Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Het leven van Jill - PAUSED » H21 - Superhuman

Het leven van Jill - PAUSED

25 jan 2014 - 21:02

1806

19

610



H21 - Superhuman

Hoofdstuk nummer 21 alweer. Het gaat aardig hard nu. Maar wees gerust ik heb nog heel veel ideetjes voor onze lieve Jillebil! Enjoy reading liefjes!

Met een grote kop thee en mijn Frans boeken zat ik aan mijn bureau. Ik was dan al zo'n 25 minuten bezig met leren, nog steeds was ik bezig met het eerste rijtje zinnetjes.
Eet smakelijk! - Bon appétit!
Proost! - à votre santé!
Heeft u gereserveerd? - Vous avez réservé?
Ik heb een tafel voor twee gereserveerd. - J´ai réservé une table pour deux.
Heeft u een keuze kunnen maken? - Vous avez choisi?

Op de één of andere gekke manier linkte ik mijn Franse zinnetjes aan de jongens van One Direction. Mijn gedachte dwaalde af, ik begon met dagdromen over de jongens. In mijn gedachte ging ik af wat zij gisteravond hadden besteld in het Appeltje.
Niall had spaghetti. Zayn had kip. Louis had krab. Liam had.. Liam, Liam heeft mooie ogen. Liam heeft een schattige lach. Liam heeft mooie gespierde armen..
'Oké Jill. Terug naar Frans!' zei ik hardop tegen mezelf.
We willen bestellen. - Nous souhaitons commander.
Dit is niet wat ik besteld heb. - Ceci ne correspond pas à ce que j´ai commandé.
Wat is uw specialiteit? - Quelle est votre spécialité?
Is alles naar wens? - Tout va bien?
Mijn gedachte dwaalde weer af. Perrie had appelsap. Louis en Niall hadden cola. Zayn dronk fanta en Harry had water. Harry. Wie had Harry vanmiddag aan de telefoon? Waarom lagen zijn handen zo laag? Ik schudde met mijn hoofd, om de gedachte af te schudden. Het werkte.
Ober, er zit een vlieg in mijn soep! - Garçon, il y a une mouche dans ma soupe!
Er zit iets ondefinieerbaars in mijn eten. - Il y a quelque chose d´indéfinissable dans mon plat.
Het het gesmaakt? - C´était bon?
Kunnen wij de rekening krijgen? - L´addition, s´il vous plaît.
Zayn betaalde gisteren de rekening in het restaurant. Zullen de jongens van One Direction wel eens nadenken over wat ze uitgeven? Of een discussie hebben over wie de rekening betaald? 'Jill! Kappen!' sprak ik mezelf streng toe. Ik heb nog genoeg Franse woordjes en zinnetjes te leren en dan heb ik het nog niet eens over werkwoordspelling gehad!
We willen graag betalen. - Nous souhaitons régler.
Houd het wisselgeld maar. - Gardez la monnaie.
Tot ziens. - Au revoir.

Au. Revoir. Au revoir. Ik dacht na over hoe het zou kunnen klinken als Harry "au revoir" zou zeggen. Of Liam.
Ik zuchtte. Het leren van mijn Franse woordjes en zinnetjes wilde maar niet lukken en ik had morgen examen. Frans is nooit mijn beste vak geweest en ik sta dan ook een magere 4.4, niet echt een prettig eindcijfer. Ik hoopte dat ik met het examen van morgen er nog een vijfje van zou kunnen maken, maar ook daar had ik nu zwaar mijn twijfels over. Een zes was genoeg. Ik keek naar mijn boek en slaakte een zucht. Uit frustratie sloeg ik het boek met een klap dicht en gooide het tegen de deur van mijn slaapkamer. 'Kut Frans ook.' zei ik hardop. Max kwam mijn kamer binnen lopen. 'Jill, je mag geen kut zeggen van mama.' zei hij terwijl hij me met grote ogen aankeek. 'Dat is een vies woord.' ging hij verder. Ik zuchtte nog eens. Hier had ik dus echt geen zin in. Het lukte allemaal al niet. 'Ja Max.' zei ik bot. 'Ga maar met je auto's spelen.' Max glimlachte en huppelde mijn kamer weer uit. 'Auto! Auto!' hoorde ik hem, vanuit zijn kamer, roepen.


