Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » moving to london » Hoofdstuk 3 - Holiday

moving to london

17 feb 2014 - 13:18

708

0

167



Hoofdstuk 3 - Holiday

Sorry voor het lange niet posten. Ik heb het nogal druk met school enzo. Maar hier is weer een stukje, so ENJOY !

Fleur de Jong

Ik keek op uit mijn wiskunde boek. ' Wie wil de formule op komen schrijven ? ' schalde meneer Treming door het lokaal. Niemand stak zijn hand op, logisch natuurlijk. Meneer Treming probeerde ons aan te moedigen door te vertellen dat het een lange som was. Toen stak Chris achter in de klas zijn hand op: ' Meneer, wilt u de som maken ? '. Zuchtend stemde hij in. Ik keek op de klok en zag dat over 5 minuten de bel ging. Terwijl onze leraar met zijn rug naar ons toe stond ruimden wij stil op. De bel ging en we renden naar buiten. ' eindelijk ! ' zei ik: ' Vakantie !! '. Snel renden we terug naar binnen want het was tenslotte kerstvakantie. Er lag een dik pak sneeuw, ik pakte mijn jas en spurte naar mijn fiets. Zo snel als ik kon fietste ik naar huis. En dat ging niet zo snel met al die sneeuw. Ik dacht aan de jongens, zij waren al om 2 uur uit. Ik fietste tegen de wind in. Toen ik de hoek om reed hoorde ik bekend gelach. Ik draaide me om en keek recht in 4 lachende gezichten van Louis, Niall, Liam en Zayn. Ik deed mijn mond open om te vragen waar Harry was toen ik een koude sneeuwbal in mijn nek kreeg. ' HAZZAAA!!!!! JE GAAT ERAAN !!!! ' Riep ik. Mijn fiets liet ik vallen en ik begon sneeuwballen te maken. Niet veel later werd ik ingepeperd door Louis en daar kreeg hij spijt van. Voordat ik het wist hielden we een een enorm sneeuwballen gevecht. Opeens hoorden we een telefoon gaan. Iedereen greep naar zijn zak ( waardoor ik van Zayn's rug afviel ). Ik voelde dat het niet de mijne was en keek de rest vragend aan. Toen zag ik dat Liam triomfantelijk zijn telefoon in de lucht hield, snel nam hij op en begon te praten. ' Oke ' ' hmmm ' ' ARE YOU KIDDING ?! ' ' Yeah, we'll do... ' ' bye.... '. Iedereen keek Liam vragend aan wachtend op een reactie.

Liam Payne Pov

Ik laat een kleine kreet ontsnappen als ik een sneeuwbal van Niall in mijn nek krijg. Snel draai ik me om en gooide een sneeuwbal terug. Toen ik hem raakte rende hij zich snel weg om achter Louis te verstoppen. ' Zwaar gestoord ' fluister ik. Terwijl ik rondkijk raak ik steeds meer overtuigd. Fleur zit op Zayn's rug, Niall verstopt zich achter Louis en Harry is bezig een enorme hoop sneeuwballen te maken. Ik glimlachte en zei zachtjes: ' They're weird, but they're my second family at the first place. '. Toen ging er een telefoon, iedereen greep naar zijn zak. Waardoor Fleur van Zayn afviel. Ze keek me vragend aan en ik begreep dat het niet haar telefoon was. Opeens greep ik naar mijn zak. Ik haalde mijn IPhone eruit en stak hem triomfantelijk in de lucht. Toen ik zag dat het Paul was nam ik snel op. ' Liam, ik moet je wat zeggen ' ' oke ' antwoorde ik. ' Er is iets gebeurt op twitter...' ik hmmmde en luisterde aandachtig verder, al snel vervolgde Paul zijn verhaal: ' Jullie Nieuwjaars locactie is uitgelekt. ' ARE YOU KIDDING ?! ' schreeuwde ik, mijn stem sloeg bijna over. We zouden nieuwjaar met zijn allen alleen vieren. Paul ging verder: ' Jullie zullen een andere locatie moeten vinden, maar voor kerst kunnen jullie nog steeds terecht in het hotel. '. Ik antwoorde met een simpele: ' Yeah, we'll do... Bye....'. Ik hing op en stopte mijn telefoon terug in mijn zak. Ik keek de rest aan en zei: ' Onze nieuwjaarslocatie is uitgelekt, we moeten een nieuwe vinden. '. Harry zei: Maar dat is al over 3 weken ! Hoe gaan we nog een nieuwe locatie vinden ? '. Ik zuchte , ik wist het ook niet. ' LADS! I'VE GOT AN IDEA!! ' schreeuwde Fleur opeens. We keken haar aan en ze begon te vertellen. ' Van mijn ouders mogen we in ons vakantiehuisje in Groningen nieuwjaar vieren! ' begon ze: ' Het is op het platteland en niemand zal weten waar we zijn. We stemden in maar ze was nog niet uitgepraat. ' Maar....' begon ze mysterieus . ' Dan doen we het op zijn Hollands ! '. riep ze. We stemden allemaal in en gaven een groepsknuffel. Opeens begon Niall's maag enorm te knorren. ' Guys ? ' zei Niall. Ik trok mijn mond open maar Zayn schreeuwde al: ' WARME CHOCOLADEMELK !!! '. Lachend liepen we met zijn allen terug naar huis.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.