Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Midnight Memories » Story Of My Life

Midnight Memories

6 feb 2014 - 17:55

379

4

187



Story Of My Life

Ik kijk in de spiegel, dit ben ik dan.
Lori, 17 jaar oud, 1.70 lang, fel blauwe ogen, bruine lokken.
Zou ik perfect zijn?
Vele zeggen dat "perfect zijn" niet bestaat, voor mij bestaat het zeker wel.
Ik wil perfect zijn, of eigenlijk ook weer niet, dan zou je nooit je bucket list af kunnen maken.
Ik zet op mijn mobiel het liedje Nobody's Perfect van Jessie J op.
Zachtjes zing ik mee. Nobody's perfect.
Ik lach zachtjes, er zijn mensen die wel echt perfect moeten zijn, modellen als voorbeeld. En niet te vergeten, beroemdheden, als hun niet perfect zijn krijgen ze een laag kritiek over zich heen! Gelukkig heb ik dat niet.
Ik ben tevreden met mezelf, denk ik. Ik heb mijn beste vriendin Amy. En ik heb mijn gezin.
Zonder mijn vader dan, maar hij zal altijd bij me blijven.
Hij is verongelukt toen ik jonger was, ongeveer 11 jaar. Ik mis mijn vader wel, want nu heb ik alleen mijn moeder nog, en ik heb eigenlijk geen broers of zussen, dus ja, mijn gezin bestaat eigenlijk uit mijn moeder en mij. Ik heb net mijn HAVO-diploma gehaald, dus dat zit ook best goed. Maar ik moet alleen nog bepalen wat ik wil doen met mijn leven. Mijn moeder wilt graag dat ik arts word, maar dat lijkt me afschuwelijk. Ik denk dat ik nog goed moet gaan nadenken wat ik wil doen. Eigenlijk lijkt het me cool om beroemd te worden, maar... Ik kan niks.
Ik kan geen instrument spelen, ik kan niet de sterren van de hemel zingen.
Ik zal niet beroemd worden. Of misschien wel. Ik kan misschien model worden, of eigenlijk ook weer niet. Ik hou veel van eten. En ik denk niet dat modellen veel mogen eten. Ik lach even om mezelf.

Ik loop bij de spiegel vandaan en ga naar mijn bureau.
En schrijf iets op een roze blaadje:

Bucket List:
-Een dag om gaan met een beroemd iemand, meerdere dagen mag ook
- Parachute springen
- Optreden voor een groot publiek
- Een jongen opmaken en verkleden als een diva
- Mijn ware liefde vinden.


Hm, dat was het denk ik wel. Het zijn grote en onmogelijke wensen. Maar ik wil zo graag alles vervullen. Maar ik heb nog een heel leven voor me, i hope.


Reacties:


1Dlovez
1Dlovez zei op 23 jan 2014 - 21:58:
NICE

MELDING


Dominique zei op 23 jan 2014 - 20:38:
Ohhh, je hoofdpersoon is zoo leuk!
Het ene moment is ze heel zeker van haar zaak en het volgende moment twijfelt ze verschrikkelijk, de manier waarop ze van het ene naar het andere springt schrijf je echt leuk.

Geef mij voorlopig voor het volgende hoofdstukje maar een melding.


Janitaa
Janitaa zei op 23 jan 2014 - 20:23:
Mij een melding dear <3


xliamPayne
xliamPayne zei op 23 jan 2014 - 20:08:
leukk geef mij maar melding als je verder gaat