Ik griste mijn mobiel van mijn bureau en ontgrendelde het scherm. Ik opende de Twitter app en scrolde wat over de startpagina.

Harry Styles @Harry_Styles
Soap everywhere.
Niall Horan @NiallOfficial
Just did some grocery shopping with @Real_Liam_Payne. Bought a lot of cookies and sweets, yumyum.
Perrie Louise Edwards @Pezz_
Goodmorning! xo
Joost @Joost_1992
Terug van wedstrijd. 60 - 79 Verloren. Shit happens!
Joost @Joost_1992
Ei. Ei. Ei.
Thomas Schap @Toto_96
omwt School. ToT
Jennifer van den Broek @J_vandenBroek
AAAH! Straks laatste examen. Volgend weekend dan eindelijk naar @Jill_vdB met @Yaartjestaartje
Liam Payne @Real_Liam_Payne
<3
Michelle Smit @ChellieSMIT
I don't know much about algebra but I know one plus one equals two and it's me and you!


Ik sloot Twitter af en opende WhatApp, drukte op het gesprek Jennifer en begon met typen.

*Babe! Succes met je examen strakjes. <3*
*Laat me weten hoe het gegaan is.*


Jennifer kwam direct online en begon met het typen van een antwoord.

*Thanks boo.*
*App je als ik klaar ben. x*



Ik klikte WhatsApp weg en stopte mijn iPhone in mijn broekzak. Ik pakte mijn lege theeglas van mijn bureau en liep naar beneden, de keuken in. In de keuken vulde ik mijn theeglas met nieuwe thee, stopte er een suikerklontje in en roerde even in de hete thee. Ik nam de thee in mijn hand en liep terug de gang in. Ik liep door naar het achterste kamertje. In het kamertje zette mijn theeglas op het bijzettafeltje naast de piano en liep naar de kast langs de muur. Ik liet mijn ogen over een stapel bladmuziek glijden. 'Nee.. Nee.. Hebbes!' fluisterde ik tegen mezelf. Ik haalde het boek met bladmuziek uit de kast en liep ermee naar de piano. Ik zocht de juiste bladzijde op en zette het boek in zijn standaard. Ik ging op het krukje zitten, legde mijn vingers op de toetsen en begon met spelen.
'Mmm, hm, mm.' verliet mijn mond terwijl ik de eerste noten van If I Ain't Got You speelde. Ik speelde door en begon met zingen.
'Some people live for the fortune, some people live just for the fame. Some people live for the power, yeah. Some people live just to play the game.
Some people think that the physical things define what's within and I been there before but that life's a bore, so full of the superficial.'
Ik hoorde de bel van de voordeur afgaan. Ik stond op. Noa riep van boven dat zij open zou doen dus pakte ik mijn thee van het bijzettafeltje en ging weer op het krukje zitten. Noa stormde de trap af en opende de voordeur. Ik hoorde Noa met iemand praten maar kon niet plaatsen wie het was.
Ik zette mijn theeglas terug op het bijzettafel, ging weer zitten en bladerde wat door het boek. Nadat ik een mooi nummer had gekozen om te spelen, legde ik mijn vingers weer op de toetsen en begon met zingen.
'Weak, I have been crying and crying for weeks.
How'd I survive when I can barely speak, barely eat, on my knees. But that's the moment you came to me, I don't know what your love has done to me.
Think I'm invincible I see through the me I used to be.'
Ik hoorde de deur van het kamertje open gaan maar reageerde niet. Ik ging ervan uit dat het Noa of mama was die iets kwam pakken en speelde dus rustig door.
'You changed my whole life, don't know what you're doing to me with your love. I'm feeling all superhuman you did that to me. A superhuman heart beats in me. Now they can't stop me here with you. Superhuman, I feel so superhuman. Superhuman, I feel so superhuman.'
Een mooie mannenstem zong de volgende zinnen. Ik stopte met spelen en keek geschrokken om terwijl Harry het stukje af zong.
'Strong, since I've been flying and righting the wrongs. Feels almost like I've had it all along, I can see tomorrow. Where every problem is gone because I flew everywhere with love inside of me. It's unbeliveble to see how love can set me free.'
