Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Bijbel » real life » radeloos

real life

27 jan 2014 - 16:42

208

0

287



radeloos

Ik had echt geen flauw idee wie dat meisje was maar haar confronteren met de waarheid liet haar de keuze te maken om mij te blokkeren. Een meisje uit Londen dat in Amsterdam studeert stuurde me een vriendenverzoek zonder dat ik haar kende. Om zekerheid te krijgen zocht ik haar op op internet. Nep foto's en gegevens.Het verbaasde me niet dat ik gelijk had maar ergens was ik toch wel nieuwsgierig wie er achter het nepprofiel zat. Daarnaast zat ik ook nog met liefdesproblemen. Ookal vertelde hij me iedere keer dat hij van me hield en hoe mooi hij me vond, twijfelde ik ergens toch. Zou hij echt de waarheid spreken. De woorden die hij me stuurde, als ik die las leek het een sprookje maar zodra ik bij hem was, was het net een vreemde voor me. Alsof ik hem totaal niet kende. Alsof de dingen die hij zei niet waar waren. Ik vroeg me af of hij wel echt van me hield. Was ik wel zijn ware zoals hij dat beweerde. Ik wist niet meer wat ik met mijn gevoelens aan moest. Wat moest ik doen. vragen hoe hij zich werkelijk voelde, niks zeggen en verder gaan of het uitmaken zonder hem een rede te geven....


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.