem had gevonden stopte ik hem in het stopcontact en deed het snoertje in mijn telefoon. Ik zag dat ik twittermeldingen had. Er stond Liam en zijn nieuwe vriendin Nikki hier een foto. Stond er. Ik schrok. Op de foto stonden ik en Liam zoenend. 'wat is er'? Vroeg Niall. Ik liet hem mijn telefoon zien. Op dat moment kwam Liam binnen. Hij droeg een alleen een afgeknipte joggingbroek. 'wat doen jullie'? Vroeg Liam toen hij zag dat ik mijn telefoon nog steeds naar Niall had gedraaid. 'Uhm..' ik keek hulpeloos naar Niall. maar ook hij zei niets. 'hij liep naar Niall en mij toe en pakte mijn telefoon. 'oh'. Liam keek niet geschrokken of boos. zelfs niet verrast. misschien had hij dit al verwacht? dacht ik bij mezelf. Liam gaf mijn mobiel terug en ging op het bed zitten. Niall ging ook weer in zijn bed liggen en ik besloot ze maar na te doen. 'zijn jullie een setje nu'? Vroeg Niall duidelijk Nieuwsgierig. 'dat wil ik ook wel eens weten'. zei ik snel voordat ik moest gaan zeggen of we nou wel of niet een setje waren. Stiekem hoopte ik met heel mijn hart dat hij ja zou zeggen. Maar ergens verwachtte ik een nee. 'als het aan mij ligt' begon Liam. ik keek hoopvol op 'dan ja we zijn een setje, maar ik weet niet hoe zij erover denkt natuurlijk'. 'Ja als het aan mij ligt ook'. ik was nog nooit zo blij geweest. ik had nog nooit een vriendje gehad. de jongens in mijn klas vonden mij altijd te stil of niet de moeite waard. 'stoer' zei Niall. ik hoorde aan hem dat hij al aan het wegdommelen was en ik besloot ook lekker onder de dekens te kruipen. Voor ik het wist lag ik in de sterke armen van Liam. en ik voelde me heel gelukkig toen ik in slaap viel toen ik de volgende ochtend wakker werd wist ik bijna zeker dat alles een droom was.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.