Ik keek Harry wat verward aan en keek op mijn horloge. Harry was veel te vroeg. 'Hi babe.' zei hij met een lieve glimlach. Harry kwam op me aflopen met zijn armen wijd. 'Can I get a hug?' 'Su- ure.' stotterde ik. Ik stond op en gaf Harry een knuffel. Ik kreeg het even warm. Dit keer niet omdat Harry me knuffelde maar omdat hij mij net heeft horen zingen en piano spelen. Over het piano spelen maakte ik mezelf niet erg druk. Ik kan redelijk spelen. Het zingen daarin tegen is niet geweldig.
Harry liet me los en keek me aan. 'Let's finish the song together.' Ik schrok. 'Why don't we go to the kitchen and make some tea.' antwoordde ik. Harry lachte. 'Let's finish the song and then drink some tea.' Hier kwam ik natuurlijk niet meer onderuit. Ik schudde al lachend mijn hoofd. Hij wist wel hoe hij het moest brengen. Ik ging op het krukje zitten en Harry kwam naast me zitten. Ik begon weer met spelen en Harry zong het eerst volgende couplet van het liedje.
'Strong. Since I been flying and righting the wrongs. Feels almost like I had it all along, I can see tomorrow. Where every problem is gone because I flew everywhere with love inside of me. It's unbelievable to see how love can set me free.'
Ik zong het refrein met Harry mee.
'You changed my whole life, don't know what you're doing to me with your love. I'm feeling all superhuman you did that to me. A superhuman heart beats in me. Now they can't stop me here with you. Superhuman, I feel so superhuman. Superhuman, I feel so superhuman.'
Harry keek me aan en knikte. Hieruit maakte ik op dat het volgde stukje voor mij was. Ik haalde even diep adem en begon met het zingen van het volgende stukje.
'It's not a bird, not a plane. It's my heart and its going gone away. My only weakness is you, only reason is you. Every minute with you I feel like I can do anything. Going, going I'm gone away! In love!'
In mijn ooghoeken zag ik de glimlach op Harry's gezicht. Samen zongen we het liedje af.
'You changed my whole life, don't know what you're doing to me with your love. I'm feeling all superhuman you did that to me, a superhuman heart beats in me. Now they can't stop me here with you. Superhuman. Superhuman.'
Ik draaide een stukje naar Harry en keek hem aan. Geen van beide zeiden we iets. Ik zag Harry's ogen even naar beneden gaan, naar mijn lippen en toen weer omhoog, recht in mijn ogen. Ik voelde de spanning door heel mijn lichaam en vele vragen schoten door mijn hoofd. De grootste vraag was: 'Wat gebeurt er?'
Eigenlijk was dit een stomme vraag want ik wist precies wat er ging gebeuren. Harry legde zijn hand op mijn wang, draaide zijn hoofd iets en kwam dichterbij. Vlak voordat zijn lippen de mijne raakte sprong ik van het krukje. 'Nee!' riep ik. Harry keek me verbaasd aan. Ik voelde tranen opkomen. Zonder nog iets te zeggen rende ik de keuken in. In de keuken ging ik aan tafel zitten en legde mijn armen op tafel. Ik legde mijn hoofd in mijn armen en voelde mijn tranen over mijn wangen glijden.


Reacties:

1 2 3 4

XxAmyxX zei op 29 jan 2014 - 14:03:
OMG Soory voor late reactiee

I LOVE THIS BEAUTYFUL STORYY X


juutjee19
juutjee19 zei op 28 jan 2014 - 19:31:
net alle hoofdstukken gelezen, kwas een uurtje bezig, maar khad het niet door want dit verhaal is geweldig ((:
Snel verder!!
Melding!!
X


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 28 jan 2014 - 7:33:
Snel verderrrr!!!!


1DNiaLL
1DNiaLL zei op 27 jan 2014 - 19:37:
heb in het weekend alle hoofdstukken gelezen, net deze, het was zo fijn om door te lezen!!!!! ik kan dus echt NIET wachten ik wil verder lezen echt gemeen om op dit moment te stoppen!!!!!!!!!!!!!!!
btw super leuk verhaal je schrijft echt leuk ik volg het vanaf NU <--- tijd gaat nu in


Ciinderellax
Ciinderellax zei op 27 jan 2014 - 16:43:
oh em gie spannend ! ;o x